Foros ›
XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Martin715

Novo foreiro
Novo foreiro
5/03/13
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Mai 2013, 18:09
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

A miña máis sinceira noraboa a todos os que fan posible esta carreira. Un placer disfrutar de semellante esmero á hora de facer as cousas, dun percorrido tan bonito e da compañía de tanta xente que disfruta co deporte. Grandes!

Pola miña parte como xa apuntara ahí atrás, nunca correra unha distancia semellante. É o que tén estar empezando en isto co cal o meu reto non ía nada máis lonxe de tratar de rematar a proba e por suposto que o acadei. O tempo era o de menos e seguro que a 1h6'51'' que fixen, para todos vós sexa de risa, pero este era o meu reto e non vexades o satisfeito que estou conmigo mesmo jajaja.

Graciñas aos que me aconsellaron en este foro e vémonos en outra... iso si, máis e mellor preparado Guiño
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Mai 2013, 19:31
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

mlorenzo escribió:
Hola:
Yo se de quien estaba apuntado y no fue, quien no fue por no estar apuntado
y yo me olvidé del chip, así que no cuento aunque fui.
Me quedé sin camiseta por llegar tarde, y si me hubiese quedado sin bebida iba al baño.
La organización fue increíble, sin duda, pero lo que más agradezco yo es que sea gratuita. Y creo que la organización ya tiene previsto que falte gente y hacen su estimación.

Outra vez se te olvidas o chip, disllo os da organización e os de championchip aluganche 1 por 1 ou 2 euros. (por propia experiencia).
luille

Montañés
Montañés
25/09/11
60 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Mai 2013, 19:54
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

ntombed escribió:
Gran carrera la de ayer. Todo perfecto.

El año que viene espero poder repetirla.

Una preguntilla... ¿la alfombra de salida es necesario pisarla? Porque vi a alguno que saltaba hacia la derecha para poder pisarla, ya que por el lado izquierdo no había.
Home tanto como pisala igual non pero millor e, de todalas formas ainda alcanza bastante o chip...
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Mai 2013, 20:00
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Una mañana muy divertida, con una organización impecable por parte del Coruña Comarca. Y agradeceros la gratuidad que con los tiempos que corren... Camiseta, fruta, barrita, agua, isotónica, medallas, trofeos, cronometraje, etc... GENIAL!!!

Ese 30% que no asiste cuando la carrera es gratuita se soluciona abriendo la inscripción a un 30% más. No hay mucho margen de error.

Enhorabuena!!!

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
690 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Xov, 02 Mai 2013, 20:06
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Martin715 escribió:
A miña máis sinceira noraboa a todos os que fan posible esta carreira. Un placer disfrutar de semellante esmero á hora de facer as cousas, dun percorrido tan bonito e da compañía de tanta xente que disfruta co deporte. Grandes!

Pola miña parte como xa apuntara ahí atrás, nunca correra unha distancia semellante. É o que tén estar empezando en isto co cal o meu reto non ía nada máis lonxe de tratar de rematar a proba e por suposto que o acadei. O tempo era o de menos e seguro que a 1h6'51'' que fixen, para todos vós sexa de risa, pero este era o meu reto e non vexades o satisfeito que estou conmigo mesmo jajaja.

Graciñas aos que me aconsellaron en este foro e vémonos en outra... iso si, máis e mellor preparado Guiño

Para mi por eso es tan grande este deporte, muchos nos sentimos ganadores al conseguir nuestro pequeño reto. Razz

Sigue entrenando y ya verás como poco a poco vas mejorando marcas. Saludos! Guiño
eidapuxa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/10/11
76 Carreiras
261 Mensaxes
bregua-culleredo
Respostar citando Envío Xov, 02 Mai 2013, 21:46
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

A verda e que eu, a medalla nin me enterei,nin ma deron nin as vin, ou e que non houbo pra todos, un fallo , porque eu e a unica forma que teño de conseguila e cando son colectivas....sobrou algunha.....?
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1583 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Mai 2013, 23:22
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Un vídeo da carreira aquí.
mardofra

Organización
Organización
14/09/11
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Mai 2013, 7:26
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

eidapuxa escribió:
A verda e que eu, a medalla nin me enterei,nin ma deron nin as vin, ou e que non houbo pra todos, un fallo , porque eu e a unica forma que teño de conseguila e cando son colectivas....sobrou algunha.....?

Hola. As medallas eran só para os nenos.

Saúdos
Parla

Maratoniano
Maratoniano
27/09/11
70 Carreiras
249 Mensaxes
Temple(Cambre)
Respostar citando Envío Ven, 03 Mai 2013, 9:41
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Sabeis si hay fotos de la carrera.
ntombed

Novo foreiro
Novo foreiro
9/07/12
16 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Mai 2013, 10:00
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

mardofra escribió:
eidapuxa escribió:
A verda e que eu, a medalla nin me enterei,nin ma deron nin as vin, ou e que non houbo pra todos, un fallo , porque eu e a unica forma que teño de conseguila e cando son colectivas....sobrou algunha.....?

Hola. As medallas eran só para os nenos.

Saúdos

Al final de la carrera de mayores estaban repartiendo las que sobraron, supongo. Yo no llegué por poco Ríndose
Kolas

Maratoniano
Maratoniano
14/01/12
40 Carreiras
267 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 03 Mai 2013, 10:22
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

buena carrera, ya es mi segundo año y, seguramente si puedo iré para el próximo, todo de 10 y aun por encima a coste 0. En lo personal, contento por mejorar mi tiempo en 10 minutos, respecto al año anterior, aunque aun se notaba el maratón y no pude ir al 100 %, pero muy contento
mardofra

Organización
Organización
14/09/11
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Mai 2013, 11:56
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

rai70 escribió:
Sabeis si hay fotos de la carrera.

En los próximos días publicaremos un video de todas las carreras, con varias tomas en salida, meta avituallamiento...

saludos
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
690 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 03 Mai 2013, 14:31
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

pietropuki escribió:
Un vídeo da carreira aquí.

Buen vídeo con buena música Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
32387073Z

Novo foreiro
Novo foreiro
15/01/12
50 Carreiras
1 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 05 Mai 2013, 11:27
Asunto: Re: XV Carrera popular de Arteixo (01/05/13)

Hola soy Manuel García García, participe en la carrera de ARTEIXO el día 01/05/2013, con el dorsal nº 401 y cuando llegue a la meta el cronómetro marcaba 01:03:20 horas. pero tuve el problema de olvidarme del chip en casa del cual soy propietario, osea que es como si no fuera a la carrera.
La carrera me gusto mucho, para el próximo año pienso repetirla.

Saludos para todos: MANUEL





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos