Foros ›
Autor
Mensaxe
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2015, 18:32
Asunto: Re: Incidencias

luisoceive, en concreto la Sin Son que fue el 21 de Diciembre, el dia 23 se abrió el envío de resultados y el 6 de Enero fue el último día para enviar puntos.

Llevamos a día de hoy 4.101 envíos de puntos que se validan manualmente de uno en uno. A todos nos pasó alguna vez que se nos olvida enviar puntos de alguna carrera, pero no podemos estar continuamente reabriendo los envíos.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2015, 19:18
Asunto: Re: Incidencias

Hola
Estoi viendo que la clasificación de San Cibrao no está entera (es decir faltan los del Campeonato Provincial). No podemos puntuar?
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2015, 10:36
Asunto: Re: Incidencias

roberto escribió:
Hola
Estoi viendo que la clasificación de San Cibrao no está entera (es decir faltan los del Campeonato Provincial). No podemos puntuar?

Efectivamente está incompleta. Tan pronto como podamos colgar un PDF completo reabrimos el envío de puntos.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2015, 10:42
Asunto: Re: Incidencias

Gracias alber
OsViCer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/14
0 Carreiras
78 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2015, 16:07
Asunto: Re: Incidencias

Hola.
Quería facer unha consulta, porque son novo nisto e estaba esperando, ansiosamente, meter os meus primeiros puntos no circuito, tras a carreira Pedestre de Nadal de san Cibrao, e resulta que vexo que compañeiros xa meteron os puntos, e eu non vexo a proba, na páxina do circuito para meter o meu posto.

Cando finalizou o prazo para meter os puntos? Porque estiven todos os días buscando a carreira para metelos puntos e non os vin.
Hai algunha forma de metelos de novo?

Un saudo
RadicalMarc1

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
6/10/13
77 Carreiras
889 Mensaxes
O Burgo/Castelo/Caldebarcos
Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2015, 16:11
Asunto: Re: Incidencias

Hola OsViCer, houbo un erro coa clasificación desa carreira por parte do organizador; só nos enviaron o Excel da carreira popular e non un Excel conxunto de popular e Campeonato Provincial. Cando teñamos a clasificación conxunta, volveremos a abrir o envío de puntos e modificaranse os que xa sumaron puntos antes.
OsViCer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/14
0 Carreiras
78 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2015, 17:20
Asunto: Re: Incidencias

RadicalMarc1 escribió:
Hola OsViCer, houbo un erro coa clasificación desa carreira por parte do organizador; só nos enviaron o Excel da carreira popular e non un Excel conxunto de popular e Campeonato Provincial. Cando teñamos a clasificación conxunta, volveremos a abrir o envío de puntos e modificaranse os que xa sumaron puntos antes.
.

Ok. Grazas.
Inda podo por os meus puntos Guiño
Tortux

Maratoniano
Maratoniano
30/09/14
0 Carreiras
256 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2015, 20:27
Asunto: Re: Incidencias

Soy yo o está fallando la página del circuito?... ww2.correrengalicia.es...=7POYGN0G2
Igual ya se comentó y yo ni me he enterado...
OsViCer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/14
0 Carreiras
78 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2015, 20:51
Asunto: Re: Incidencias

Tortux escribió:
Soy yo o está fallando la página del circuito?... ww2.correrengalicia.es...=7POYGN0G2
Igual ya se comentó y yo ni me he enterado...

A mi también me pasa
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2015, 21:08
Asunto: Re: Incidencias

Boas noites! Onte subin por erro o meu posto na xeral masculina na solidaria do arenteiro. O posto na xeral e o 205. Oscar Rodriguez. nick ourense_mkii. Perdon polas molestias e a miña primeira vez. saudos
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 10:03
Asunto: Re: Incidencias

A mi me deja acceder sin problemas a la web. El enlace que ponéis ¿de dónde salió? ¿Os redirige ahí al intentar acceder a la web?

Ourense_mkii, no te preocupes. Los resultados se revisan manualmente uno a uno y, si hay algún error, lo corregimos.
Tortux

Maratoniano
Maratoniano
30/09/14
0 Carreiras
256 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 12:14
Asunto: Re: Incidencias

Admin escribió:
A mi me deja acceder sin problemas a la web. El enlace que ponéis ¿de dónde salió? ¿Os redirige ahí al intentar acceder a la web?

Pues el enlace sale del icono de arriba a la derecha, donde pone Cir, pero igual me pasa si voy a la portada y le doy a Circuíto 14-15.
Y este es el mensaje de error que me aparece: This domain name expired on Jan 18 2015 07:50PM
Click here to renew it.


Pero si no nos pasa a todos, igual es cosa del navegador...cuestión de ir haciendo pruebas... Pensando
Tortux

Maratoniano
Maratoniano
30/09/14
0 Carreiras
256 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 12:18
Asunto: Re: Incidencias

Probado con otros navegadores...todo sigue igual...no soy capaz de acceder...
OsViCer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/14
0 Carreiras
78 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 15:00
Asunto: Re: Incidencias

Tortux escribió:
Admin escribió:
A mi me deja acceder sin problemas a la web. El enlace que ponéis ¿de dónde salió? ¿Os redirige ahí al intentar acceder a la web?

Pues el enlace sale del icono de arriba a la derecha, donde pone Cir, pero igual me pasa si voy a la portada y le doy a Circuíto 14-15.
Y este es el mensaje de error que me aparece: This domain name expired on Jan 18 2015 07:50PM
Click here to renew it.


Pero si no nos pasa a todos, igual es cosa del navegador...cuestión de ir haciendo pruebas... Pensando

exactamente lo mismo me pasa a mi.
qué se puede hacer?
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 19:41
Asunto: Re: Incidencias

A mi me ocurre lo mismo si entro desde el iPad o BlackBerry. Si entro desde el portátil, no. Es muy extraño.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos