Foros ›
Autor
Mensaxe
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 18:44
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Caramba , noraboa Capi Aplauso eso si que é sacarlle rendimiento os entrenos, tes dominada esa carreira, eres un crack Satisfecho , noraboa tamén a Xabi, alegrome do teu pódium e mais sendo na tua terra,sempre sabe millor jejeje Aplauso . Rubén, eres un sol, e xa que falas das miñas reflexions velahí che vai a derradeira, sabes sobradamente que son bastante pesimista marcando metas Disimulando ,pois con reservas e todo digoche que para Oporto calquer tempo que non empece por un 2 é que fuches vagueando Pensando ,Novoa recupérate pronto Rezar , e si perdes tanta forma como dices xa sabes que tes un compañeiro de entrenos Guiño ( al menos os findes).
Bicos.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 19:17
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Noraboa Capi, estas que te sales Aplauso Aplauso Aplauso , cóntanos como te sentes. Felicidades tamén Xabi.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 19:18
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Hola chicos.
Gracias polas felicitacions, a verdade e que parece a miña carreira talisman, 3 participacions, e 2 podiums. Pero non nos engañemos, pois a maior parte vai a carreira larga, co que o nivel baixa bastante, e asi e mais doado. De todas formas, estou contento, pois case que sen entrenar e solo me levou 3 m. mais que hai dous anos.
O que de verdade fixo un carreiron, foi Garrido, posto 29, e baixou en 13 m., o tempo do ano pasado. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Bicos
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 19:44
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Xa habia moitos dias que non saia un mensaxe meu, o certo e que o mercores pola noite mandara un, pero nada mais mandalo saiu unha mensaxe que se perdera a conexión ca paxina, ata onte non me dera conta Avergoñado , co que escribin outro, pero o envialo mais do mesmo Pensando , parece que por fin hoxe volta a cousa a normalidade.
Resumo,Orbita, alegrome de que te volvas pouco a pouco a animar, o menos importante de todo e o tempo , ou o posto dunha carreira, COMA A VIDA SON MAIS COUSAS QUE CORRER, tratase de ir adaptando os obxectivos a cada momento.
Novoa, haber se pasa a mala racha, e podes voltar a correr sen ningunha, ou case ningunha molestia, xa sabes, non hai mal que 100 anos dure.
Ruben, como moi ben di Orbita, estas que te sales, e en Oporto, ten que caer marca, si, ou si, non e negociable.
Bicos po resto.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 8:17
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Orbita e Capi, agradezo a vosa confianza pero iso do 2 aínda non está ao meu alcance. O que si teño claro e que si todos os factores que se necesitan para un maratón son propicios a miña marca de Barcelona caerá, xa que os adestramentos, as sensacións e as competicións así o confirman pero hai que confirmalo no día D. A cantidade de tempo no se saberá ata ese día. De todas formas intentarei facelo o mellor posible e deixar o máis alto posible aos Afiadores pero xa sabedes que un maratón e moito longo. Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 22:22
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Para este domingo teño descartado Riós, si a lesión me permite correr esta semana irei a Taboada que é máis asequible para min neste momento (7 kms)
Bicos.
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Out 2013, 6:52
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Moita calidade neste recuncho do circuito... Norabóa Vista por repetir podium, impresionante, envexa me dades de como vos desemvolvedes os Afiadores cando se acaba o asfalto e comezan as pistas e sobre todo os camiños de cabras(dende o cariño). Garrido, 13 min e unha mellora impresionante, aproveita ese bo momento de forma e a disfrutar. Tamén a ti Xavi por ese resultado na túa terra.
Novóa espero de todo corazón que poidamos compartir viaxe a Taboadela porque eso significará que esta semana haberían desaparecido esas molestias ou cando menos menguado. Eu xa me apuntéi. Seguro que fago viaxe con Manolo "Eldelmonte" e igual Tina( inda que sexa so a volta), o sexa que o viaxe xa o tes preparado tanto se te animas a correr coma a vivilo ambiente, telo reservado con nós.
Hoxe seguramente aproveite o bo tempo pra sair en bici e maña a ver se me podo escapar e facer algunha serie con Ruben.
Bicos Afiadores
deivitri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/13
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Out 2013, 16:43
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Alan, Rubén, mañana igual me uno a esas series. A qué hora son? Creo qué podré salir pronto de trabajo. La duda es que creo que todavía no estoy federado, me dejarán pasar?
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Out 2013, 19:18
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Noraboa capi estas feito un toro
Orbita apareciches , tes que entrar mais a menudo
Anoteime para Taboada ainda que non sei se poderei ir, pero por si as moscas
BESITOS
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mar, 08 Out 2013, 21:36
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Manel, non me gusta nada a comparacion Nono , porque non sei se te referes a cabeza ou a entreperna, a hai moita diferencia que sea unha ou outra Ríndose
Hoxe abriuse o plazo pa anotarse como parellas, que vos parece se iste ano facemos un intercambio Silbar
Non o propoño porque me cansara de Ruben, ou si Pensando , coido que pa voltar a meter algunha parella no top10, a unica opción e que Ruben, e Novoa vaian xuntos.
Vos dires, bueno, e Orbita que tamen esta implicado.
Bicos.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mar, 08 Out 2013, 22:27
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Capi por min non hai problema, ti mandas que para iso eres o Capi pero tamén e verdade que Orbita tamén ten dereito a opinar xa que foi a parexa de Novoa e eu non quero meter baza na parella sen o seu consentimento jjjjj
Polo demáis mañá tocarán series na pista da universidade, se alguen se anima (deivitri ou bioaandres, ou novoa si estás mellor)xa sabe. Sobre as 18h
imos intentar o do outro día que non puden finalizar polo problema da sobrecarga
1x5000 a 4min o km
1x3000 a 4min o km
1x2000 a 4min o km
4x1000 a 3,40min o km
descanso entre bloques 3min y 1min y medio entre las series de 1000

Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Out 2013, 23:08
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Intercambio de parellas... Silbar por min non hai problema... Avergoñado
Mañá pásome entre 18:30 e 19:00 pola pista. Xa estiven hoxe e Confuso Confuso Confuso Confuso
Deivitri, nadie controla a entrada, pero si te ven dende o ximnasio e non te recoñecen van ir a botarte.
Bicos
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Out 2013, 7:07
Asunto: Re: Afiadores ano IV

rubenigui escribió:
Capi por min non hai problema, ti mandas que para iso eres o Capi pero tamén e verdade que Orbita tamén ten dereito a opinar xa que foi a parexa de Novoa e eu non quero meter baza na parella sen o seu consentimento jjjjj
Polo demáis mañá tocarán series na pista da universidade, se alguen se anima (deivitri ou bioaandres, ou novoa si estás mellor)xa sabe. Sobre as 18h
imos intentar o do outro día que non puden finalizar polo problema da sobrecarga
1x5000 a 4min o km
1x3000 a 4min o km
1x2000 a 4min o km
4x1000 a 3,40min o km
descanso entre bloques 3min y 1min y medio entre las series de 1000

Bicos

Nada, non teño sorte, non teño con que deixar o neno polo que tócame as series de cervexa con patacas mentres Alba nada na piscina. Xa sabes Novoa, pasate antes o despois tamen a facer as miñas series...
Vou tratar de deixar o tartán húmedo pa que resvaledes e facer as series o sair de traballar. Sobre as 15:00 estarei dando lume na calle duas.
Aplicarei algún tipo de filtro no nº e lonxitude das series pra poder rematar a tempo de ir a por Alba o colexio e comer algo antes.
David, noraboa polo casi sub 39 en coruña, pero inda así non te fies que Ruben e moita lebre, saltate algunha serie que o que fago eu pa poder facerlle un pe.
Manel, podes vir canda nos a Taboada, en principio somos 2 seguros. Xa vamos organizando.

Bicos Afiadores
deivitri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/13
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Out 2013, 12:10
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Hombre, que a Rubén no le sigo esta claro!!

Yo haré 1000/2000/1000 o bien 6x 1000.

Siempre que non me velan botar!!!
Jajaja

Alan, el casi sub 39 este año hay que quitar el casi y el 9...
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Out 2013, 20:44
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Boas Rapaces, a Novoa xa fai varias semanas que lle concedin o divorcio (estaba a cortarlle as alas mantendo o meu lado Avergonzado ), Capi ¿eres consciente do ajuar que levo? Abraiado ,casi millor que busques outra parella que che faga algo de pé, pensao ben Pensando , para mín sería un honor pero non che podo aportar nada ou casi nada. Avergoñado
Apunteime para Taboada, espero que non sexa certo o runrún que sonaba o luns pola obra ... Muro
Bicos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos