Foros ›
XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Ven, 26 Abr 2013, 8:57
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Impresionante pedazo detalle.enhorabuena.

Entrena como un animal, compite como una bestia
moyano

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/11/12
98 Carreiras
470 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Abr 2013, 13:58
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

El reglamento dice que esta limitado a 1000inscrpciones y ya se superan.
Hacemos una porra cuantos acaban? El que gane se tomara una caña en honor del circuito Guiño
Venga yo digo que 695
Betinho

Maratoniano
Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Respostar citando Envío Dom, 28 Abr 2013, 15:23
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

moyano escribió:
El reglamento dice que esta limitado a 1000inscrpciones y ya se superan.
Hacemos una porra cuantos acaban? El que gane se tomara una caña en honor del circuito Guiño
Venga yo digo que 695
Vaia, pois eu acabo de apuntarme e deixoume, só faltaría, que esperei ata última hora por saber se podía ir, e non me deixaran, cando todos sabemos que desa lista vai ir pouco menos da metade.
mardofra

Organización
Organización
14/09/11
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Abr 2013, 18:24
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

moyano escribió:
El reglamento dice que esta limitado a 1000inscrpciones y ya se superan.
Hacemos una porra cuantos acaban? El que gane se tomara una caña en honor del circuito Guiño
Venga yo digo que 695

En el reglamento indica que las plazas están limitadas a 1.000 en la categoría de adultos. Hay más de 1000 inscritos porque también figuran las categorías inferiores. Saludos
XabarilCorredor

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/12
46 Carreiras
170 Mensaxes
Avilés / A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 28 Abr 2013, 18:59
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Quiero poner una pequeña pega, que es el caso de la consigna, que se que no hay pero para mi es un pequeño incordio por que voy en transporte público, no se si así todo podré dejarlo en donde la organización o algún sitio.
Betinho

Maratoniano
Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Respostar citando Envío Dom, 28 Abr 2013, 20:02
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

moyano escribió:
El reglamento dice que esta limitado a 1000inscrpciones y ya se superan.
Hacemos una porra cuantos acaban? El que gane se tomara una caña en honor del circuito Guiño
Venga yo digo que 695
Vaia, pois eu acabo de apuntarme e deixoume, só faltaría, que esperei ata última hora por saber se podía ir, e non me deixaran, cando todos sabemos que desa lista vai ir pouco menos da metade.
mardofra

Organización
Organización
14/09/11
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Abr 2013, 14:17
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Mañana de 11.00 a 13.30 h y de 16.00 a 19.30 se podrán recoger dorsales en la Piscina Municipal. Os animamos a recogerlo mañana para evitar colas de última hora.

Saludos
Martin715

Novo foreiro
Novo foreiro
5/03/13
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Abr 2013, 15:27
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Boas!

Esta será a primeira vez que corra esta carreira, que dito sexa de paso, tén unha pinta estupenda a xulgar polo que lein de xente que xa a correu... bueno, sendo completamente sinceiro, é a primeira vez que vou correr unha distancia así (a boas horas, con 30 anos me da por probar isto de correr... e non vexades como engancha).

¿Algún segredo/consello que deba saber?. Polo que lein hai algunha zona bastante dura que haberá que tomar con certa calma...

Veremos... xa ando bastante tenso e con gañas de ver do que son capaz Moi feliz


Saúdos!
ZorroBlanco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/03/13
17 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Abr 2013, 17:00
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Martin715 escribió:
Boas!

Esta será a primeira vez que corra esta carreira, que dito sexa de paso, tén unha pinta estupenda a xulgar polo que lein de xente que xa a correu... bueno, sendo completamente sinceiro, é a primeira vez que vou correr unha distancia así (a boas horas, con 30 anos me da por probar isto de correr... e non vexades como engancha).

¿Algún segredo/consello que deba saber?. Polo que lein hai algunha zona bastante dura que haberá que tomar con certa calma...

Veremos... xa ando bastante tenso e con gañas de ver do que son capaz Moi feliz


Saúdos!


Hola! No me siento demasiado autorizado como para dar consejos, ya que también soy algo novato, pero sin duda lo mejor es ir aprendiendo de los errores que va cometiendo uno mismo. Aún así mis recomendaciones son:

Dormir bien la noche anterior.
No ir con sed.
No dejarse llevar por la euforia de la salida (aunque a esto es muy difícil resistirse). Yo cuando veo que todo el mundo empieza a adelantar sobre el primer kilómetro me repito a mi mismo algo así como "tranquilo, queda mucha carrera por delante, disfruta y trata de dar lo mejor de ti sin tener en cuenta a los demás".

Un saludo y mucha suerte!
luille

Montañés
Montañés
25/09/11
60 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Abr 2013, 17:45
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Martin715 escribió:
Boas!

Esta será a primeira vez que corra esta carreira, que dito sexa de paso, tén unha pinta estupenda a xulgar polo que lein de xente que xa a correu... bueno, sendo completamente sinceiro, é a primeira vez que vou correr unha distancia así (a boas horas, con 30 anos me da por probar isto de correr... e non vexades como engancha).

¿Algún segredo/consello que deba saber?. Polo que lein hai algunha zona bastante dura que haberá que tomar con certa calma...

Veremos... xa ando bastante tenso e con gañas de ver do que son capaz Moi feliz


Saúdos!
Hola,decirche que eu empecei con 43 anos, nunca e tarde, non sei de canto km foron as carreiras que fixeches esta e algo durilla, eu iría tranquilo ata acabar as subidas, ata pasar por baixo da ponte da autopista e despois se me quedan forzas tiraría un pouco mais na baixada deixando forzas o chegar a Arteixo de novo xa que os 2 ultimos km queiman moito, saudos.
Usahívoy

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/13
4 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Abr 2013, 18:13
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Martin715 escribió:
Boas!

Esta será a primeira vez que corra esta carreira, que dito sexa de paso, tén unha pinta estupenda a xulgar polo que lein de xente que xa a correu... bueno, sendo completamente sinceiro, é a primeira vez que vou correr unha distancia así (a boas horas, con 30 anos me da por probar isto de correr... e non vexades como engancha).

¿Algún segredo/consello que deba saber?. Polo que lein hai algunha zona bastante dura que haberá que tomar con certa calma...

Veremos... xa ando bastante tenso e con gañas de ver do que son capaz Moi feliz


Saúdos!

Martin 715, te lo vas a pasar como un enano. Por lo de la edad no te preocupes, en esto de las carreras hay un grueso importante de gente que empezó a correr entre los 38 y los 45 años. Tras años de vida sedentaria, sobrepeso y demàs.

Que disfrutes. Igual que todos los que repetimos.

Ya lo veràs.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Abr 2013, 19:37
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Martin715 escribió:
¿Algún segredo/consello que deba saber?. Polo que lein hai algunha zona bastante dura que haberá que tomar con certa calma...

Además de los comentarios de los foreros puedes hacerte una idea de la dureza mirando el perfil del recorrido:

es.wikiloc.com/wikiloc...id=4301021
Martin715

Novo foreiro
Novo foreiro
5/03/13
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Abr 2013, 20:36
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Moitas gracias a todos polos consellos! Xa vos contarei como foi a miña agonía/disfrute jajaja Moi feliz
XabarilCorredor

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/12
46 Carreiras
170 Mensaxes
Avilés / A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 30 Abr 2013, 8:05
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Martin715 en las mismas condiciones que tú este año corrió mi padre el año pasado y llegó sin problemas. Aquí con el mismo eslogan que la DGT, lo importante es llegar. Así que ÁNIMO
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
690 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 30 Abr 2013, 8:32
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Una pregunta... ¿se supone que el pazo dos deportes donde dan los dorsales es la piscina municipal, la que está en la travesía de los colegios? Estoy tratando de ubicarlo en el mapa. Gracias





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos