Foros ›
Autor
Mensaxe
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Lun, 24 Set 2007, 20:15
Asunto:

Más que fastidiarme (iba a decir joderme, pero pasé por delante de un buen colegio en mi niñez), como decía, más que fastidiarme los comentarios de correr a 5' km, lo que me fastidia es que panteras_rosas no me nombre como lo más granado de este foro. Ni para bien ni para mal.

Con todas las tonterías que he dicho!!!!. Por favor, ¡¡¡¡habla de mí aunque sea bien!!! Deseo que los nuevos foreros sepan que existí un día (iba escribir correr, pero más bien caminaba rápido).

Como siempre, estoy muy cerca de los comentarios de Easywind, por lo que no voy a reincidir. Lo que si me ha sorprendido (iba a escribir molestado, pero ya se sabe que ni escribo lo que pienso, ni pienso lo que escribo), como decía, me ha sorprendido la frase de Admin [quote]De un tiempo a esta parte parece que todos los foreros tienen que ser "colegas" y "buenas personas" simplemente por ser corredores y "del foro". Esa actitud totalmente artificial de "falso buen rollo" nos lleva a perder el espíritu crítico, anular el debate, a acosar al que piensa diferente[/quote] no me siento identificado. Me siento más identificado en las críticas de panteras_rosas.

Reconozco ser un pastelero en mis carreras y pastelito en mis comentarios (excepto puntualmente con dos o tres personas).

Reconozco que quizás en el foro ya es más difícil encontrar información; sin embargo, en las carreras, y después de ellas, he aprendido mucho de gente con buenos tiempos, humilde, siempre prestos a un consejo. O del esfuerzo de aquellos que a pesar de sus horarios de trabajo, su situación personal o familiar, han estado en la brecha con una sonrisa permanente.

Y en mi caso, estoy doblemente agradecido: por los amigos que he hecho (y no es falso buen rollo) y porque, para ser más pastelito todavía, encontré a Mafalda Ríndose

Makoki dixit.
(Me gustaría tener el verbo, la inteligencia o el sentido de humor de otros pero sólo tengo un par de patas para correr y unas pezuñas para escribir)

Makoki 5.1
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 24 Set 2007, 20:20
Asunto: Un pouco máis

Kandpalleiro escribió:
Hai algunha cousiña coa que discrepo...

Comprendo que hai veces que a camaradería se volta compadreo e hai grupos ou sectores que semellan controlar o foro mais de ahi a falar de comentarios valeiros cando animas a alguén ou o felicitas por acada-lo froito do traballo que fan...
Hola meu, pola miña banda non quixen dicir iso, penso que igual non o expresei correctamente.

Coido que nun foro é normal felicitar e desexarlles ben ós conocidos, mais non se pode isto converter nunha colección de loubanzas continuas e que desapareza o debate e a información, simplemente porque os comentarios e/ou as persoas críticas son deixadas de lado. Nos derradeiros tempos confundiuse ter un ambiente cordial no foro cun "todos temos que ser amigos" que non se axusta a realidade. E, insisto unha vez máis, isto o pensa máis xente.

Fíxate que pedín solucións a un problema do que todos (en maior ou menor medida) somos conscientes, e as recomendacións que me fan é eliminar aqueles comentarios e/ou persoas que non opinen coma min ou adicarme a "descubrir" quen se agocha tras un nick, dúas cousas que non vexo como arranxarían nada.

Para min sería moito máis doado calar a boca e deixalo pasar, pero si este tema se mantivo varias semanas nos primeiros postos será porque interesa, se saín a dar a cara é porque espero que máis xente escriba a súa opinión e poña o seu punto de vista. O fin e o cabo son etapas polas que todo foro pasa e non debemos asustarnos por isto.

Pouco arranxamos deixando de escribir... deixando de falar... non sabedes o difícil que é intentar mellorar algo que chega a tanta xente, cando todo o mundo cala, ou aínda peor, di unha cousa en público e o contrario en privado... Triste
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 24 Set 2007, 22:30
Asunto:

Que ben falas señor Admin,por algo eres o xefe. Guiño
Fálase moito do peloteo e amiguismo de que peca este foro.¿¿ Pero como vou falar mal de Banderas,Xan_de_Ris,Derek,Lentoperosejuro,Gallego,Fleky,Kurty,
Vouamodo,Fema,Castinheiras,Urko,Opaahi,Wottle,Chacal,Marola,Elyana,Xolinha,Piti,etc,etc,etc ?? Disimulando

Si non teño motivo algun de discusión,pois non teño obliga de rifar cos meus estupendos compañeiros.!! Vamos,digo eu !! Sorriso
Porque cando hai discrepancias tamenas hai.¿¿ Ou non hai rifi rafas cando aparecen os mensaxes chamados fora de tono ??
E deso saben ben algun que eu me sei.!!! Non sí C......!!! Guiño
Pese a todo Correr en Galicia sigue sendo divertidísimo. Ríndose
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2007, 1:54
Asunto:

lestrove escribió:
Que ben falas señor Admin,por algo eres o xefe. Guiño
Fálase moito do peloteo e amiguismo de que peca este foro.¿¿ Pero como vou falar mal de Banderas,Xan_de_Ris,Derek,Lentoperosejuro,Gallego,Fleky,Kurty,
Vouamodo,Fema,Castinheiras,Urko,Opaahi,Wottle,Chacal,Marola,Elyana,Xolinha,Piti,etc,etc,etc ?? Disimulando

Si non teño motivo algun de discusión,pois non teño obliga de rifar cos meus estupendos compañeiros.!! Vamos,digo eu !! Sorriso
Porque cando hai discrepancias tamenas hai.¿¿ Ou non hai rifi rafas cando aparecen os mensaxes chamados fora de tono ??
E deso saben ben algun que eu me sei.!!! Non sí C......!!! Guiño
Pese a todo Correr en Galicia sigue sendo divertidísimo. Ríndose
Ti tamén falas de maravilla Lestrove, jeje, eu penso que en todas as cousas que estamos a facer nesta vida hai momentos cando nos estancamos e nos custa moito mellorar, a mi por exemplo me pasa coas carreiras, entreno case sempre todos os días, hoxe 66 min. para 15 km. pero non logro mellorar moito e xa non escribo tanto, claro. Tampouco é o meu traballoo nin me da de jalar, pero çe moi complicado mellorar e no foro pasa o mesmo, quizáis estancouse, pero eu estou metidos en moitos máis foros e en eles pasa o mesmo, hai rachas e hai momentos que a xente non escribe e hai momentos que si que escriben moito e ben. Xa está, saudos a todos!!!!!!!!!!!!!!!!!
panteras-rosas

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/07
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2007, 13:20
Asunto:

A tí tambien te incluyo entre los añorados , Makoki , como a Barrachina , Mafalda , PedroNimo y otros muchos que seguro que olvido y que han dejado parcial ó totalmente el foro. Esa era la razón de nuestro post , no reventar sino revitalizar. En este caso creo que te has equivocado easywind , te has puesto la toga de fiscal y quizá por falta de costumbre has rajado hasta del Admin , que nos consta que desde el inicio del foro intentó que no se escribiera por escribir , mandando privados ó en persona a los que se pasaban de la raya por cantidad y se quedaban cortos por calidad. De todas formas , tus mensajes son siempre bien recibidos , coincidamos ó no.

Northern , eres un cachondo , nos gusta tu forma de ver las cosas , siempre vas al grano y no te cortas un pelo.Sigue así.

De otros no voy a decir nada porque se han retratado ellos solitos.

Nos quedamos con las intervenciones de Sampedro y del Admin , han captado lo que queríamos decir y a ellas os remitimos.

Vouamodo , cambio la firma por una más amable. Tus opiniones son siempre valoradas por ponderadas Guiño
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2007, 16:30
Asunto:

Admin escribió:
Para min sería moito máis doado calar a boca e deixalo pasar, pero si este tema se mantivo varias semanas nos primeiros postos será porque interesa, se saín a dar a cara é porque espero que máis xente escriba a súa opinión e poña o seu punto de vista.
Facendo caso do Admin, vou a intentar poñer o meu punto de vista, máis que nada porque eu son un dos que, xa fai tempo, lle comentei en persoa que o foro cada vez parecía máis "La casa de la pradera" :D, xa que estou de acordo en que, polo xeral, os comentarios "non politicamente correctos" e as persoas "críticas" son deixadas de lado Triste .

Para min o comentario de panteras-rosas é bastante atinado (refírome ao inicial). Coincido tamén plenamente cos comentarios tanto de Sampedro como do Admin.

Vexo difícil atopar unha solución a este "problema". Antes habería que buscar as causas. Pero penso que a labor dos administradores/moderadores (en adiante admins) é vital.

Creo que xa desde fai tempo hai un exceso de celo nalgúns foristas en catalogar os comentarios por como están escritos e non polo que poñen.
Así, se unha persoa pon un par de mensaxes algo ariscas (inda que poña verdades como puños) automaticamente pode pasar a ser prexulgado a partir dese momento, e en ocasión, a ser "moderado" por algúns dos propios foristas (e non por un moderador "oficial"). A consecuencia, o arisco ou "pasa polo rejo", ou acaba abandonando o foro ou simplemente dedícase a ler sen participar activamente.

Parte de culpa desto témola xente coma min, que a veces non apoiamos aos condenados ao "ostracismo", por preguiza, por covardía, porque pensamos que o tema non vai con nos, por non discutir, porque vemos que os admins o permiten, ou sinxelamente, porque creemos que xa son suficientemente capaces de defenderse soliños.

Así, dáse a circunstancia de que unha minoría de xente acaba modelando (e moderando) o foro ao seu gusto. Esto é unha cousa habitual en todos os foros.

O mesmo penso das discusións, creo que hai un medo terrible a que aparezan discusións no foro, e parece que para algunha xente todos os que se participan no foro teñen que ser amigos, ter un pensamento único, a mesma capacidade de expresarse escribindo e ademais darse a coñecer en persoa obrigatoriamente.

Para min todo esto é consecuencia (ollo!!, que non quere dicir culpa :wink:) da forma en que os admins fixeron o seu traballo ao longo destes anos. Creo que houbo momentos en que, como o Sr. Lobo en Pulp Fiction, deberon de dicir eso de "No empecemos a chuparnos las p***as todavía" ao detectar que o foro empezaba a derivar unicamente cara a ese "buenrrollismo" que impera hoxe en día, e que fai que moitos compañeiros abandonaran o foro, e outros non se atrevan (ou non queiran) participar activamente.

Creo tamén que todas as moderacións "oficiais" que se fixeron deberían de ser públicas, porque, por exemplo, teño entendido que algún dos compañeiros algunha vez foron "invitados" a tomar unas "vacacións" do foro, pero por exemplo, eu non sei porque motivo, e así é difícil saber QUE tipo de foro queren os admins. Ã? dicir, facelo público (sen necesidade de entrar en todos os detalles), serviría de exemplo e evitaríase que outras persoas repetiran comportamentos "non idóneos".

As solucións creo que están nas mans de todos:
-Recalcar máis como queren os admins que sexa o foro, como están a facer agora, e ao que non lle guste a "filosofía" non está na obriga de continuar.
-Darlle mais importancia ao contido da mensaxe que á forma en que se din. Non todos temos facilidade para expresarnos correctamente.
-Se temos interese en escribir algo, facelo.

Saúdos :wink:.


Última edición por U o Mar, 25 Set 2007, 16:34; editado 3 veces
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2007, 16:31
Asunto:

Eu estiven un bo rato tentando escribir algo onte á noite mais non acadei mais que frases inconexas.

Coido que hai que facer un esforzo para axeita-las intervencions e temas novos ós fios correspondentes.

Que nos fíos das probas se trate de partillar información práctica sobre cada carreira e as impresions que esta deixa a cada quen incluida, claro está, a crítica ós aspectos organizativos e/ou de desenrolo da mesma. Elo non debera impedir a interactividade entre os que foron ou van a acudira á proba e os que non teñen mais ca curiosidade pois isa curiosidade pode derivar nunha futura participación si o "ambiente" se percibe como positivo.

Como xa está creada a "zona social" coido que todo o que desexe e poda participar nas KDDs e resto de festexos saberá onde se dirixir permitindo que moitas das mensaxes que 'molestaban' nos fios das carreiras teñan o seu espazo e den o seu froito.

Agradezo a creación das zonas especificas de deporte combinado e montaña porque coido que son as que mais futuro teñen no desenrolo do deporte popular como estratexia de desenrolo e ocio en certas zonas e tamén como promoción de estilos de vida cara á saude pública.

Bueno, que me volto a perder e quero publicar esta mensaxe a ver si atinei en algo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2007, 17:53
Asunto: Mi opinión... proximamente

Hola a tod@s:

Hace bastante tiempo que no escribo en ningún foro pero creo que este se presta a intervenir. Próximamente aportaré mi opinión respecto de este tema.

Saludos
Fatman

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/07
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2007, 19:02
Asunto:

Ben, velaquí vai a miña segunda aportación a este foro.

Como xa dixen achegueime aquí por casualidade, e sigo vindo por aquí porque atopo información útil. Evidentemente o tema dunha lesión en concreto non se vai tratar mil veces, abonda con tratalo unha... porque para iso quedan arquivados os comentarios.

¿Que busco, de aquela, no foro? Sobre todo, información de carreiras. Foi neste foro onde lin por primeira vez dos 10 km da Coruña. FOi neste foro onde lin comentarios extensos sobre Penedos do Lobo. ¿Que eses comentarios poden ser en moitos casos meros artigos de sociedade? POis... se cadra. Pero grazas a un deses "artigos de sociedade" descubrín as probas de orientación (coido que foi Marola, que describía o ben que o pasou coa súa filla).

Non coñezo a esa muller (nin falta que fai), pero agradézolle de corazón a súa información.

En canto a cuestións técnicas... ben, non atopei neste foro as que eu busco. Procurei as respostas noutras vías, pero non por iso digo que este foro sexa malo. Todo o contrario: o atletismo é amplio (e o popular é aínda máis amplio, porque cada un de nós é un mundo) e os vosos comentarios fixéronme descubrir probas/lugares/cousas que eu descoñecía. Tamén hai comentarios que EU NON PRECISO. ¿Que facer con eles? Pois pásoos por riba, e xa está... Como cando leo o xornal e non me interesa unha noticia. ¿Que problama hai?

Un rapaz hai pouco escribía indignado sobre a súa participación nunha maratón en Italia. ¿Era unha simple noticia de sociedade? Para min non. Para min o que conta era algo gravísimo. Non lle escribín mostrando a miña solidariedade porque ao foreiro a solidariedade de alguén que se agacha atrás dun nick non creo que lle valga de moito. ¿Era ou non era unha noticia de sociedade, segundo o criterio de panteras rosas? ¿Quen se vai nomear a si mesmo auditor da pureza do foro? Insisto: a min a noticia interesoume moitísimo (emocionóume, que carallo) pero pode ser considerada por outros como pouco interesante.

O problema deste fío non son as críticas ao foro, senon as formas: se criticas AS FORMAS dos demáis, que hai "demasiado buen rollo", e entras pisando e conseguindo que unha das foreiros que máis respostas técnicas deu abandone, se cadra algo falla no plantexamento de panteras-rosas.

Penso eu, pero a miña opinión non importa, porque somentes son un tipo gordo, un Fatman.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2007, 20:12
Asunto:

Vale, pues yo también me lo voy a tomar en serio, voy a hacer una defensa del foro y a dar mi opinión:

DECADENCIA.... ???

Mi primera consideración fue preguntarme en base a que valorarla y se me ocurrieron dos formas, una más objetiva que la otra:

1. La primera sería hacerlo en función del número de entradas, lecturas, nuevos usuarios, etc... para entrar en ello habría que disponer de datos estadísticos que desconozco, así que le dejo a otros esta posible valoración, que en todo caso no sería más que cuantitativa y no diría nada sobre la calidad del contenido, lo que no quiere decir que no tenga su importancia y grande, sobre todo por el perfil de los usuarios.

Con todo, un pequeño detalle, el verano pasado (2006), y me voy por las ramas subjetivas, el nivel de actividad del foro creo recordar que fue casi nulo; no sé si , a cambio, los temas eran super interesantes, pero aburrido estaba un cacho largo, me parece que hasta finales de agosto, septiembre no se empezó a animar la cosa, más o menos como ahora, lo que hace suponer una normal evolución estacional/vacacional..

2. La segunda pasaría por considerarla desde el punto de vista de las expectativas; y me refiero a expectativas sobre el foro en si, es decir sobre la calidad de los temas, la información suministrada, la gente que participa, las posibles ayudas que pueda proporcionarnos.... en definitiva lo que esperamos/deseamos encontrar cuando por casualidad o no caemos aquí. Ahora de quién serían estas expectativas???, propongo de dos sectores:

a) las del administrador: que tendría las suyas iniciales cuando abrió este foro y vete tu a saber en que se convirtieron... pero en esto solo puede opinar él, asi que la dejo y me voy a las siguientes.

Ojo morado las de cada uno de los que aquí entramos: que desde luego no tienen por que coincidir, es más cada individuo tendrá las suyas, que se habrán cumplido o no. Las de unos pueden ser muy técnicas y comprometidas con este deporte y las de otros mucho más sociales y con intereses más generales, que abarcan tanto buscar primeros entrenamientos o compañeros con quien compartirlos, como lugares donde correr, consejos generales, médicos, pruebas donde competir (si te apetece), etc, etc... Un análisis superficial de los usuarios de este foro me parece que no deja lugar a dudas de que la mayor parte de nosotros estaríamos incluidos en el grupo de estos últimos. Y es malo esto???, yo sinceramente no lo creo y no entiendo por qué se plantea el problema. Si esto no satisface las expectativas de los foreros digamos más técnicos, la culpa no es de los demás usuarios (que culpa tenemos de no ser expertos atletas, ni curtidos novelistas (para hacer bellas crónicas), ni licenciados en inef???, lo que somos es lo que hay, gente normal y corriente que disfruta corriendo, hacemos lo que podemos y no más porque no tenemos ni tiempo de tantas cosas que compaginamos). El foro se crea a si mismo, es dinámico, gana y pierde gente, tiene momentos mejores y peores (como la vida misma), le dan forma y palabras las personas que participamos en él; el foro como idea puede ser algo abstracto pero en la realidad, pienso, que es resultado de la suma de las aportaciones de todos: EL FORO SOMOS TODOS; evoluciona con nosotros, los más antiguos, y con las nuevas incorporaciones, con las que además se enriquece, se mantiene con nuestra voluntad y nuestras ganas de que perdure, con nuestras ganas de aprender, de leer, de escuchar dentro y fuera y de dedicarle tiempo... lo que no se puede pretender es que sea un producto fabricado a nuestro gusto y medida, (desde este punto de vista sería decadente según se aleje más o menos a nuestro modelo inicial ), encima sin arrimar el hombro, mandando deberes para que los hagan otros y para más inri sin dar abiertamente la cara (me pregunto por qué yo tengo que darla y otros no???) y criticando, aunque sea sutilmente, de forma general a un grupo de gente que personalmente, en su gran mayoría, no se lo merece y que probablemente haga bien al sentirse ofendida.

Me hace gracia la recuperación de las "viejas crónicas" (es un decir que son de antes de ayer), pero para leer alguna buena no hace falta ir muy atrás en el tiempo (sin desmerecer para nada a éstas), sino simplemente pasarse por la sección de montaña, donde perdiendo un poco de tiempo se pueden leer las estupendas crónicas de los compañeros que fueron a los Picos de Europa, a Penedos do Lobo o estos últimos días leer a Curro2000 y sus aventuras por los Alpes.


GRUPO CERRADO... ???


Me deja perpleja... hay gente participando de todo tipo, con distintas edades, niveles de educación, procedencias sociales, geográficas, con cultura atlética y sin ella ... y desde que leo esto jamás vi que se dejara de contestar a alguien que se acercara educadamente y, desde siempre, en las kedadas en las que participé, y de las que puedo opinar, más bien se echó de menos a la gente que de más... no estuvo el que no quiso o no pudo y siempre hubo un trato correcto entre todos. Luego en las relaciones personales, que van más allá de este foro, es lógico que cada uno haga de su capa un sayo, haga lo que le pete y hable o deje de hablar con quien le de apetezca y le de la gana, sin que nadie tenga porque meter la nariz en ello ni molestarse siquiera.

Por otro lado que exista un grupo de foreros más activos que otros, entre los que me incluyo, tampoco entiendo porque tiene que limitar la expresión de quien se quiera acercar a escribir y contar sus experiencias, proyectos...o lo que sea, si lo que estamos deseando es aprender y que nos cuenten cosas estupendas!!!; en todo caso de sentirse cohibido o excluido (sigo sin encontrar motivo) el problema principal será suyo y no nuestro.


BUEN ROLLITO... ???


Pues es cierto que no todos somos ángeles, ni falta que hace; así que no me parece mal que los malos rollos (que los hay), y demás, que pueden surgir entre nosotros, no tengamos porque sufrirlos todos y queden en el ámbito privado, personalmente agradezco el trato educado y respetuoso, no sólo hacia mi, sino hacia todos (a veces comentarios hacia los demás me producen sonrojo), lo que no necesariamente es síntoma de hipocresía... me parece preferible un poco más de cortesía y mesura que mucha franqueza mal entendida y aplicada. Mi experiencia en foros es muy limitada, practicamente se reduce a este y a alguna intervención aislada en algún otro similar, pero no por ello me deja de causar extrañeza que el clima habitualmente cordial entre nosotros pueda ser un inconveniente, cuando el problema según alguno de vosotros suele ser todo lo contrario.

Y nada más, felicidades si llegasteis al final, es que tenéis mucha paciencia... . Disimulando

Saludos a tod@s y me voy a correr un rato, para descargar. Guiño
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2007, 22:58
Asunto:

Bueno, pues ahí voy yo.

Yo soy de los que corro a 5 minutos (y no siempre), no tengo preparación técnica y he hecho amigos en este foro. !! MEA CULPA ¡¡
Para acabar de fastidiarla, "cargo las pilas" leyendo a Curro2000 sin aportar nada (no tengo qué) y tengo una tendencia natural a felicitar a la gente y a los organizadores de las carreras a las que voy.

¡PERO NO CREO ESTAR JODIENDO EL FORO, COLEGAS!.

Un foro se hace SUMANDO, no restando, así que espero comentarios técnicos y de calado por parte de los que podeis hacerlos.
Suscribo de la A a la Z el comentario del hombre gordo.

¡ Salud ¡
JUPEMO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/07
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2007, 18:22
Asunto:

Non son un asiduo de escribir neste foro, (mirade os mensaxes que teño) e non teño nada que ver co atletismo sexa popular ou federado, (a non ser por algún amigo que o practica, e os que acompaño en alguha que outra carreira ainda que non as acabo de rematar todas, pero fagolles compañia e alentos un pouco que lles fai moita falta) pero ainda non sendo un apaixonado do atletismo, gustame de vez en cando ver estas cronicas que facedes, polo que non me sinto identificado para nada nos comentarios do que abreu este tema.
Do que si me sinto aludido e no de ADVENEDIZOS, que non sei si este/es sr/es, sabe o que quere decir, pero refrescolle eu a memoria.
Según a RAE Advenedizo/a.- DICESE DE LA PERSONA DE ORIGEN HUMILDE QUE PRETENDE FIGURAR ENTRE GENTE DE MAYOR POSICION SOCIAL. Despectivemente.- DICESE DE LA PERSONA/AS DE HUMILDE LINAJE QUE, HABIENDO REUNIDO CIERTA FORTUNA, PRETENDE FIGURAR ENTRE GENTES DE MAS ALTA CONDICION SOCIAL.
Polo tanto con esta palabra o que esta a facer e insultar a outras persoas, que o mellor si teñen mais consideración social que el, porque ou se cree o MARQUES "CALLO DE LA HIGUERA", ou será que el e o advenedizo e ten algún tipo de complexo.
Para darlle un pouco mais de polemica aqui queda esta mensaxe.
Un saudo a todos, e seguide facendo o que mais os guste.
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2007, 19:13
Asunto:

Enhorabuena por este tema!!! Más de 4000 lecturas en apenas 3 semanas.
Menos mal que nos dedicamos a correr Demo sorrindo

Makoki 5.1
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2007, 20:18
Asunto:

Bueno esto que escribo no tiene nada que ver con el atletismo pero Makoki tu firma continua "...voute amar. Por toda a minha vida, voute amar,..." ¿puede ser?

Y oye si que hay gente leyendo este hilo. Ahora sobre el tema, yo creo que si que ahi una cierta inquietud en el foro de algunos foreros porque se pongan más comentarios tecnicos. De todas formas se trata como muy bien se comento ya por parte de Euge de sumar y no restar. Los pasos estan dados, el Admin ha puesto los distintos caminos para que cada uno sumemos. Todos nos hemos enterado de que hay gente que quiere que el foro (o parte de él) tome otros derroteros. Pues bueno todos a sumar dentro de la faceta que podamos aportar algo. Y repito ahora mismo tenemos cabida todos. Y a Panteras dos cosas, la primera gracias por cambiar la firma y la segunda pienso que tambien hay que tener cuidado de no caer en "cualquier tiempo pasado fue mejor".

Saludos a todos.
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2007, 22:06
Asunto:

Pues sí, Vouamodo, la firma de Makoki es parte de la letra de esa preciosa canción. Te recomiendo la versión de Bebo Valdés con el Cigala.
Ah, por cierto me la dedica a mi Avergoñado Avergoñado

Lo sieeeeeeeeeeeeeeeeeeentooooooo

No siempre lo urgente es lo importante





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos