Foros ›
Autor
Mensaxe
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2007, 23:13
Asunto: Corre con Nós 2008-09

Xa tiña ganas de ter unha carreiriña fixa ao mes...

A oitava edición do Corre con Nós comeza o 11 de novembro

O circuíto de carreiras populares organizado polo Concello de Lugo terá unha proba cada mes ata xuño


www.lugo.es/concello/n...mp;id=7247

www.deportes.lugo.es/correconnos/
asanfiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/01/07
0 Carreiras
537 Mensaxes
Outeiro de Rei
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2007, 13:13
Asunto:

Esperemos que este año no haya que cambiar el recorrido por el paseo del Miño, como todavía no esta terminado... Avergoñado

Soy el Sr Lobo.Soluciono problemas.
Quian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/03/07
0 Carreiras
119 Mensaxes
LALIN
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2007, 14:43
Asunto: corre con nos

Felicitar os organizadores por esta iniciativa tan interesante para os atletas populares.

Gracias a circuitos coma este estamos enganchados a esto de correr prácticamente todo o ano.

E un estímulo muy grande o de entrenarte con vistas a unha carreira cada mes e o de intentar superar os teus ritmos/km., aparte dos "piques" cos colegas, sempre de bo rollo.

Este vai ser o meu terceiro circuito e a verdade é que engancha.

Pode ser bonita a novidade deste ano, o de competir por equipos, si señor, nós, os do deza xa nos apuntamos de seguido.
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 22 Out 2007, 18:49
Asunto:

Boas, haber si alguien me pode informar como se pode inscribir un equipo dentro do corre con nós, pq eu entendo que non ten que estar federado non??
guasinton

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/07
0 Carreiras
18 Mensaxes
ESPAÃ?A
Respostar citando Envío Lun, 22 Out 2007, 19:57
Asunto: DEBES ACCEDER A CHAMPIONCHIPNORTE

manger316 escribió:
Boas, haber si alguien me pode informar como se pode inscribir un equipo dentro do corre con nós, pq eu entendo que non ten que estar federado non??

DEBES ACCEDER A CHAMPIONCHIPNORTE, DARTE DE ALTA Y EN LAS OPCIONES REFLEJAR SI ESTAS INCLUIDO O NO EN UN EQUIPO, QUE PUEDE SER DE COLEGAS, ESO SI, DOS CHICAS Y CUATRO CHICOS PARECE SER
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 12:06
Asunto:

sí, señor... xa tiña ganas de que empezase o novo CCNós... todo un luxo para os asiduos ás carreiras populares, e aínda máis para todos aqueles que vivimos en Lugo ou preto... Razz Razz

non vou poder asistir a esta primeira carreira, pero espero poder estar no resto ou na súa maioría... Guiño

saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 12:41
Asunto:

Aquí el analfabestia del foro Avergoñado Avergoñado ¿como se hace para inscribirse?. Estuve mirando en las webs que poníais y me sale la información de otros años. Os agradecería la información
craig

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/02/07
0 Carreiras
129 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 13:20
Asunto:

A través de www.championchipnorte.com. Tes que rexistrarte, e logo, en "Calendario de eventos", atopas toda a información, e pódeste inscribir.
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 13:49
Asunto:

lo que sigo sin tener claro es el tema de inscribir equipos, pq en la página web entre otros requisitos pide un c.i.f., no entiendo para leches necesitan esto si es exclusivamente para participar de forma amateur en estas carreras
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
138 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 17:17
Asunto:

Hola a todos de novo!!!!. O tema dos equipos non é nada complicado , cada membro do equipo na súa inscrición individual deberá de reflexar o nome do seu equipo polo que compite, e nada máis.
guasinton

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/07
0 Carreiras
18 Mensaxes
ESPAÃ?A
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2007, 14:39
Asunto: SOBRE EQUIPO

TE INSCRIBES COMO ATLETA EN "TIPO DE USUARIO", CUBRES TUS DATOS PERSONALES Y EN "NOMBRE DE CLUB" PONES EL QUE QUIERAS SIN NECESIDAD DE SER REAL, ES DECIR PUEDE SER UNA AGRUPACION DE AMIGOS. SI TE SIRVE NOSOTROS TENEMOS EL "RATO RUNNING". SI INCLUYES DICHA INFORMACION EN TU CONFIGURACION, PASARIAS A ESTAR DENTRO DEL NUESTRO, A LO CUAL TE INVITAMOS
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2007, 15:54
Asunto:

de novo fieis a cita do ccn, a ocasion mereceo!!

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 14:10
Asunto:

Me podríais decir ¿que distancias se corren y los circuitos de las carreras? No lo veo por ninguna parte.
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 15:13
Asunto:

Suelen ser carreras de entre 5 y 7 Kms, no más.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2007, 13:17
Asunto:

Bueno ahora ya me inscribí en la web de championchip.... y en corre con nos. La siguiente pregunta es Avergoñado ¿ como se recoje el chip?¿ el mismo día de la carrera, antes?,





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos