guti290971 escribió: |
Eu vou trotando dende Paderne , casa Chaos. 8 knts de nada , costa abaixo ata Seoane. |
dipper95 escribió: | ||
Guti, eso é cojonudo pa voltar estirarando as pernas despois de rematar..... o único problema que podes ter é que terás que levar pilas de reposto pa o frontal.......jajaja. Vemonos !!! Apertas Norris, vaille poñendo un flotador o coche, ten tramos navegables........ |
guti290971 escribió: |
Grupo para acabar antes das 23:00 Rafiki Diego grupo para acabar antes da 1:00 Guti Norris Susana Maxi Magono |
maxi. escribió: | ||
A ver si consigo aguantar o grupo de Guti, ainda que a fecha de hoxe sigo tendo problemas coas ampollas que fixen este domingo na carreira de montaña da Serra do Barbanza. A pranta dos pés están feitas todo un poema, e todo por querer probar uns novos calcetíns específicos para ultras...quen me mandaría andar probando cousas novas a estas alturas. En fin, a ver si dou recuperado...que de momento nin ando. |
jiddu escribió: | ||||
Ola a todo@s: ¡Xa me tarda o sábado! Aínda que non son futurólogo... apúntome ao grupo para acabar antes das 23:00h...; debo confesar que teño metido na miña cabezola o de acabar de día..¡pero o problema non é a cabezola senon as pernas! Vémonos no Caurel |