Foros ›
Autor
Mensaxe
Shavycp

Novo foreiro
Novo foreiro
18/02/14
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2014, 11:14
Asunto: Trail Montes de Vigo (8-6-2014)

Trail Montes de Vigo o 25 de maio polo sur do municipio vigués. Unha proba de 25 Km cun desnivel acumulado de mais de 1000 m.
Shavycp

Novo foreiro
Novo foreiro
18/02/14
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2014, 11:18
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo

Entidad organizadora "Montes de Vigo"
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2014, 11:46
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo

xusto con tac e utac, mágoa

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
xabiro

Maratoniano
Maratoniano
4/10/11
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2014, 14:24
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo

en mayo é mala fecha para organizar probas de montaña, máis que nada polo suturado calendario que xa existe
Shavycp

Novo foreiro
Novo foreiro
18/02/14
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2014, 15:11
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo

Esta xa leva tempo publicada,, aínda que na plataforma non está aceptada
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2014, 15:35
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo

algun link con información???

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
pacer

Montañés
Montañés
17/07/12
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2014, 22:38
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo (25-5-2014)

Muro j...r con quejarse de las fechas, cada uno organiza en función de lo que sea, lo que le venga bien: la fiesta del pueblo, las vacaciones de los que van a currar en el recorrido, la mejor época de esa zona de montaña para recorrerla, permisos de lo que sea...podría pasarme un buen rato poniendo motivos por los que defender que cada uno organice cuando mejor le venga...y por supuesto si quiere en función de otras carreras... Yo ya decidiré a cual ir y también basándome en mis propios criterios: por que son las fiestas de mi pueblo, que si estoy de vacaciones, por que es un buen finde para ir al monte, por que me da permiso la jefa...
Enhorabuena por la iniciativa, yo me apunto la fecha...y que sigan naciendo carreras como setas en el campo. Aplauso Aplauso Aplauso
GAELETE

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/10/12
10 Carreiras
80 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2014, 23:21
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo (25-5-2014)

Pues a mi la fecha me va de cine y me apunto fijo. Bailar
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Mar 2014, 0:28
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo (25-5-2014)

pacer escribió:
(*,) j...r con quejarse de las fechas, cada uno organiza en función de lo que sea, lo que le venga bien: la fiesta del pueblo, las vacaciones de los que van a currar en el recorrido, la mejor época de esa zona de montaña para recorrerla, permisos de lo que sea...podría pasarme un buen rato poniendo motivos por los que defender que cada uno organice cuando mejor le venga...y por supuesto si quiere en función de otras carreras... Yo ya decidiré a cual ir y también basándome en mis propios criterios: por que son las fiestas de mi pueblo, que si estoy de vacaciones, por que es un buen finde para ir al monte, por que me da permiso la jefa...
Enhorabuena por la iniciativa, yo me apunto la fecha...y que sigan naciendo carreras como setas en el campo. Aplauso Aplauso Aplauso

ein??? naim??? what??? wier liben dich???

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Mar 2014, 7:54
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo (25-5-2014)

xabi_callosraba escribió:
pacer escribió:
(*,) j...r con quejarse de las fechas, cada uno organiza en función de lo que sea, lo que le venga bien: la fiesta del pueblo, las vacaciones de los que van a currar en el recorrido, la mejor época de esa zona de montaña para recorrerla, permisos de lo que sea...podría pasarme un buen rato poniendo motivos por los que defender que cada uno organice cuando mejor le venga...y por supuesto si quiere en función de otras carreras... Yo ya decidiré a cual ir y también basándome en mis propios criterios: por que son las fiestas de mi pueblo, que si estoy de vacaciones, por que es un buen finde para ir al monte, por que me da permiso la jefa...
Enhorabuena por la iniciativa, yo me apunto la fecha...y que sigan naciendo carreras como setas en el campo. Aplauso Aplauso Aplauso

ein??? naim??? what??? wier liben dich???
"Javier"....eu opino igual ca ti
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 07 Mar 2014, 8:59
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo (25-5-2014)

Eu xa non falo sequera do ocupado que está o calendario nesas datas, senón DA DATA EN PARTICULAR, e argumento o tema.

O día 25 de maio están convocadas Eleccións ao Parlamento Europeo e normalmente os días de eleccións (de calquera tipo) hai restriccións á celebración de determinado tipo de eventos, como pode ser do que estamos a falar.

Conta esta proba, por tanto, coa autorización do Concello de Vigo? Ten asignada algunha unidade de Protección Civil ou de Policía Local? Sei que unha proba de montaña ou de trail non adoita precisar de moitos cortes de tráfico, pero nun concello como Vigo iso é bastante probable que suceda.

Somentes quería lembrar estes "pequenos" detalles. Graciñas.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Mar 2014, 10:25
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo (25-5-2014)

pacer escribió:
(*,) j...r con quejarse de las fechas, cada uno organiza en función de lo que sea, lo que le venga bien: la fiesta del pueblo, las vacaciones de los que van a currar en el recorrido, la mejor época de esa zona de montaña para recorrerla, permisos de lo que sea...podría pasarme un buen rato poniendo motivos por los que defender que cada uno organice cuando mejor le venga...y por supuesto si quiere en función de otras carreras... Yo ya decidiré a cual ir y también basándome en mis propios criterios: por que son las fiestas de mi pueblo, que si estoy de vacaciones, por que es un buen finde para ir al monte, por que me da permiso la jefa...
Enhorabuena por la iniciativa, yo me apunto la fecha...y que sigan naciendo carreras como setas en el campo. Aplauso Aplauso Aplauso

Bueno amijo...deberias leer ben pois eu non fun quen de encontrar ninguna queixa...pero vouche decir mais...son aportacions constructivas, debido a que ese dia vanse celebrar outras probras que forman parte dun circuito o cual xa estamos inscritos, e tendo en conta que esta e una proba perto da casa, pois a ninguen lle apetece perdela...con esta teima correse o risco de que lle pase como a outras que o final se suspenderon, espero que este non sexa o caso, pero po las trazas que leva...non sei... a competencia e forte e as probas consolidadas a min persoalmente ofrecenme a maxima garantia.

saudos
Shavycp

Novo foreiro
Novo foreiro
18/02/14
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Mar 2014, 13:41
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo (25-5-2014)

Efectivamente os permisos municipais estan pedidos para ese dia, pero ainda que cruza estradas secundarias, a policia municipal no asegura poder cubrilo evento, polo que a organización decidiu retrasala o domingo 8 de xuño.Xa esta modificado no calendario, imaxino que tardarán uns días ata que este cambio se vexa.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 07 Mar 2014, 14:29
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo (25-5-2014)

Non está mal Silbar ... así que agora en Xuño temos dous trails en Vigo en dous fins de semana seguidos... o voso e os que vai organizar a Fundación Isidre Esteve marcado xa dende hai tempo, e encadrado dentro dun encontro solidario Aplauso Aplauso e diferente.

Está bonito iso de encher de socato Vigo de trails! Muro Mr. Green
loisdelain

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mar 2014, 18:59
Asunto: Re: Trail Montes de Vigo (8-6-2014)

Algunha paxina con mais información?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos