Foros ›
Autor
Mensaxe
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 01 Dec 2013, 18:50
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Meigalicix escribió:



Circuito de ida e volta Teis Chapela (8900m para min, 9000 para Beauvais, pero será pola diferencia de percorrido entre os nosos domicilios, e porque o meu podómetro-cronómetro non é moi de fiar): 52:15, o que da un ritmo de 5:52 minutos/km... O habitual de cada día.



Moi ben veciña. A verdade é que a min tampouco me chega a 9 Km. Ao chegar ao portal da miña casa teño que tirar sobre 40 metros para arriba e volvelos a baixar. Silbar Silbar Silbar Todo por facer 9 Km Mr. Green Mr. Green Mr. Green
A seguir así!!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 02 Dec 2013, 0:02
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

beauvais escribió:

Moi ben veciña. A verdade é que a min tampouco me chega a 9 Km. Ao chegar ao portal da miña casa teño que tirar sobre 40 metros para arriba e volvelos a baixar. Silbar Silbar Silbar Todo por facer 9 Km Mr. Green Mr. Green Mr. Green
A seguir así!!!!

Benvido, Beauvais!!!!!!!... Efectivamente son eu (o que pasa é que como nos dorsais non poño o nick do foro coma fas a veces ti, por iso no caiches na conta antes)
Por outra banda como contigo teño o costume de seguir e comentar as túas peripecias polo facebook, por iso non puxen nada no teu diario de momento... E xa ves que tardei bastante e comezar a escribir o meu.

Aproveitando o teu comentario paso a facer a crónica de hoxe:

Terceira saída da semana ( por esa banda obxectivo cumplido)

Circuíto de Chapela ( que quería ter feito pola mañá, pero polas voltas inesperadas que dou o día rematei facendo ás 9 da noite)
Temperatura: Entre 8 e 10 graos, se me fío dos carteis das 3 farmacias que paso polo percorrido.
8900m en 49:20 minutos. Ritmo 5:32 min/km. 2ª MMP neste circuito, que non lograba desde decembro do ano pasado.Por esta outra banda obxectivo máis que cumplido tamén.

E podería dicir que é verdade que de noite e con frío corro mellor, ou que levar as tobilleiras postas me fixo pisar con mais seguridade. Pero eu sei ( e algúns de vos tamén) que o que máis fai bulir os pes é "dedicar a carreira", pensar que dalgún xeito a forza dos nosos músculos é a mesma que co pensamento queremos transmitir aqueles que ó noso lado o están a pasar mal.
Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Dec 2013, 1:05
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Que no decaiga esto ehh, 3 días sin actualizar pero vamos a ver! jajajaj, felicidades por el puntillo de forma que estás consiguiendo
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 05 Dec 2013, 15:16
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Está sin actualizar porque tuven tanto traballo esta semana que desde o domingo non volvín correr... Esta ben a chamada de atención, Enrique, pero isto non decae, que o vicio está moi metido no corpo como para deixalo, e hoxe xa por fin puden correr algo ó sair de traballar pola mañá.

Circuito da Guía reducido. 5000m, 29:10 min, ritmo 5:50/km. Algo peor que a semana pasada (que rodei a 5:46), pero con todoas esas tremendas costas, todo o que sea baixar de 30 minutos xa me parece ben.

Mañá que é festivo a ver se vou por Chapela a facer tirada longa, que me gusta máis.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 07 Dec 2013, 20:32
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Onte no foi posible sair, pero hoxe si, ás 8 da mañá, 4ºC nos termómetros máis ou menos.

Circuito de Chapela. 8.900m, 50:04, a 5:37/km, Ata aí todo dentro da normalidade, pero o resto do día a perna dereita bastante mal, (onte foi un día de moito traballo doméstico, cargar pesos, mover mobles, e unha vez máis non puxen calzado de casa con plantillas, nunca aprenderei Triste )
Asi que non sei se terei que esquecerme de sair mañá... A ver como pinta a cousa.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 08 Dec 2013, 21:14
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Finalmente atrevinme a sair hoxe, pero só a facer o circuito pequeno da Balbarda. 5.300 m en 34:53 minutos , snifff, un ritmo de 6:34 min/km Triste .

Un bo momento para lembrar o "sermón" que me botou o quiropráctico cando a primeira lesión seria (alá por febreiro de 2010): "Ti que queres, seguir saindo á rúa e gozando cada día de entreno, ou facer heroicidades un día e ter que colgar as zapatillas para sempre????".

Asi que toca por uns días esquecerse dos ritmos e da Corre Con Nos, e deixar que a cadeira dereita se recupere. Sair si, pero con moiiita calma. Qué sorte tedes algúns que no vos pasan estas cousas.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 08 Dec 2013, 21:27
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Meigalicix escribió:
Finalmente atrevinme a sair hoxe, pero só a facer o circuito pequeno da Balbarda. 5.300 m en 34:53 minutos , snifff, un ritmo de 6:34 min/km Triste .

Un bo momento para lembrar o "sermón" que me botou o quiropráctico cando a primeira lesión seria (alá por febreiro de 2010): "Ti que queres, seguir saindo á rúa e gozando cada día de entreno, ou facer heroicidades un día e ter que colgar as zapatillas para sempre????".

Asi que toca por uns días esquecerse dos ritmos e da Corre Con Nos, e deixar que a cadeira dereita se recupere. Sair si, pero con moiiita calma. Qué sorte tedes algúns que no vos pasan estas cousas.

Ánimo e cabeciña!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Dec 2013, 22:00
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Moito ánimo, eu estou igual
Muerto
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 08 Dec 2013, 23:29
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Moitas gracias ós dous.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2013, 22:07
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Despois de pasar o luns e o martes sen molestias e facendo un mínimo de estiramentos, hoxe tocaba sair a correr algo. Pero xusto o mediodía volvín notar a perna mal. Ainda así, a última hora decidín que o corpo e a mente necesitaban sair. Puxen malla doble por si acaso.

Circuito da Balbarda, 5.200 m en 32:16minutos, ritmo 6:12/km, é case un tempo normal comparado co que fago outras veces. O caso é manterse.

Polo demais xa vexo noutros diarios que o frío, os ligamentos, os kilómetros ou as gripes nos teñen algo tocados a algúns. Asi que moito ánimo a todos (Beauvais, Tomatecolorado, Enrique e demais que pasades por esta parte do foro)
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 14 Dec 2013, 17:49
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Hoxe andaba a dudar se repetir o circuito doado e prudente da Balbarda. Pero facía unha maña tan soleada que me ganou a parte escénica e paisaxística e fun pola Guía. Iso si, a unha hora de pouco frío, e tobilleiras nos dous pes.

Asi que:

Circuito da Guía, 5000m en 29:32 min, a un ritmo de 5:54 min/km, e só unhas lonxanas molestias na cadeira dereita. Polo tanto, todo dentro da normalidade, que non é pouco, despois do susto da semana pasada.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 14 Dec 2013, 17:50
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Hoxe andaba a dudar se repetir o circuito doado e prudente da Balbarda. Pero facía unha maña tan soleada que me ganou a parte escénica e paisaxística e fun pola Guía. Iso si, a unha hora de pouco frío, e tobilleiras nos dous pes.

Asi que:

Circuito da Guía, 5000m en 29:32 min, a un ritmo de 5:54 min/km, e só unhas lonxanas molestias na cadeira dereita. Polo tanto, todo dentro da normalidade, que non é pouco, despois do susto da semana pasada.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 14 Dec 2013, 20:02
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Meigalicix escribió:
Hoxe andaba a dudar se repetir o circuito doado e prudente da Balbarda. Pero facía unha maña tan soleada que me ganou a parte escénica e paisaxística e fun pola Guía. Iso si, a unha hora de pouco frío, e tobilleiras nos dous pes.

Asi que:

Circuito da Guía, 5000m en 29:32 min, a un ritmo de 5:54 min/km, e só unhas lonxanas molestias na cadeira dereita. Polo tanto, todo dentro da normalidade, que non é pouco, despois do susto da semana pasada.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 15 Dec 2013, 20:42
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Terceira saida da semana (aínda non me atrevo a retomar o ritmo de 4 saidas semanais, nin teño un horiro de traballo este ano que mo deixe facer con frecuencia)

Como vai sol, e onte foime ben, decídome por facer o circuíto de Chapela.

8900m, en 50:27 minutos, a un ritmo de 5:40 min/km. Todo normal, pero dado os avisos da perna esta tarde , descansarei ata o mércores.
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Dec 2013, 23:07
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Moi ben, descansar hai que descansar, que che vou a contar eu, je, je, je...
Por certo, moi bo entreno. Un ritmo de 5'40" en case que 9km non me lembro de verlo no teu diario, non?
Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos