Foros ›
Autor
Mensaxe
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 11:55
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Hoxe trote de 30 min e gim.
Mañá martes series na pista, a quen lle apeteza que se reserve, xa concretaremos a hora.
Bicos.
Valen_run

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/01/11
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 12:03
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Rubén, moitos parabéns!
Pena de non alcanzar a sub3, sigo convencido de que a tes nas pernas, pero bueno, supoño que a diosa maratón castiga moito.
Impresionante temporada chea de MMP.
Xa me gustaría ter os teus ritmos da maratón para un 10km Silbar
Espero que a liebre Novoa, pódate acompañar toda a carreira na próxima maratón.
¿Saídes hoxe a trotar?
Bicos para todos,
JL
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 14:22
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Boas Rapaces ,noraboa Capi e Xabi, creo que pasastesdes un dia entretenido na Groba,jejeje Demo sorrindo , sodes unas autenticas maquinas Aplauso Aplauso . Rubenigui, partindo da base que pra min, o que corre un maratón solo lle falta poner os calzons por fora das mallas para ser un superhéroe , que facelo nese tempo solo esta o alcance dunha minoría deses superhéroes,que é algo que nunca estará o meu alcance e moitas cousas mais polas que sinto admiración hacia vos e non vou nombrar ahora.... Parar ,teño que decirche que eu non podo darche a noraboa porque non o sinto Triste ,porque penso que a xusticia non pasou ese dia por Oporto Chorando , porque penso que non se che recompensou todo o traballo que tiñas feito ,porque estou seguro que eres capaz de baixar das 3 horas, porque a sorte nunca debe aparecer no noso deporte(a sorte é cando tiras os dados e che sale o que querias,si cubres a primitiva e acertas os 6,etc.)xa que suele ser a mala para estropear o resultado, nos solo necesitamos que se recompense un traballo previo que ti levabas ben feito e non che se recompensou desde o meu punto de vista, espero que pra próxima a xusticia lle gañe a partida a sorte e logres a marca que tes nas pernas e que tanto mereces.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 14:35
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Bueno, pois eu dispois de terminar un deses capítulos de 21 días..., non foi nin consumindo droga, nin alcohol como solian ser os que poñian na tele Parar Mr. Green pero si que non me deixou tempo pra nada mais que pra botar una ollada dende o mobil o foro e tratar de manterme o dia, hoxe tocou descanso (non me apetece o mais minimo salir a correr Avergonzado ), como tiven tempo de pensar puxenme un ultimátum, tendo en conta que as ultimas duas carreiras de Ourense non puden ir e que esta tempada inda non conseguin estrearme, que os entrenos se reducen a cero e sin perspectivas de millora... Muro , decidin que si non consigo ir a San Martiño ou non consigo facela en menos de 50 min., dou por rematada a etapa da miña vida como runner.
Bicos para todos.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 15:23
Asunto: Re: Afiadores ano IV

orbita escribió:
decidin que si non consigo ir a San Martiño ou non consigo facela en menos de 50 min., dou por rematada a etapa da miña vida como runner.

¿Non te estarás metendo moita presión? Pensando
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 15:25
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Valen_run escribió:
¿Saídes hoxe a trotar?JL
Eu hoxe non, vou a pista, pero reserva algo para o mércores. ¿O final vas este domingo a Vigo?
deivitri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/13
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 17:54
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Rubén, enhorabuena por ese tiempazo. Lástima esos 4 minutos puñeteros...ya caerán.

Novoa mañana a por series. Me apunto siempre que el médico no me quite de ellas, jajaja, dios no lo quiera. Alan me comento de hacer series cortas y yo proponía un 2000+2000+1000, pero concretamos in situ. Sobre las 18h?
jorin

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
62 Carreiras
556 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 19:56
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Enhorabuena Rubén, este año estas que te sales. Aplauso Aplauso Aplauso

Bajar de las 3 h lo tienes viable en maratones llanas como Sevilla o Valencia y no con tanto cambio de ritmo como en Oporto.

Un saludo y a ver si hacemos grupeto para la San Martiño Moi feliz Moi feliz
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 23:23
Asunto: Re: Afiadores ano IV

[quote="orbita"]Boas Rapaces ,noraboa Capi e Xabi, creo que pasastesdes un dia entretenido na Groba,jejeje Demo sorrindo , sodes unas autenticas maquinas Aplauso Aplauso .
Dende logo que si, unha carreira pa non esquecer, non fai falla mais que ver os videos.
Por certo, estou esperando a tua confirmación pa anotarnos de parexa, porque supoño que ise ultimatun non ira en serio Enfadado
Os demais menbros do equipo, se ninguen di o contrario, maña inscribo o equipo.
Bicos.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 23:26
Asunto: Re: Afiadores ano IV

jorin escribió:


Un saludo y a ver si hacemos grupeto para la San Martiño Moi feliz Moi feliz
Como non sexa Ruben, ou moito cambian as cousas ata ala,os demais vamolo ter crudo pa ise grupeto. Muro Muro
Bicos.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 23:30
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Capi, espera a dispois do San Martiño por favor,pro Equipo e pra parexa, o ultimátum vai en serio, sodes una droga da que me vai costar moito desengancharme pero non estou disposto a seguir soportando este mono...
Besos.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Nov 2013, 11:01
Asunto: Re: Afiadores ano IV

deivitri escribió:
Novoa mañana a por series. Me apunto siempre que el médico no me quite de ellas, jajaja, dios no lo quiera. Alan me comento de hacer series cortas y yo proponía un 2000+2000+1000, pero concretamos in situ. Sobre las 18h?
Hasta las 18:45 no doy llegado, me da igual series cortas o largas, mi idea es repetir el jueves, así que las que no toquen hoy tocarán pasado mañana.
Bicos.
deivitri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/13
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Nov 2013, 11:41
Asunto: Re: Afiadores ano IV

ok, por a las 18:45h en la pista. A dar zapatilla.
Valen_run

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/01/11
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Nov 2013, 12:25
Asunto: Re: Afiadores ano IV

Hola rapaces,
novoa vémonos maña e xa falamos! Cuidado hoxe con deivitri, que está entrenando moitas series Bailar
Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 06 Nov 2013, 0:17
Asunto: Re: Afiadores ano IV

orbita escribió:
Boas Rapaces ,noraboa Capi e Xabi, creo que pasastesdes un dia entretenido na Groba,jejeje Demo sorrindo , sodes unas autenticas maquinas Aplauso Aplauso . Rubenigui, partindo da base que pra min, o que corre un maratón solo lle falta poner os calzons por fora das mallas para ser un superhéroe , que facelo nese tempo solo esta o alcance dunha minoría deses superhéroes,que é algo que nunca estará o meu alcance e moitas cousas mais polas que sinto admiración hacia vos e non vou nombrar ahora.... Parar ,teño que decirche que eu non podo darche a noraboa porque non o sinto Triste ,porque penso que a xusticia non pasou ese dia por Oporto Chorando , porque penso que non se che recompensou todo o traballo que tiñas feito ,porque estou seguro que eres capaz de baixar das 3 horas, porque a sorte nunca debe aparecer no noso deporte(a sorte é cando tiras os dados e che sale o que querias,si cubres a primitiva e acertas os 6,etc.)xa que suele ser a mala para estropear o resultado, nos solo necesitamos que se recompense un traballo previo que ti levabas ben feito e non che se recompensou desde o meu punto de vista, espero que pra próxima a xusticia lle gañe a partida a sorte e logres a marca que tes nas pernas e que tanto mereces.

tiñao nas pernas seguro. O meu erro creo que foi pararme tres segundos a beber polo vaso no 35, ata ahí levaba o globo conmigo pero debe ser que ao parar e o corpo que e moi sabio debeu pensar.... ah xa chegamos e viuse abaixo aínda que tiña renta e poiden facer un bo tempo. De seguro nun circuito máis propicio caen as sub3h pero iso xa será outra historia.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos