Foros ›
Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 9:48
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

Cada un compra donde lle peta,faltaria mais.Ou ves ti a impoñer a dictadura de comprar no comercio local a cojones,pues no guapo de cara!!! Sorriso
En canto a Carreira que organizo,pois gracias a Dios son moitos os colaboradores que teño,mais dos que te imaginas e mais dos que ti desearias que non tuvese. Satisfecho
Buenos dias y no viva usted tan amargado,que la vida es bella. Guiño
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 11:20
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

Hola.
Una cosa : yo no definiría al Corte Inglés como Comercio Local.
Saludos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 11:27
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

rosetas escribió:
Hola.
Una cosa : yo no definiría al Corte Inglés como Comercio Local.
Saludos.

Es tu opinión,pero tengo varios vecinos que trabajan allí.En cierta manera Local se sobreentiende como el comercio de aquí,más allá de que sea una pequeña tienda de barrio o un gran centro comercial.No sé si me explico. Sorriso
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 11:40
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

lestrove escribió:
rosetas escribió:
Hola.
Una cosa : yo no definiría al Corte Inglés como Comercio Local.
Saludos.

Es tu opinión,pero tengo varios vecinos que trabajan allí.En cierta manera Local se sobreentiende como el comercio de aquí,más allá de que sea una pequeña tienda de barrio o un gran centro comercial.No sé si me explico. Sorriso
Yo discrepo. El Corte Inglés de Comercio Local no tiene nada. Todos conocemos a personas que trabajan en Grandes Superficies y "locales" pueden ser los Trabajadores pero no ese tipo de empresas. Pienso que la mayoría entendemos "Comercio Local" como las tiendas que hay por todos los barrios de las ciudades y pueblos. De todos modos, faltaría más, somos muy libres de comprar donde nos plazca a cada uno. Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 11:54
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

En cierta manera entiendo tu punto de vista,pero en las tiendas locales a las que tu te refieres,pues te aseguro que no disponen,de la mayoria de los articulos que me gustan y deseo comprar. Sorriso
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 12:14
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

lestrove escribió:
En cierta manera entiendo tu punto de vista,pero en las tiendas locales a las que tu te refieres,pues te aseguro que no disponen,de la mayoria de los articulos que me gustan y deseo comprar. Sorriso
En eso sí que estoy de acuerdo. Hoy en día la oferta a través de Internet es tremenda y es prácticamente imposible no encontrar lo que buscas por muy raro o exclusivo que pueda ser. Sea como sea, el caso es poder seguir disfrutando de este vicio "sano".
Hace poco un amigo que conocí en las carreras me envió una frase que yo nunca había oído: Señor..... dame ganas de trabajar porque con las de correr.....te estás pasando. Sorriso Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 12:24
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

rosetas escribió:

Hace poco un amigo que conocí en las carreras me envió una frase que yo nunca había oído: Señor..... dame ganas de trabajar porque con las de correr.....te estás pasando. Sorriso Sorriso

Ja,ja,ja,que ingeniosa frase,me encanta!!! Moi feliz
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 12:29
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

rosetas escribió:

Hoy en día la oferta a través de Internet es tremenda y es prácticamente imposible no encontrar lo que buscas por muy raro o exclusivo que pueda ser.

Te aseguro que es muy cómodo,sencillo,por lo general más barato,con amplitud y variedad de artículos.Vamos,es la ostia!!! Sorriso
Anonimo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/06/10
0 Carreiras
55 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 18:13
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

lestrove escribió:
Cada un compra donde lle peta,faltaria mais.Ou ves ti a impoñer a dictadura de comprar no comercio local a cojones,pues no guapo de cara!!! Sorriso
En canto a Carreira que organizo,pois gracias a Dios son moitos os colaboradores que teño,mais dos que te imaginas e mais dos que ti desearias que non tuvese. Satisfecho
Buenos dias y no viva usted tan amargado,que la vida es bella. Guiño

Cara a tua que lle pides que aporten e despois tiras contra eles. eu non impoño nada . e o corte ingles ten tanto de comercio local, como Repsol.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2013, 22:51
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

O pequeno comercio por moito que se esforce non pode competir en precios coas grandes empresas, teñen que usar outras armas como o trato personal, asesoramento..., son cousas que moita xente valora, e ademáis e certo que moitisimas veces a diferencia de precios non é moi grade, pero o caso é que os hábitos de compra na xente están cambiando, as grandes superficies e internet estanse impoñendo, son cousa dos tempos que corren. 'La lei de la selva"
Que lle pregunten aos videoclubs

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1929 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Sáb, 14 Dec 2013, 16:24
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

Anonimo escribió:
Deixando de lado que cada quen fai co seus cartos o que quere, paréceme asombroso como apoyamos o comercio local.

Vaia leria ten a xente de impoñer os seus criterios os demaís. Ou sexa, que nos temos uns deberes co comercio local, pero eles con nós nada de nada.

Anonimo, non creo que teñamos que apoiar o comercio local só porque sí, senon que somos libres de elixir onde nos ofrezan un bó trato e uns prezos xustos.

Sin ir mais lonxe, fai dous anos, decidín participar na primeira maratón de Coruña (tamén a miña primeira maratón), pero si a proba era en Abril, en Xaneiro me decatei de que as miñas zapatillas (unhas Joma Hispalis) estaban demasiado gastadas para dita proba. Por iso decidín empezar a busqueda dunhas novas coas que enfrontar con garantías a carreira. Polo meu peso e a miña pisada, as Hispalis eran as idóneas, ademais de tratarse dun producto nacional.

Empezo visitando as tendas locaís (duas) e me dín que teñen Joma, pero "de paseo", nada do que eu quería. Decido facer o salto as tendas de Santiago (4 tendas e 1 centro comercial) nos que me dín que non as teñen, pero que as chegaron a ter nalgún momento, e que volte dentro de unhas semanas que lles ven nova mercancía...a ver si chega algo. En Febreiro volto a ditas tendas e me dín que nada de nada...a seguir buscando. En Marzo decido ampliar a busqueda a tendas de Coruña (5 distintas) e unha de Ferrol. En ningunha das de Coruña as tiñan, con excepción de unha (onde mercara as anteriores Hispalis) que lles quedaba un modelo de fai tres anos a 90.- euros (nesa mesma tenda pagara 70.- polo modelo do ano pasado); lles pregunto si me poden encargar polo menos o modelo deste ano, o precio que eles consideren, o cal me respostan que non, que eles só encargan por temporada e que non tiñan pensado pedir nada ata a seguinte (esto xa mo dixeran tamén en outras tendas). Na tenda de Ferrol, tiñan venta "on line", pero vexo que o modelo que ofertan non se corresponde coa foto do seu expositor, na que mostran unhas de gama inferior (coñezo a maioría dos modelos Joma), polo que xa non me molestei en contactar.

A principios de Abril, como última opción, empezo a busqueda por internet, ainda que xa non contaba con telas a tempo. Milagrosamente atopo unha tenda local de Badalona, con venta "on line", que dispón do modelo de ese ano, incluso a miña talla, e por un precio de 50.- euros (portes pagos). Fixen o pedido, e as 24 horas xa as tiña na casa, con apenas duas semanas para facerlles a rodaxe previa a maratón.

Sen querer ofender a nadie, non creo que lle deba nada a esas "tendas locais", que nin sequera se molestaron en buscar o que eu quería, que non se trataba dunha cousa fora do normal, ademaís de ser un producto nacional. Tamén quero deixar claro que non todalas tendas son iguais. Por unha diferencia de precio que non seña sustancial, e atopando o producto que quero, me vai ser maís cómodo mercar o lado da casa.

Perdoade polo tostón.


Pd: Xa me chegaron as miña Triumph 10. Coa diferencia de prezo desta compra teño para gastar nas outras tendas da miña localidade. O igual que na loteria do nadal, esos carton serán "un premio secundario, pero estará mais repartido".

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 14 Dec 2013, 16:52
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

Anonimo,toma nota do que opina o personal. Sorriso
O que expuxo o amigo Maxi é a tónica general.Así que non é que Lestrove é un desconsiderado co comercio local,pero hoxe por hoxe,deixan moito que desear.Ou cambian,ou van destinados o fracaso. Guiño
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Dec 2013, 14:28
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

O comercio local ten que adaptarse os tempos. Non van a poder continuar mantendo os marxes de beneficio de anos atras, cada vez a xente está mais ó loro dos prezos e cada vez a xente merca mais por internet.

Non se pode defender o idefendible, por que a diferencia dun trato persoal non se pode trasladar ao 100% de marxe de beneficio ou as veces incluso mais.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 15 Dec 2013, 15:16
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

Completamente dacordo co amigo papero Aplauso
ElDom

Maratoniano
Maratoniano
18/11/12
12 Carreiras
131 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 15 Dec 2013, 18:17
Asunto: Re: Oferta Saucony Powergrid Triumph 10 en SportsShoes

Hola,

Yo comprendo que la tienda física tiene que pagar un local, licencia, luz, nóminas, mantener un estocaje, etc... mientras que la tienda online se ahorra alguno de los gastos anteriores.

A favor del comercio local: la inmediatez, el poder tocar el producto y el consejo del vendedor.
La tienda online: precio y abanico de productos.

Hay muchas cosas que aunque quiera comprarlas en una tienda local, jamás podré hacerlo por que no tienen la marca/producto que yo busco, solamente lo que me ofrecen de su material.

Si la diferencia de precio es de 5-10€ (por ejemplo) entre la tienda local y una online para el mismo producto, pues compraré en el comercio local. Pero si la diferencia de precio, como ocurre con las Saucony, aunque sea una oferta puntual, ronda los 100€ de diferencia... pues por mucho que quiera gastar en el comercio local no puede ser.

Un saludo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos