Foros ›
II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Joaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/09/11
30 Carreiras
69 Mensaxes
En 1ª Fila
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 21:35
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

Fantástica ¡¡¡¡¡¡¡ Bó ambiente , gran organización, e un circuito para dar caña ,meus parabens a todos os que participamos e que para ó ano siguente sexa ainda mellor.....Ben por Lourdes !!!!!!! Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 22:19
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

un percorrido moi bonito e xenial ambiente. a organizacion de 10.
saudos
Superfresh

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/11/12
5 Carreiras
94 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 11 Mar 2013, 9:35
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

Boa Carreira, ainda que coas voltas que nos deron ali dentro non habia GPS que dese ben a distancia recorrida,
por certo,hay fotos publicadas da carreira??
Onde??
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 11 Mar 2013, 10:21
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

Primeiro podium que pillo este ano, e quedo sen trofeo ay ay ay.
Xa me parecía raro eso de darlle medalla e trofeo ós pitufos, pero bueno , sendo para eles, neste caso perdoaremos o erro na entrega de premios.

Carreira moi bonita, incluso o tempo nos premitiu correr sen chuvia, moi ben organizado todo, con moita xente colaborando, e percorrido distinto e moi bonito no meu parecer. E por roba gratis, noraboa ós organizadores.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 11 Mar 2013, 11:30
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

mac-ray escribió:
Primeiro podium que pillo este ano, e quedo sen trofeo ay ay ay.
Xa me parecía raro eso de darlle medalla e trofeo ós pitufos, pero bueno , sendo para eles, neste caso perdoaremos o erro na entrega de premios.

Carreira moi bonita, incluso o tempo nos premitiu correr sen chuvia, moi ben organizado todo, con moita xente colaborando, e percorrido distinto e moi bonito no meu parecer. E por roba gratis, noraboa ós organizadores.

Mea culpa mac-ray. Cando redactei o regulamento entendín que non eran excluyentes, así que o fallo e meu. Xa cho compensarei Guiño

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 11 Mar 2013, 12:07
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

jajaja, vale vale, tomo nota eh ! Guiño

E que todolos fallos sexan asi.
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Lun, 11 Mar 2013, 12:27
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

Noraboa á organización¡¡¡ Polo cariño posto á carreira e pola atención aos corredores/as¡¡ Mención especial a profes e a papás/mamás.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 11 Mar 2013, 20:35
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

yoly escribió:
os dejo unos enlaces para ver FOTOS DE LA CARRERA

Muchas gracias yoly Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 13 Mar 2013, 10:52
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

Por cierto, nadie lo comenta, pero creo que muchos lo pensamos, el chico de rojo que en la primera vuelta le sacaba casi 20 metros al resto, por qué corre siempre de esa manera ? siempre sale a fuego delante de todos y después se desfonda y termina fatal, me choca que si veis fotos de la pedestre de santiago por ejemplo, aguantó el primer kilometro al lado de alejandro fernandez y lolo penas, y en meta le quitaron 10 minutos.
Lo hace para salir en las fotos ? a ver si alguien me lo puede explicar....
patrosky

Novo foreiro
Novo foreiro
5/03/12
1 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Mar 2013, 17:48
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

Non sei se son o máis indicado para esta importante explicación que ao parecer tanto lle preocupa,pero como son o corredor que se sinte identificado e perxudicado coas súas inoportunas palabras,as cales me producen un dolor que non se debería sentir cando unha persoa realiza unha actividade popular donde só busca sentirse feliz gracias ao deporte.....vou intentar explicarllo se así se vai sentir mellor.
A miña meta en cada carreira é disfrutar da mesma e sentirme o mellor posible dentro das miñas posibilidades,creo que a miña forma de correr mentres non perxudique aos demáis participantes na proba non é un tema de debate tan importante.Referíndome a esta última carreira eso de "termina fatal" é a súa opinión porque para mín rematei contento e satisfeito.
Esa é a resposta da primeira pregunta,con respecto a segunda:Non o faigo para sair nas fotos,aínda que sepa vostede que si salgo en algunha foto dalgunha carreira sí que me gusta verme,tanto na salida como indo primeiro como na chegada e polo medio da proba no posto q vaia ou que me corresponda dentro do meu humilde nivel popular,pero feliz de practicar este deporte sen perxudicarme a maneira da que corren o resto dos participantes.
Espero haber explicado este anecdótico caso de un corredor que "sale a fuego"pero que disfruta de un DEPORTE GRANDE donde somos uns auténticos afortunados por poder disfrutar cada día correndo.ah!un orgullo que dous dos grandes de Galicia e de España me saquen 10 minutos en meta.
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Xov, 14 Mar 2013, 19:49
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

patrosky escribió:
Non sei se son o máis indicado para esta importante explicación que ao parecer tanto lle preocupa,pero como son o corredor que se sinte identificado e perxudicado coas súas inoportunas palabras,as cales me producen un dolor que non se debería sentir cando unha persoa realiza unha actividade popular donde só busca sentirse feliz gracias ao deporte.....vou intentar explicarllo se así se vai sentir mellor.
A miña meta en cada carreira é disfrutar da mesma e sentirme o mellor posible dentro das miñas posibilidades,creo que a miña forma de correr mentres non perxudique aos demáis participantes na proba non é un tema de debate tan importante.Referíndome a esta última carreira eso de "termina fatal" é a súa opinión porque para mín rematei contento e satisfeito.
Esa é a resposta da primeira pregunta,con respecto a segunda:Non o faigo para sair nas fotos,aínda que sepa vostede que si salgo en algunha foto dalgunha carreira sí que me gusta verme,tanto na salida como indo primeiro como na chegada e polo medio da proba no posto q vaia ou que me corresponda dentro do meu humilde nivel popular,pero feliz de practicar este deporte sen perxudicarme a maneira da que corren o resto dos participantes.
Espero haber explicado este anecdótico caso de un corredor que "sale a fuego"pero que disfruta de un DEPORTE GRANDE donde somos uns auténticos afortunados por poder disfrutar cada día correndo.ah!un orgullo que dous dos grandes de Galicia e de España me saquen 10 minutos en meta.
Aplauso Aplauso Moi respetable resposta e....voltarei mira-las fotos a ver quén eres. Pola miña parte, noraboa se te mantés durante tanto tempo diantes de semellantes "balas"... e si acaparas as fotos todas é porque o mereces¡¡¡ Ja, ja...O bonito é disfrutar: antes, durante ou despois .
nala

Novo foreiro
Novo foreiro
14/03/13
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Mar 2013, 0:08
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

me gustaría hacer un pequeño inciso sobre el comentario del chico de la camiseta roja......
Nadie es quien de criticar la manera de correr de otra persona, a no ser que se haga a la cara, este no es el medio indicado puesto que puede crear conflictos dentro de este bello deporte. Le doy mi enhorabuena a esa bala de camiseta roja, por valorar y disfrutar este deporte tan especial. Al autor de esa critica sin fundamentos, si vas a criticar a los rivales por su forma de correr e infectar el buen ambiente que se crea carrera tras carrera en este mundo, te doy un consejo "alumno, nunca mas reflejes tus ideas en este foro, son lo mas pobre que he leído jamas" Muro
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 15 Mar 2013, 10:27
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

miña nai querida, aqui parece que ou solo se comenta para quedar ben ou non entendo nada, ah ! que nos foros non se pode criticar, moi ben Nala e Miote, aqui todos opinamos para quedar ben diante dos demáis e logo entre nos si que podemos criticar e cuchichear.
Porque podo asegurarvos que despois de esta carreia, catro personas distintas, incluso no día de onte, comentáronme o do rapaz que saiu a tope que si pensaba que a carreira era de un km ou que lle pasaba que toleara. E eu comentei que o fai moitas veces, e na miña opinión e unha táctica errónea de carreira, nada máis.
a ver Patrosky, claro que te critico, igual que critico a calqueira deportista, sexa Pedro Nimo ou Alberto contador cando opino que o seu comportamento nunha competición e criticable, e a quen non lle guste que non entre nun foro de opinión, ou que non participe en probas de ámbito público.
Eu vin a este rapaz en varias probas correr de esta forma, e moitos coñecemos a algún que se pon diante nas carreiras para sair nas fotos, sen ir máis lexos o propio señor Bernal sempre se pon diante nas salidas cando se pode, e el mismo indica que o fai para sair nas fotos do principio, algo do máis normal, supoñer que o fai para sair en fotos non é criticar, é opinar.
Eu a Patrosky dende aqui dígolle e critico que esas enerxías que derrocha no primeiro kilómetro, se as gardara e saise co resto da xente, podería acadar clasificacións moito mellores, penso que non hai que ser un iluminado para entender esto e darse conta que non se lle di por mal, se non todo o contrario, porque eu en particular cando o vexo salir asi nas carreiras penso, para que carallo tirará asi si sabe que non aguanta, que aguante e o faga o final de carreira.
E polo mismo motivo critico as veces a Nimo, e desexo que gaña as carreiras todas nas que participa.
Este rapaz, patrosky, ten calidade para facer mois bos resultados, e na miña opinión e crítica, facendo o que fai en case todalas carreiras deixa de gañar moito.
Ahora ben, cada un é libre de correr da forma que lle pete, e si algún quere na próxima carreira sair facendo o pino e correr do revés eu respetareino, pero recomendareille nun foro ou en persona que si corre coas pernas vaino facer máis rápido, e terá que asumir comentarios.
Espero poder comentarche esto mismo na próxima carreira que te vexa Patrosky.
Son un que te animou subindo a costa de vite na pedestre de Santiago, porque me extrañou adiantarte e vin que o estabas pasando mal, e volvo a opinar que se non foses o principio de carreira en cabeza eu non te adiantaba subindo vite nin de broma.
Saudos.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 15 Mar 2013, 11:52
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

mac-ray escribió:
e moitos coñecemos a algún que se pon diante nas carreiras para sair nas fotos, sen ir máis lexos o propio señor Bernal sempre se pon diante nas salidas cando se pode, e el mismo indica que o fai para sair nas fotos do principio, algo do máis normal

Bueno, hay que matizar, en mi diario de carreras www.correrengalicia.or...;start=555 hago un pequeño reportaje de todas ellas por lo que me pongo delante varios minutos antes de la salida y, cuando un amigo, con mi cámara, me ha sacado un par de fotos, me voy hacia atrás.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 15 Mar 2013, 13:07
Asunto: Re: II CARREIRA COLEXIO N.S. LOURDES - A ESTRADA (09/03/13)

Todos lo sabemos jesus, por eso digo que es algo de lo más normal, hora bien, si te quedases delante en la salida y provocases peligro de accidente por que corres a un ritmo inferior a los de primera fila, yo te criticaria aunque a algunos le molestase, un saludo jesus.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos