Foros ›
GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
SusanaRial

Maratoniano
Maratoniano
7/11/11
20 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Mai 2013, 15:38
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

Magono, o pracer foi noso compartir contigo tantos km de carreira. Recuperación impresionante a túa xa que chegaches só uns minutos despois que Miguel, Norris e máis eu.
Temos que vernos noutra e compartir a chegada a meta pero, o dito, encantoume a compaña do sábado. Non puido ser mellor.
Ata outra compañeiro.
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 28 Mai 2013, 18:01
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

SusanaRial escribió:
Magono, o pracer foi noso compartir contigo tantos km de carreira. Recuperación impresionante a túa xa que chegaches só uns minutos despois que Miguel, Norris e máis eu.
Temos que vernos noutra e compartir a chegada a meta pero, o dito, encantoume a compaña do sábado. Non puido ser mellor.
Ata outra compañeiro.

Yo ya estoy pensando en la siguiente, en septiembre u octubre, alguna que ronde los 100 km por Asturias, León o el norte de Portugal. Que vaya pensando Guti que el año pasado acertó con la de Barcelos, y nos vamos todos.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 28 Mai 2013, 18:17
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

Eu xa estou trazando en ir a ria do Burgo este domingo a soltar pernas.
o ultra do Barbanza???? Demasiado próximo.
imos falando , e ver se imos un dia o Segade a entrenar.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
luisrn

Montañés
Montañés
7/11/11
145 Carreiras
180 Mensaxes
Paderne de Allariz
Respostar citando Envío Mar, 28 Mai 2013, 18:23
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

Segade, río mera, penarrubia,... Por ahí voy los fines de semana que estoy en Lugo

www.youtube.com/channe...rgq9GMY_bQ
www.youtube.com/user/h...eos?view=0
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 28 Mai 2013, 18:41
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

guti290971 escribió:
Eu xa estou trazando en ir a ria do Burgo este domingo a soltar pernas.
o ultra do Barbanza???? Demasiado próximo.
imos falando , e ver se imos un dia o Segade a entrenar.

Seguramente iré el domingo a Sarria,

aún no sé lo que haré, pero casi prefiero hacer la de Chandrexa, aunque la ultra do Barbanza me apetece también y la de As Pontes...
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 28 Mai 2013, 18:48
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

luisrn escribió:
Segade, río mera, penarrubia,... Por ahí voy los fines de semana que estoy en Lugo

cuando quieras compañía avisa y damos una vuelta por allí
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Mar, 28 Mai 2013, 22:06
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

Tras dous dias lambendo as feridas, quería agradecer en especial a xente do avituallamento de Froxan, que atopei o domingo na casa de turismo rural o trato e a axuda prestada. Ata agora e sin dubida a carreira que mais me prestou, poder atravesalo Courel, a familia agardando na Campa e nalguns dos avituallamentos e completar en equipo esta proba me compensa pola ostia que me mandou a Mondoñedo ao rematala proba. Creo que o mellor amig do home non é o can e o xeo (pra todo). Saúde e kms.
luisrn

Montañés
Montañés
7/11/11
145 Carreiras
180 Mensaxes
Paderne de Allariz
Respostar citando Envío Mar, 28 Mai 2013, 22:39
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

Magono escribió:
luisrn escribió:
Segade, río mera, penarrubia,... Por ahí voy los fines de semana que estoy en Lugo

cuando quieras compañía avisa y damos una vuelta por allí

en junio no estoy pero en cuanto vuelva por allí aviso

www.youtube.com/channe...rgq9GMY_bQ
www.youtube.com/user/h...eos?view=0
escocés

Novo foreiro
Novo foreiro
29/05/13
1 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Mai 2013, 12:22
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

Grazas a organización, e voluntarios por un traballo ben feito e un esforzo tan grande por facer unha proba tan chula coma esta.
Noraboa a todos e todas as participantes, rematarades ou non, por pasar un día tan espectacular.
Grazas a tí TioJuan!!!, por ese groliño "ben dao" que me quitou as penas mentras me atopaches abandonao á miña sorte penando tirao no muro do 31. E non te preocupes por non ter feito máis que enténdoo perfectamente, e non había moito máis que facer que esas palabras de ánimo e a compañía que me fixeches un anaco (faltouche contarme un chiste..., pa a próxima se cadra....)
Chejei tal!! feito un cromo, pero chejei...que son un MALDITO ESCOCÉS!! e non vou dar facilidades pra me enterrar!.
Quero darlle as grazas outra vez á parella que me asistiu primeiro cando berraba coma un carneiro...(unha rapaza ben xeitosa que me estiraba o xemelo mentres él botábame a bronca porque pensaba que non bebera suficiente..jeje) No momento non estaba para festas, pero aprecio moitísimo que quedándovos un longo camiño, me botárades esa man (non puidendo ser unha perna...jeje).
E tamén aos colegas "espidifrén" por ese bo rollo.
En fin que da gusto atopar con xente coma vós por ahí, e que espero que coincidamos en moitas destas a miña saia e eu. Saúdos e grazas pola compaña!
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Mai 2013, 13:27
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

Pues yo también estuve por allí y disfruté de ese precioso Courel, y de poder saludar a muchos conocidos (Guti, Estrellado, Rafa,...), sobre todo en el enorme atasco que pillamos en el Val das Mouras.

La carrera creo que fue más dura que la del año pasado, tal vez de bastantes menos kilómetros (no lo sé exactamente), pero más rompepiernas y con tramos de esos que le gusta regalarnos a Moutinho. El día además se prestó, aunque al mediodía hizo algo de calor, y parece que no hubo incidentes graves, que es lo importante.

Así que enhorabuena a todos/as y especialmente a los que tenéis el chaleco de finisher!!

www.sportgumby.blogspot.com
JuanCarlos

Montañés
Montañés
30/03/08
0 Carreiras
162 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Mai 2013, 15:29
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

Outra crónica:

Blog Club Xesteiras

Un saludo.
GaliciaMaxicaTrail

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/12/10
37 Carreiras
909 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Mai 2013, 18:19
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

CLASIFICACIONES


Disponibles en la web oficial de las clasificaciones del Trail y del Ultratrail Aldeas do Courel disputados en un precioso entorno y celebrado en un bellísimo día primaveral.

Cualquier error u omisión contactar mediante el mail de la Organización.


Organización GMTA

jiddu

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/11
150 Carreiras
39 Mensaxes
Miño
Respostar citando Envío Mér, 29 Mai 2013, 23:18
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

guti290971 escribió:
Eu xa estou trazando en ir a ria do Burgo este domingo a soltar pernas.
o ultra do Barbanza???? Demasiado próximo.
imos falando , e ver se imos un dia o Segade a entrenar.

Ola Guti:

Eu xa me apuntei ó Ultra do Barbanza... Está próxima, pero debe de ser unha carreira preciosa, ¡non se pode deixar pasar! Asi que anímate, que xa verás que as pernas están recuperadas de sobra... Falo por experiencia: fixen o maratón de "La Coru" e acabei mallado e, na UTAC, acabei físicamente moito mellor -con maniotas ata as orellas pero mellor, je je-, de feito xa non me doe nada.

A montaña non é tan traumática coma o asfalto -salvo que manques un nocello ou cousas así- e recupérase un moito máis pronto.


Saúda da miña parte* a toda a parroquia de runners de Boimorto: Diego, Susana,... é un verdadeiro pracer atoparbos nas carreiras.


*Por si non me ubicas son Javier -o de 12:44 no UTAC-





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos