Foros ›
II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 04 Xul 2014, 11:39
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

Hola xesteiras por lo que leí en la información de la carrera, se puede dormir enel polideportivo.

La pregunta es si hay que avisar y si requiere algún trámite: hora de llegada el día anterior, etc. Ya me supongo que habráque llevar esterilla y saco, no?

Gracias y un saludo
xesteiras

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/02/10
0 Carreiras
82 Mensaxes
Cuntis
Respostar citando Envío Ven, 04 Xul 2014, 11:52
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

O pavillón estará habilitado para dormir pero tedes que traer esterilla e saco.

Nos estaremos no lugar de entrega de dorsais (biblioteca municipal) sobre as 20.00 h do sábado para preparar cousas do día seguinte. Os que queirades vir para quedar no pavillón, acercádevos por alí e xa vos acompañamos.

Por outra parte, gracias Guti. Esperámoste para outra ocasión.

Saúdos
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2014, 12:59
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

e sigue babuxando.

si mañan o dia esta asi pode ser unha pasada.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 06 Xul 2014, 14:12
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

dia caralludo para correr,quitando a zona de pedras que estaba algo resvaladiza o resto estaba ideal.

este ano saliron as cousas,baixei "comodo" das 3 horas e con eso veño moi contento.

a papatoria foi completa,esta xente sabe armalas ben.

Noraboa polo trail,currachedelo,

pd; o de Arca non e nornal,Grande Fernando!!!!.
didiersebastian

Novo foreiro
Novo foreiro
16/04/13
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xul 2014, 14:24
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

Como era de esperar, gran trabajo del Xesteiras. El circuito, más duro y bonito que el año pasado. La última subida era de traca... Y luego callos, empanada, birras, aquarius, avituallamientos cada pocos kilómetros... más la miel, el queso y la gorra en la bolsa... Y por 14 euros. ¡¡Eso es hacer bien las cosas!!
ricar_mou

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/12
0 Carreiras
32 Mensaxes
Vilanova de Arousa
Respostar citando Envío Dom, 06 Xul 2014, 19:17
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso día perfecto e organización de 10 non se pode pedir mais
tarántula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/13
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xul 2014, 19:59
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

Mis mejores deseos al club Xesteiras, por su nivel deportivo, su capacidad de organización y por su amabilidad con los corredores. No cambiéis.
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 7:09
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

Que gran carreira!!! das mais duras, fermosas e mellor organizadas nas que participei, e que ricos os callos, voltarei seguro, noraboa a organizacion... Aplauso Aplauso Aplauso

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
Santiaguiño

Montañés
Montañés
13/10/08
10 Carreiras
330 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 7:37
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

Moi boa organización e elección do percorrido!!!

Parabens a todos os que axudaron, avituallamentos, entrega dorsais,
cociñeiros, speaker!!!
silvia_calvo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/08
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 7:47
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

Muchísimas gracias al CD Xesteiras por la organización de esta carrera. Y a todos los que andaban "ciscados" por el monte dando ánimos. Cada carrera supone un esfuerzo para los que corremos, pero sobre todo para los que haceis posible que podamos correr. Lo mínimo es daros las gracias e intentar repetir el año que viene. Un 10 chicos.
JuanCarlos

Montañés
Montañés
30/03/08
0 Carreiras
162 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 16:45
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

En el blog del club ya se pueden ver las clasificaciones y las primeras foticos.
Saludos

Blog CdM Xesteiras
tarántula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/13
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 19:11
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

No tenía pensado comentarlo aquí pero creo que merecen un agradecimiento. Me refiero a los tres participantes que antes de la prueba se pararon a ayudarme o darme apoyo en la zona de S.Andrés de Vea, tras haber sufrido un percance con el coche que me impidió llegar a la prueba porque las heridas sufridas me obligaron a acudir a un hospital. Aunque no pudieron hacer gran cosa, el simple hecho de parar a darme ánimo o consejo en un momento tan delicado me gustó mucho. Y ahí empezó mi particular trail, autoestop hasta una carretera general, ambulancia hasta Santiago, una hora de curas, otra horita corriendo cargado con dos bolsones hasta Cacheiras campo a través, media más de burocracia gruística, desplazamiento de nuevo hasta el coche y, como no, gestión de otro que me acercó hasta la meta para aplaudir a, todavía, unos cuantos. No estaba ya algún otro que me hubiera gustado saludar pero sí tuve el gusto de conocer a la gente del club Xesteiras, que no es poco.
xesteiras

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/02/10
0 Carreiras
82 Mensaxes
Cuntis
Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 21:15
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

En nome do CdM Xesteiras quero agrader a vosa presencia en Cuntis no día de onte para participar no noso trail e na andaina e, ao mesmo tempo, pedir desculpas polos pequenos fallos que houbo. Prometo correxilos para o ano.

Espero que o recorrido respondera positivamente ás expectativas creadas nos días previos. A nosa ídea é non cambialo para a próxima edición.

Non me olvido tampouco dos compañeiros accidentados, incluido Tarántula; desexovos unha pronta recuperación.

Os recorridos xa están practicamente limpos de marcas e demais restos atopados polo monte (non só dos participantes). Mañá quedará totalmente listo.

A clasificación xa vola enviamos esta mañá por e-mail e nos próximos días iremos colgado fotos tanto na nosa páxina web como no blog.

Saúdos para tod@s.

Tono
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 22:04
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

tarántula escribió:
No tenía pensado comentarlo aquí pero creo que merecen un agradecimiento. Me refiero a los tres participantes que antes de la prueba se pararon a ayudarme o darme apoyo en la zona de S.Andrés de Vea, tras haber sufrido un percance con el coche que me impidió llegar a la prueba porque las heridas sufridas me obligaron a acudir a un hospital. Aunque no pudieron hacer gran cosa, el simple hecho de parar a darme ánimo o consejo en un momento tan delicado me gustó mucho. Y ahí empezó mi particular trail, autoestop hasta una carretera general, ambulancia hasta Santiago, una hora de curas, otra horita corriendo cargado con dos bolsones hasta Cacheiras campo a través, media más de burocracia gruística, desplazamiento de nuevo hasta el coche y, como no, gestión de otro que me acercó hasta la meta para aplaudir a, todavía, unos cuantos. No estaba ya algún otro que me hubiera gustado saludar pero sí tuve el gusto de conocer a la gente del club Xesteiras, que no es poco.

ostras!!!!!

eras ti o do BMW negro que estaba fora da carretera??

sinto non parar,entre que ia ca cabeza na carreira e que xa habia ali outro coche de cor branca e xente xa non parei.

espero que non sea nada,o coche parecia que non tiña gan cousa.
tarántula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/13
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xul 2014, 9:51
Asunto: Re: II Trail Vila de Cuntis (6-7-2014)

Tranquilo, ese no era yo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos