Foros ›
III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Galega d
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
luisrn

Montañés
Montañés
7/11/11
145 Carreiras
180 Mensaxes
Paderne de Allariz
Respostar citando Envío Dom, 07 Abr 2013, 20:53
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Galega d

blas62 escribió:
Buenisma la organizacion. El recorrido para mi poco tecnico , pero perfectamente señalizado
,
Siempre apoyandonos. Ni una mala cara y siempre una sonrisa. Una de esas carreras donde te sientes como en cas.

Preciosas vistas y encima al final pinchos y regalos. Intentaremos repetir.
Gracias por vuestra organizacion.

Un pero, a los CERDOS que siempre se les cae el gel vacio que os den POR EL CULO....me teneis harto y no mereceis correr y una carrera .... deberiais vover a la escuela para entender eso de que la basura no se tira mas que en los sitios habilitados....

tienes razón, mira que había gente de la organización cada poco a la que se podía dar los restos, pero hay alguno que piensa que por 4 gramos de peso va a perder un cuarto de hora

www.youtube.com/channe...rgq9GMY_bQ
www.youtube.com/user/h...eos?view=0
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 07 Abr 2013, 22:43
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Galega d

Gran carrera, bien marcada y con avituallamientos bien distribuidos.

Salimos juntos Guti, Norris y yo pero Guti se nos quedó en el cortafuegos, así que seguimos Norris y yo, en el Naseiro se me escapó unos metros y fuimos haciendo la goma hasta el penedo do Galo para bajar ya juntos a meta. Era su primera vez en la distancia y salió con miedo porque si no me hubiese sacado media hora fácil.

Compartimos algún kilómetro con Alano, como el año pasado, y con dantilles que se nos escapó al final.

Objetivos cumplidos, entrar entre los 100 primeros (ese era fácil, acabamos 96) y bajar de las 6 horas, de premio mejorar 3 minutillos el tiempo del año pasado (este año era un poco más dura y había mucho más barro).
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 8:26
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Galega d

O cortalumes foi para min un corta forzas.
teño que entrenar mais para o Courel e baixar de peso.
Dende o Naseiro apenas daba corrido nada.

compartin kmts con unha rapaza da organización , cunha parella do Grove , e finalmente co corredor escoba , Fabio ( ironman ) ,e Tino e Pablo cos que entrei na meta.
Encantado de saudar a Luisrn , Omiguel ,Pablo Feijó , asi como os meus galgos Magono e Norris , que a pesares de ter eu as chaves do coche , chegou case unha hora antes

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
cadozon

Novo foreiro
Novo foreiro
24/02/11
1 Carreiras
16 Mensaxes
Dozon
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 8:52
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Galega d

Parabens a organización, estupendo trato o corredor en todo momento.
No ano e medio que levo correndo a mellor sen dubida. Moi feliz
Repetiremos. Aplauso Aplauso
sanroque

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/12/08
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 9:55
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Galega d

GRACIAS a todos os corredores por vir ata tan lonxe para participar,a vosa presencia e animos axúdanos a seguir realizando esta carreira,cada ano intentamos facelo mellor ca o anterior e segun os comentarios dos participantes creo que o estamos a conseguir,gracias a todos por portarse tan ben cos voluntarios xa que sin eles esto non se poderia facer un ano tras outro,sabemos que o recorrido nunca vai ser a gusto de todos,pero intentamos facelo o mais bonito posible(e duro)jajajajj.O tempo non nos acompañou pero eso xa non depende de nos.

Non sabemos (lendo os comentarios anteriores)si alguen foi recollendo a basura que se atopaba polo camiño,pero o corredor escoba ¨solo¨ atopou un envoltorio dun gel en todo o camiño.
si alguen ten algunha critica,idea ou veu algo que se poda mellorar para proximas edicions estamos abertos suxerencias.
MOITISIMAS GRACIAS A TODOS E VEMONOS PARA O ANO
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 14:18
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Galega d

sanroque escribió:
GRACIAS a todos os corredores por vir ata tan lonxe para participar,a vosa presencia e animos axúdanos a seguir realizando esta carreira,cada ano intentamos facelo mellor ca o anterior e segun os comentarios dos participantes creo que o estamos a conseguir,gracias a todos por portarse tan ben cos voluntarios xa que sin eles esto non se poderia facer un ano tras outro,sabemos que o recorrido nunca vai ser a gusto de todos,pero intentamos facelo o mais bonito posible(e duro)jajajajj.O tempo non nos acompañou pero eso xa non depende de nos.

Non sabemos (lendo os comentarios anteriores)si alguen foi recollendo a basura que se atopaba polo camiño,pero o corredor escoba ¨solo¨ atopou un envoltorio dun gel en todo o camiño.
si alguen ten algunha critica,idea ou veu algo que se poda mellorar para proximas edicions estamos abertos suxerencias.
MOITISIMAS GRACIAS A TODOS E VEMONOS PARA O ANO

Eu pillei dous envoltorios , pero a critica non e hacia a organizacion sinon a xente que tira os envoltorios. O cal estase convertinodo nunha norma. Igual e unha teima minha pero e que non deberiamos tirar nada.
Rask17

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/03/10
14 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 21:06
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Galega d

A verdade que a pesar de ser unha carreira dura, a min persoalmente me gustou moito. Unha organización axeitada, unha boa marcaxe e un ambiente post carreira caralludo. Espero poder repetir en 2014. Por certo,¿algún de vós sabe donde se pode ver algunha foto da carreira?. Saúdos e nos vemos polo monte.
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2013, 0:01
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Galega d

Rask17 escribió:
A verdade que a pesar de ser unha carreira dura, a min persoalmente me gustou moito. Unha organización axeitada, unha boa marcaxe e un ambiente post carreira caralludo. Espero poder repetir en 2014. Por certo,¿algún de vós sabe donde se pode ver algunha foto da carreira?. Saúdos e nos vemos polo monte.

En la página de la carrera están las fotos, carreramontana.roqspor....php/fotos
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2013, 12:20
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Galega d

Magono escribió:
Rask17 escribió:
A verdade que a pesar de ser unha carreira dura, a min persoalmente me gustou moito. Unha organización axeitada, unha boa marcaxe e un ambiente post carreira caralludo. Espero poder repetir en 2014. Por certo,¿algún de vós sabe donde se pode ver algunha foto da carreira?. Saúdos e nos vemos polo monte.

En la página de la carrera están las fotos, carreramontana.roqspor....php/fotos
Muchas gracias a los fotografos,mi reconocimiento par todos ellos y,mencion especial para Luis con su video,ya el pasado año en penedos do lobo,estaba corriendo y camara en mano,si merito tiene correr estas " panzadas", todavia lo tiene mas,hacerlo con una camar encima y grabando. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso .....
luisrn

Montañés
Montañés
7/11/11
145 Carreiras
180 Mensaxes
Paderne de Allariz
Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2013, 13:29
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Galega d

blas62 escribió:
sanroque escribió:
GRACIAS a todos os corredores por vir ata tan lonxe para participar,a vosa presencia e animos axúdanos a seguir realizando esta carreira,cada ano intentamos facelo mellor ca o anterior e segun os comentarios dos participantes creo que o estamos a conseguir,gracias a todos por portarse tan ben cos voluntarios xa que sin eles esto non se poderia facer un ano tras outro,sabemos que o recorrido nunca vai ser a gusto de todos,pero intentamos facelo o mais bonito posible(e duro)jajajajj.O tempo non nos acompañou pero eso xa non depende de nos.

Non sabemos (lendo os comentarios anteriores)si alguen foi recollendo a basura que se atopaba polo camiño,pero o corredor escoba ¨solo¨ atopou un envoltorio dun gel en todo o camiño.
si alguen ten algunha critica,idea ou veu algo que se poda mellorar para proximas edicions estamos abertos suxerencias.
MOITISIMAS GRACIAS A TODOS E VEMONOS PARA O ANO

Eu pillei dous envoltorios , pero a critica non e hacia a organizacion sinon a xente que tira os envoltorios. O cal estase convertinodo nunha norma. Igual e unha teima minha pero e que non deberiamos tirar nada.

lo de dejar tiradas cosas no debería pasar, ni una, y no es cuestión de que la organización los recoja, si fuiste capaz de llevar el gel, o lo que sea, lleno xq no puedes llevarlo vacío hasta que te lo puedan recoger?.

Gracias a la organización por el trato y el despliegue de medios, una carrera estupenda, y gracias a Viveiro en general, entre los km 27-28 me encontré con un corredor que bajaba dolorido en una rodilla, y preguntándole como se encontraba salió una chica de la casa que teníamos al lado que también se interesó e insistió en llevarlo personalmente hasta la zona de meta en su coche... sin palabras...

www.youtube.com/channe...rgq9GMY_bQ
www.youtube.com/user/h...eos?view=0


Última edición por luisrn o Mar, 09 Abr 2013, 20:25; editado 1 vez
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2013, 13:47
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Gal

callosraba escribió:
Cibreiro escribió:
Arca

mójate tío que yo dí el pódium jijiji

Fer Arca
Riobó
Avelino (aunque a el le van mejor pruebas técnicas)

Casi , Aplauso , fácil , muy fácil
jpablo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/07/11
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2013, 18:09
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Galega d

Mi agradacimiento para la organización pues su excelente trabajo,asi da gusto levantarse a las 4:00 de la mañana.Enhorabuena!!!!!!!!!

www.asociaciondeportivacar.com

www.facebook.com/asoci...ar?fref=nf
escarcha

Novo foreiro
Novo foreiro
17/04/12
15 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2013, 19:44
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Galega d

Luisrn el que bajaba "tocado " de las rodillas era yo.gracias a todos los participantes, me debí cruzar con 30 personas y absolutamente todos me preguntasteis como me encontraba y si necesitaba ayuda.eso dice mucho de la gente que practica este deporte.agradecer a la chica que me acerco a viveiro en su coche y a la organizacion por su buen hacer.
Afortunadamente creo que lo de las rodillas fue una sobrecarga,las tengo delicadas y este deporte es un poco ingrato con ellas pero sarna con gusto no pica.
Espero verosímil pronto en otra carrera, eso será una buena señal
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2013, 23:09
Asunto: Re: III CARREIRA POR MONTAÑA "MONTES DE VIVEIRO" . Copa Gal

...EXQUISITA CARREIRA!!

Unha organización fantástica; con avituallamentos axeitados, trato perfecto, un percorrido MARCADÍSIMO (nunca vin nada iguaL!!)... Aplauso

para repetir!!! (e recomendar)

* Encantado de compartir uns kms (e unhas fotos) con Norris e Magono.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos