Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2014, 10:19
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Y 213 inscriptos en tiempo real.Anímense,no lo duden,que tenemos como objetivo marcado,350 participantes!! Moi feliz
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2014, 10:33
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Os Fontes do Sar apuntados a esta nova aventura.

www.atletismofontesdosar.es
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2014, 15:17
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Ola a todos, estou alegre de que vaian aumentando os inscritos exponencialmente....a proba meréceo. Eu "casi" teño convencida á xefa para que me deixe ir (home casado nin muller é). Espero inscribirme hoxe ou mañán. Veña, ánimo a todos, que sexa a primeira edición de unha Mediasán que se consolide e medre no tempo, todos os que corremos por Santiago e resto de Galicia merecemos unha proba coma esta, eu diría máis: un maratón polo Camiño. Vamos Derek a polo maratón. Ja,ja.......(sería un puntazo)
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2014, 15:23
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

226 valientes....Pero queremos más,mucho más!!! Aplauso Aplauso Aplauso
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2014, 20:14
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Uno más que se anima.. Vaaaaaaamos

Esprintes Ourense
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2014, 20:54
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Hola: ando con molestias después de la tirada del domingo, pero muy mal se tiene que poner la cosa para que me pierda esta bonita carrera. Gracias a la organización. Una pregunta, en plan de entrenamiento para Coruña tengo para el domingo 13 una tirada de 32 km, haríais la carrera a ritmo tranquilo y al llegar continuar otros 11 km? O una carrera es siempre una carrera y mejor no sobrecargar a estas alturas? Como OS comento me ha aparecido un tendón de aquiles algo inflamado.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2014, 21:06
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

AUGUSTI escribió:
Hola: ando con molestias después de la tirada del domingo, pero muy mal se tiene que poner la cosa para que me pierda esta bonita carrera. Gracias a la organización. Una pregunta, en plan de entrenamiento para Coruña tengo para el domingo 13 una tirada de 32 km, haríais la carrera a ritmo tranquilo y al llegar continuar otros 11 km? O una carrera es siempre una carrera y mejor no sobrecargar a estas alturas? Como OS comento me ha aparecido un tendón de aquiles algo inflamado.

Los programas de entrenamiento no son para cumplirlos a rajatabla sino para adaptarlos al momento de forma de quien los realiza. Con el tendón de aquiles inflamado, aunque remitiese de aquí al domingo, de ninguna manera continuar otros 11 km y, si aún estuviese afectado antes de comenzar la Media, no iniciarla, pues vale mas descansar una semana por precaución que tener que descansar un mes por obligación Exclamación

Saludos

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2014, 21:20
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

jesusb escribió:
AUGUSTI escribió:
Hola: ando con molestias después de la tirada del domingo, pero muy mal se tiene que poner la cosa para que me pierda esta bonita carrera. Gracias a la organización. Una pregunta, en plan de entrenamiento para Coruña tengo para el domingo 13 una tirada de 32 km, haríais la carrera a ritmo tranquilo y al llegar continuar otros 11 km? O una carrera es siempre una carrera y mejor no sobrecargar a estas alturas? Como OS comento me ha aparecido un tendón de aquiles algo inflamado.

Los programas de entrenamiento no son para cumplirlos a rajatabla sino para adaptarlos al momento de forma de quien los realiza. Con el tendón de aquiles inflamado, aunque remitiese de aquí al domingo, de ninguna manera continuar otros 11 km y, si aún estuviese afectado antes de comenzar la Media, no iniciarla, pues vale mas descansar una semana por precaución que tener que descansar un mes por obligación Exclamación

Saludos
Muchas gracias Jesús por tus siempre sabios consejos.
moyano

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/11/12
98 Carreiras
470 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2014, 21:28
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

AUGUSTI escribió:
Hola: ando con molestias después de la tirada del domingo, pero muy mal se tiene que poner la cosa para que me pierda esta bonita carrera. Gracias a la organización. Una pregunta, en plan de entrenamiento para Coruña tengo para el domingo 13 una tirada de 32 km, haríais la carrera a ritmo tranquilo y al llegar continuar otros 11 km? O una carrera es siempre una carrera y mejor no sobrecargar a estas alturas? Como OS comento me ha aparecido un tendón de aquiles algo inflamado.
pues yo en la vig bay los hice antes suavecitos y después ya empalme cn los 21 y este domingo quería hacee lo mismo .ya que después siempre dara mas pereza y que siempre vas a forzar y hacer esos x klm sufriendo solo no lo veo. es mi idea de novato
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2014, 21:32
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Hola Augusti, coincido con Jesusb, ante todo descanso pues el primer objetivo es estar en la línea de meta. Con el tendón inflamado ni de broma meterle 32km. Saludos.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2014, 5:57
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

AUGUSTI escribió:
? O una carrera es siempre una carrera y mejor no sobrecargar a estas alturas? Como OS comento me ha aparecido un tendón de aquiles algo inflamado.
céntrate no "obxetivo", focus mate!, ti queres correr o maratón ese? pois o principal e estar en condicións de correr.

Fai un quencemento trotando suave (suave eh!) de media hora ou así para ver realmente cómo che responde o tendón e as sensacións que tes. Na carreira non te pases de voltas. Co entrenamento que levamos imos sobrados para correr a ritmos medios e rematarás coa sensación de que nin empezaches a sudar (esto é unha metáfora). Pensa que en 15 días terás que facer tamén o "camiño de volta" Mr. Green

Esta media é un entrenamento fenómeno, pero non é para dalo todo se non para quedar coa sensación de que tiñas moita máis forza e pillar sensacións positivas e confianza.

Coida a saúde Guiño

-- Chámame "ghose"
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2014, 7:14
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Y llegamos a los 252 participantes.Ya queda menos para alcanzar el objetivo-350!! Moi feliz
eldelmonte

Maratoniano
Maratoniano
23/05/07
0 Carreiras
379 Mensaxes
Pereiro de Aguiar
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2014, 8:01
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Otro mas que se apunta, y conmigo una buena representación de esprintes!!!.
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2014, 9:43
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Nos vemos el domingo Bailar
Será una gran fiesta ... y no os abriguéis demasiado Molón
xosemaria

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/12/12
2 Carreiras
68 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2014, 14:13
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Ao final animouse moita xente, foi moi oportuno o de ampliar o prazo de inscrición, a xente foi recuperándose da VigBay. Aplauso

E van 271 inscritos.

Moi animado para a miña primeira MM, que era o obxectivo deste ano.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos