Foros ›
[DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
AdrianSouto

Novo foreiro
Novo foreiro
15/09/13
1 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 17:09
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

O meu primeiro duatlón e encantadísimo. Organización perfecta un gran detalle o cola cao!

E o circuito hoxe cas condicións cimatolóxicas era duro pero non imposible. Desde o meu humilde punto de vista crro que ten mérito todos os que participamos ca que estaba caendo e ca que caiu.

Para o ano repito. Organización perfecta!!
chinasky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/13
1 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 18:06
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Felicidades a organizacion a miña segunda participacion e de dez coma o ano pasado,si e un duatlon cross penso que se entende que pode ter algunha zona un pouco mas delicada e ca choiva pois complicase pero perigosa...si pasei eu que son patoso eso si lama ata as orellas jj
Moitas gracias a organización!!!!

Ah olvideime de devolver o dorsal do forero Cerqueda que se tiña q ir pitando , a onde volo podo acercar?
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 18:31
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

romaris escribió:
Se corresponde el circuito de bici que hemos hecho hoy con el que aparece en el enlace de nortsport????


Yo creo que no se parece en mucho, pero bueno...

Mi segunda y última participación seguro. Entiendo y respeto que pongan un circuito peligroso, pero yo no me juego romperme una pierna.

Lo pasé peor que el año pasado que ya es decir.

No se lo recomiendo a nadie que no sea experto en terrenos donde no hay donde posar el pie salvo en un rio de medio metro de profundidad.
Creo que exageras un montón. Entiendo que con el tiempo que hacía, se hizo un circuito durecho (para todos), pero como para romper una pierna ??, no había ninguna bajada peligrosa, y las charcas, pues si uno no tiene dominio, se baja que no pasa nada. Desde mi humilde opinión exageras un poco recomendando a la gente que no venga, cuando la organización hizo un trabajo tremendo, con gente en todos los cruces dudosos, cola cao, y aquarius al final, chip, improvisaron unas duchas y lavado de bicicletas, plátanos, y todo por 5 Euros, vamos..., no creo que se merezcan tu crítica. Está claro que no es un circuito para hacer el día de la bicicleta, pero si vas a un duatlón del campeonato gallego, que yo fuí a alguno, vamos, ahí si que le ves las orejas al lobo. Vamos, que acepto tu opinión de que no quieras volver, o que se te hace muy duro, pero no la de que recomiendes a la gente que no vaya.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
josespec

Novo foreiro
Novo foreiro
8/11/13
4 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 18:37
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Pues yo seguramente repita, la organizacion perfecta y la señalizacion inmejorable!!! Solo apuntar que salir con puntualidad creo que hubiese sido mejor, sobre todo por la metereologia....
En cuanto al circuito, a mi me parecio muy rodador y creo que era de dificultad tecnica baja..., es un duatlon cross, al que no le guste el monte tiene los de asfalto pero peligroso no me parecio para nada....

Enhorabuena a la organizacion!!!!
Javicho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/05/07
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 18:59
Asunto: Fotos: Duatlón (Vimianzo) (12/01/14)

Noraboa a tódolos valentes.
Eu hoxe non participei pero así como a maioría das veces me aproveito do desinteresado e maginífico traballo que fan os fotográfos anónimos que hai en case que tódalas probas ás que vou,hoxe adiqueime a facer esta humilde reportaxe gráfica para que teñades un recordo.
Espero que salgades a maioría.
Perdón pola calidade pero é que ata era difícil agarrar o paraugas!
Ata a próxima.

plus.google.com/photos...banner=pwa


Última edición por Javicho o Dom, 12 Xan 2014, 21:15; editado 1 vez
orbeatis

Novo foreiro
Novo foreiro
18/09/12
1 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 19:46
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

hola amigos, yo me estrene con los duatlones en esta carrera y la verdad me ha gustado aunque la metereologia nos lo impidiese disfrutar pero......
he visto muchas cámaras por la carrera, si fuerais tan amables de poner las fotos.
muchas gracias
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 19:49
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

gallego escribió:
romaris escribió:
Se corresponde el circuito de bici que hemos hecho hoy con el que aparece en el enlace de nortsport????


Yo creo que no se parece en mucho, pero bueno...

Mi segunda y última participación seguro. Entiendo y respeto que pongan un circuito peligroso, pero yo no me juego romperme una pierna.

Lo pasé peor que el año pasado que ya es decir.

No se lo recomiendo a nadie que no sea experto en terrenos donde no hay donde posar el pie salvo en un rio de medio metro de profundidad.
Creo que exageras un montón. Entiendo que con el tiempo que hacía, se hizo un circuito durecho (para todos), pero como para romper una pierna ??, no había ninguna bajada peligrosa, y las charcas, pues si uno no tiene dominio, se baja que no pasa nada. Desde mi humilde opinión exageras un poco recomendando a la gente que no venga, cuando la organización hizo un trabajo tremendo, con gente en todos los cruces dudosos, cola cao, y aquarius al final, chip, improvisaron unas duchas y lavado de bicicletas, plátanos, y todo por 5 Euros, vamos..., no creo que se merezcan tu crítica. Está claro que no es un circuito para hacer el día de la bicicleta, pero si vas a un duatlón del campeonato gallego, que yo fuí a alguno, vamos, ahí si que le ves las orejas al lobo. Vamos, que acepto tu opinión de que no quieras volver, o que se te hace muy duro, pero no la de que recomiendes a la gente que no vaya.


No estoy criticando a la organización. El año pasado tb fui y si repetí este año sería por algo.

Será que soy muy patoso (o un exagerado como dices) y no se rodar rápido en este terreno, simplemente recomendé a gente que sea como yo (o sea inútil en estes terrenos) que no vaya, no creo que esté diciendo que no vaya nadie...

Lo que no me podeis negar es que el circuito no se corresponde con el que se hizo hoy y eso es un problema para la gente patosa como yo.

Sin más, espero que se siga celebrando este duatlón, aunque yo no iré.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 20:25
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Ok, simplemente practicar y al final le vamos cogiendo maña. Saludos.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
jositowind

Novo foreiro
Novo foreiro
27/04/13
0 Carreiras
10 Mensaxes
Cee
Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 20:35
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Enhorabuena a la organizacion todo de 10. espero repetir para el proximo año
losthorizon

Novo foreiro
Novo foreiro
7/04/08
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 20:41
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

no estuvo nada mal.

Sufren las bicis, y se sufre con los pies frios , pero no era nada peligroso.
Estuve hace dos años y muy bien por eso repeti este año.
Es un prueba que depende mucho de la climatologia, ya que con un dia despejado es una gozada.

Lo intentaré en el siguiente. Rezar
terebarreira

Novo foreiro
Novo foreiro
23/04/12
1 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 21:14
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Noraboa á organización!!!
Recorrido rápido e con certas zonas técnicas que o fixeron divertido. A chuvia e o vento na saída puxeron tamén da súa parte para darlle o toque épico e para ir cambiando o "decorado" nalgunhas pistas embarradas.
A tiritona duroume ata despois de comer jajaja

Seguide así rapaces/as saíu todo xenial!!!

P.D:Eu tamén marchei co dorsal. Parécevos se o mando por correo postal ao concello???
darrastro

Novo foreiro
Novo foreiro
2/03/10
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 21:15
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Muchas gracias Javicho, eres un crack!!!!
josespec

Novo foreiro
Novo foreiro
8/11/13
4 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 22:23
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Por certo, sabedes donde se poden ver as clasificacions???
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 22:42
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

En primeiro lugar quero felicitar á organización. Quero aclarar que eu non formo parte da mesma; tan só me limito a publicitar o duatlón neste foro e animarvos a participar pois a este duatlón téñolle moito cariño porque ten unha historia moi curiosa pero que se me poño a contala aquí igual me sae un post moi longo e tampouco é plan.
Bueno, dicía que para min a organización, unha vez máis, foi de 10 e máis aínda co tempiño que nos tocou. E tamén quería destacar o enorme mérito de tódolos voluntarios, protección civil, quads, as mulleres do cola cao, etc etc etc. Coñezo a moitos/as deles e para min aínda teñen máis mérito ca nós os participantes.
Sobre os perigos do circuito, dos que se falaba nun post anterior, penso que non eran tales. Máis patoso ca min en bici de montaña é difícil ser; se a iso engadimos que participo cunha bici que en realidade son 4 ferros e aínda así conseguín facelo, significa que o pode facer calquera. Como dicía gallego, non había baixadas perigosas e naqueles puntos onde non quedaba outra que meter pé a terra pois metiase e punto. Eu debín facer iso 30 veces e non pasa nada pois como me dicía un colega cando íamos no tramo de bici compartindo penurias, "eu veño a participar, non a competir". A iso tamén hai que engadir, por suposto, que a climatoloxía non axudou absolutamente nada, pois se chegamos a pillar un día soleado como foi o sábado o circuito non ten problema ningún.
Quero dicir con isto que, para o ano, non vos acojonedes e voltedes ou ben debutedes, pois de tódolos duatlóns que hai en Galicia con BTT non creo que este sexa dos máis perigosos (repito: duatlóns con BTT, non "días da bicicleta" que se fan en moitos concellos). Quero matizar que falo sen coñecemento de causa pois aparte deste non participei nunca noutros.
Higui

Maratoniano
Maratoniano
21/04/11
237 Carreiras
82 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 23:39
Asunto: Re: [DU] Duatlón de Reis de Reparada (Vimianzo) (12/01/14)

Yo también quiero felicitar a la organización y desde mi punto de vista (era mi primer duatlon), el recorrido me pareció muy entretenido y sin excesiva complicacióna pesar de las zonas de barro. Animo a los organizadores a que vuelvan a hacerlo en 2015, que desde luego repetiré.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos