Foros ›
Non ao negocio nas Carreiras Populares
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 9:02
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Javier_1 escribió:
Si los atletas federados ya pagan su seguro ¿ porqué lo vuelven a pagar los organizadores de las carreras? ¿o acaso no lo pagan y se quedan la pasta?.
Acaso duplican el seguro.

El seguro que paga una organizacion es seguro de responsabilidad civil,el seguro que paga un atleta federado es de lesiones (aunque luego,no cubra una m...)

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
SergioPiñon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
200 Carreiras
55 Mensaxes
NARÓN
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 9:09
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Ariberna escribió:
Estou de acorod con moitos aspectos do escrito, pero non con todos.
Por suposto que hai atracos, pero libertade hai de ir ou non. Así aprenderán, pero vendo que as carreiras teñen custo elevado e sigue indo a xente, lévame a pensar que non se van botar atrás. Ese tipo de folga de brazos caídos e motín a algunhas carreiras non funciona.
non estou de acordo con que paguen por correr. Pagan por gañar. Se pagaran por correr, os pupilos deste señor non gañarían nada, posto que virían de fóra con outras marcas mellores a quitarlles os cartos. E a todos non se pode pagar. Tampouco iriamos os populares, porque eu non vou pagar para que outros cobren sin gañar.
Tamén estou de acordo coas míseras subvencios, cazoladas...

Non pide que nos pague por asistir senon, que nas carreiras que teñamos que pagar pois que den material deportivo os gañadores ou algun premio economico para axudar. Como faciase en anos anteriores a mi por exemplo pagar por unha causa benefica non parece mal.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 9:16
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

safardatxo escribió:
Javier_1 escribió:
Si los atletas federados ya pagan su seguro ¿ porqué lo vuelven a pagar los organizadores de las carreras? ¿o acaso no lo pagan y se quedan la pasta?.
Acaso duplican el seguro.

El seguro que paga una organizacion es seguro de responsabilidad civil,el seguro que paga un atleta federado es de lesiones (aunque luego,no cubra una m...)

No sé si funciona igual el tema del seguro, pero en las marchas de BTT ya hay un precio para federados y otro precio para no federados. La diferencia es considerable, y está en el coste del seguro de 1 día.

Los Perros del Anuncio - 2014/15

Última edición por alber o Xov, 06 Feb 2014, 9:16; editado 1 vez
SergioPiñon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
200 Carreiras
55 Mensaxes
NARÓN
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 9:16
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Meu adestrador refirese que por exemplo en vez de que nos paguemos por correr o publico paga por vernos correr... Pero esta claro que en Galicia o deporte esta moi pouco valorado, menos o futbol ou outros deportes. E poñia o exemplo da xente que paga por ver as carreiras no Pais Vasco que e impreaionante ir a competir ali a xente anima desde o primeiro ao ultimo e o publico paga por ir a ver as carreiras.
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 9:40
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Este tema sempre foi moi delicado.

No caso de campeonatos e demáis probas só para atletas federados, tradicionalmente no atletismo non se pagou nada polas inscripcións, e só recentemente se esta cobrando en probas de ruta que tamén están abertas a populares. É decir, non hai costume de pagar por participar, ao contrario do que sucede noutros deportes, como por exemplo, en orientación, onde todas as probas son de pago, uns pagan máis (non federados) e outros menos, pero todos pagan.

No caso de probas populares, tradicionalmente tampouco se pagaba, ata que desde o comezo da crise, se retiraron os fondos que sostiñan estas probas, pero a costume de pagar nos atletas está máis asentada, quizais porque se vincula xeralmente a unha contraprestación (transporte, avituallamento, camisola, etc).

Hai que ter claro que organizar unha proba de calquer clase ten un custe (gran parte asumido altruistamente polos organizadores prestando o seu tempo) que alguén ten que afrontar. Aquí é ónde entra o criterio político: debe a administración pública que pagan todos os cidadáns, pagar o ocio duns poucos? Acaso é malo que a administración pública fomente con subvencións una práctica dun deporte que redunda na mellora na saúde dunha xeneralidade da poboación e ao mesmo tempo fomenta outras actividades como o turismo?
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 9:42
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Rufino escribió:
Bueno, me estaís diciendo que yo corredor popular voy a ver como a un señor o señora la pagan por quedar de 4º, 5º.... Muro Muro Muro Muro entonces es que ya no voy a ninguna carrera.
Lo que pienso es que hay gente que se olvida de que son CARRERAS POPULARES, y muchos de los que corren es para pasar un buén rato sólo, con los colegas,para poder terminar un medio aunque sea en 2 horas.... y tanto les dá el atleta de turno que participa.
Esto último lo digo por si hay gente que opina que los atletas son necesarios porque le dan prestigio a la competición, si es cierto, pero también hay que reconocer que gran parte de la gente que participa no los conoce ni saben quien es "fulano ni mengano".
Un saludo.

no ,no se está hablando de eso , te hace falta una segunda lectura ,en voz alta Guiño
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 9:45
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Totalmente de acuerdo , de hecho deberíais desfederaros todos en señal de protesta ,a lo Pedro Nimo.
¿alguien puede desglosar los pagos a la federación de una popular subvencionada?
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 11:45
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

aqui,di o amigo raposo que en probas federadas non se paga.pois querolle decir que non e certo.eu participei en 2 campeonatos do mundo de veteranos,donostia 2005 e riccione 2007.inscribinme na proba de maraton e tiven que pagar,tamen pagavas por outras probas nas que quixeras participar.
Joaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/09/11
30 Carreiras
69 Mensaxes
En 1ª Fila
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 12:49
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Está claro ,que hai que apoiar os organizadores das populares, pero creo que ultimamente estanse a pasar dos pueblos cos prezos. Porque si temos que pagarlle nos os premios os da élite . mal imos !!!! E sin a participación nosa tampouco habería tantas carreiras. Resumindo : Parar o carro que a crise e pa todos !!!!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 13:13
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

e que ten de malo o negocio das carreiras populares? Hainos ben peores desde un punto de vista ético. Se gañan cartos fomentando que a xente coide a saúde pois mellor que mellor.

Se lle cobran dúas veces o mesmo concepto aos federados pois que os federados reclamen. Non coñezo a federación para saber qué fan cos cartos, pero para eso hai auditorías e asambleas e toda a historia

Se nos parece caro..... imos protestar ao fío "el precio de las carreras" Demo sorrindo Mr. Green

En referencia ao título do fío, eu non vexo problema no negocio este.

-- Chámame "ghose"
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 16:38
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

XoseM escribió:
En referencia ao título do fío, eu non vexo problema no negocio este.

Tema complexo, eh... Eu lendo todo o dito, casi ampliaría o título: "Non ó negocio no atletismo". Negocio nas populares?? Particularmente, non o vexo...pero como as meigas, haberaias!! E seguramente tamén é posible (sólo posible, eh!) que gañen pasta con esto do correr, os das federacións, os adestradores e directivos de clubes, os "personal trainners", as empresas cronometradoras, as firmas de material deportivo...Casi diría que donde menos negocio hai é, precisamente, nas organizacións de carreiras populares!! Así que poderíamos abogar polo desterro absoluto dos cartos no mundo atlético e todos colaboremos altruístamente!! Quen se apunta?? Os organizadores das populares, a maioría, xa o fai...E o resto??? E outra: sería esta a solución ós problemas descritos na introducción deste fío?? Pensando Pensando
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 17:00
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

DoctorSlump escribió:
Buenísimo el chiste de lo de cobrar al público en Galicia por ver correr. Cuando hagan la prueba que me avisen, que no me lo pierdo.

Eso mismo Ríndose Ríndose Ríndose , a mi que no me cobren que ya pagará mi familia por ir a verme Aplauso Aplauso Aplauso
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 20:40
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

A ver si lo he entendido. Os quejáis de que proliferan las carreras populares y que hay que pagar en ellas ?
¿quien os obliga a ir a unas o a otras?
el que quiera competir en carreras populares todos los fines de semana, lógicamente acabará pagando por ir a algunas.
Independientemente de una buena o mala gestión económica de la federación de atletismo y de los organizadores de carreras, nos hemos acostumbrado en este país demasiado al gratis total.
¿si algunos no pagais, quien va a pagar el coste de las carreras?
que se pague con dinero público, que no es de nadie. Así nos ha ido.
otra cosa es que en algunos eventos se puedan hacer descuentos por estar federado, pero el gratis total a costa de todos no me parece justo.
Además, ley de oferta y demanda. Si algunos organizadores se pasan cobrando y no cubren expectativas, acabarán por no celebrarse.
Yo me niego a ir al fútbol porque es un atraco, pero está claro que otros no opinan lo mismo y lo respeto. Eso sí, ni un duro de dinero público para mantener ese "deporte"
SergioPiñon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
200 Carreiras
55 Mensaxes
NARÓN
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 21:20
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

A mi lo que me parece mal es esto : www.championchipnorte....ESCULTURAS

Seas o no federado tener que pagar 8 euros por correr una carrera de 4,5 es una autentica locura.. Y año a año se esta subiendo el precio en todas las populares y se nota quien vaya a menudo sabe de lo que estoy hablando. Una que se sigue manteniendo bien organizada y todo lo demás es la de la San Martiño y no hay que pagar y es de las mejor organizadas para mi de toda Galicia entonces donde está el verdadero problema es necesario cobrarnos tales cantidades? Yo creo que no.. Obviamente uno puede decidir si correr o no. Yo he pagado muchas veces 2, 3 , 5 e incluso 7 euros por competir en una carrera popular.. Pero que se suba el precio año a año no lo veo lógico, hay más maneras de conseguir dinero para poder organizarlas bien!
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 21:31
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

pois eu non estou nada de acordo no que di.

E mais eu preguntome si el cobra por adestrar. E que o atletismo en todalas suas modalidades move moito diñeiro . antes corriamos sin chips , dorsais feitos a man e demais cousas .

Hoxe costa moito diñeiro montar unha carreira e os concellos non estan con gañas de poñer diñeiro.

O de euskadi e cousa aparte , aqui para que alguen poña pasta para patrociño tes moito que bourar.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos