Foros ›
Carreira Popular San Martiño de Ourense
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 0:02
Asunto:

Hoxe tivemos discrepancias sobre este tema... Para min a San Martiño é máis dura, é máis rompepernas, sen ter costas como a de Vite.
Salvo Vite, a de Compostela vai pabaixo case todo o rato, váise rapidísimo, claro que cando hai que subir su p... m....
Agora igual dentro de 3 semanas non opino o mesmo...
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 0:21
Asunto:

¿Será cierto lo del cambio climático? Abraiado ¿¡Lestrove va a correr en pleno noviembre!? Abraiado Ríndose


Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 0:22
Asunto:

Tartarugo, llana precisamente no es,de hecho como en Santiago se sale en subida y es una subida más larga que la de Juan XXIII,pero yo sufrí menos en ella que en Santiago,aunque para otra gente la San Martiño es más dura.Seguramente alguien de Ourense te puede describir todo el perfil de la carrera, de todas formas lo tienes en el post de la carrera del año pasado.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 0:33
Asunto:

khene escribió:
¿Será cierto lo del cambio climático? Abraiado ¿¡Lestrove va a correr en pleno noviembre!? Abraiado Ríndose

!!! Si,si,viva el cambio climático !!! Molón Guiño
guasinton

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/07
0 Carreiras
18 Mensaxes
ESPAÃ?A
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 20:10
Asunto: COMPARATIVAS CUESTAS ORENSE SANTIAGO

coin todo el respeto al resto de los foristas. La de Orense es relativamente llana comparada con la de Santiago.
El domingo corri la 30 de Santiago y alucine con la subida desde el Hospital hasta las Consellerias y la de la calle que discurre paralela a la Plaza Roja hasta Fonseca (calle Paraguay)
En Orense solo hay una subida bastante curiosa que es en la salida,que es comparable a la salida por Juan XXIII en Santiago,otra desde la avda de portugal hasta el progreso de muy poca pendiente.
Creo que es indudable que se trata de una carrera MAS RAPIDA obviando la diferencia de 2,5 kms
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2007, 0:31
Asunto:

A miña valoracion é a seguinte:

- Obxectivamente a carreira de Ourense é máis rápida ca de Santiago, por varios motivos: non hai ningunha subida coma a de Vite que nos "meta respeto", e ademáis é lixeiramente máis corta - 2,2 quilómetros menos.

Eu faría unha taboa xeral co marxe de erro que eso supón:

-- Quen corre a 4:10 en Santiago, en Ourense andará entre 4:05 e 4:00 o quilómetro
-- Quen correo a 3:50 en Santiago, en Ourense andará entre 3:45 e 3:40(tendo en conta que a de Ourense está exacamente medida sendo 10 quilémtros exactos, e da de Santiago teño serias dubidas da distancia exacta)
-- Quen correo a 4:40 en Santiago, en Ourense, pode correr a 4:30/4:35.
Esta taboa asumo que é un pouco absurda, porque influen moito moito aspectos coma: o día que se teña, a motivación, o estado de forma, o descanso, as condicións climatolóxicas, a planificación de carreira, a preparación de cada unha, etc...

- Precisamente polo anterior, e por non haber un "mini-muro" chamado Vite, a xente en Ourense vai co gancho todo o tempo, xa desde o primeiro quilómetro.

- En fin, a carreira do San Martiño de Ourense é engañosa, porque ten costas cortas pero traicioneiras, nos seguintes puntos:
- Quilómetro 1: á saida da Ponte do Milenio, repeito de 200 metros que en frío non é moi agradable e se nos pasamos, xa nos bloquea.
- Quilómetro 1,5: Ponte Romana: 150 metros de subida, cunha porcentaxe respetable (6/8%)
- Quilómetro 2: subida de Progreso: porcentaxe dun 3%, que por ser aparentemente rápida tórnase moi esixente.
- Quilómetro, 3,5 a 4 aprox: Ervedelo + Avenida de Portugal: Costa de 500 metros cun desnivel dun 3/4% de novo moi esixente.
- Quilómetro 5-6 aprox: Rua Marcelo Macías: 200 metros de novo cun desnivel "asumbile" pero moi duro cando imos revolucionados de voltas.
- Casco Vello: No acceso á Praza Maior, Quilómetro 6,5 aprox: repeito de 150 metros outra vez pronunciado.
- Rua Vicente Risco: Quilómetro 8,5-9: Suave subida, que despois de vir tirando desde o inicio se fai moi dura.
- Quilometro 9,5: Ponte Romana: o mesmo paso do quilómetro 2, xa a 300 metros da meta, dando o resto.

Como vedes todo o percorrido está salpicado de LIXEIROS REPEITOS que son moi moi esixentes, e requieren: control, potencia e velocidade.
Ten tramos moi lixeiros e rápidos aos que, lóxicamente se non chegamos algo frescos non se lle tira rendimento: Avenida de Zamora, Rua do Paseo, Carretera de Ponferrada e baixada á Ponte Nova.

Das 3 clásicas galegas - Compostela, Lugo e Ourense- desde o meu punto de vista é a prova que requiere correr con maior intelixencia e estar mellor preparado, porque si non é así faise interminable.
Levo correndo esta prova 19 anos, e téñolle cariño, pero tamén respecto.

Apertas dun provinciano - de Ourense - desde o exilio compostelán
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2007, 2:17
Asunto:

Supongo que cada uno opina sobre sus experiencias en ambas pruebas. Lo que está claro es que cuanto más corta es una carrera más rápido vas a correr, a no ser que sea una subida Disimulando . Para mi Ourense es más dura que Santiago. Santiago tiene prácticamente unos 6 km de bajada (desde San caetano a Santiago de Chile es todo bajar prácticamente; y desde Vite a la llegada es todo bajar, sin contar el Pombal, claro). ahora bien, tienes sus cuestas; para mi lo peor no es Vite; para mi lo peor es desde la plaza de Vigo hasta el Pombal y después subir Vista Alegre.
ahora bien, Ourense es rompepiernas, rompepiernas; eso a mi me destroza; una cuesta, una bajada; otra cuesta, otra bajada... prefiero una subida tendida como Vite a eso; pero bueno, es mi opinión. Creo que tenemos unas carreras, tanto en Santiago, como en Lugo, Ourense y este año A Coruña de circuitos realmente bonitos.
San Martiño es una cita ineludible. Aunque dura,me encanta.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2007, 9:06
Asunto:

Peso eu como Derek,que ainda que a do San Martiño é mais curta,como que é mais dura ca de Santiago,porque é un contínuo subir e baixar,que a larga vai minando nas perniñas. Guiño
Aló estarémos de todas formas na grella de Saída. Razz
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2007, 10:36
Asunto:

Yo creo que la dureza o no dureza de una carrera muchas veces está en el momento de forma física que nos encontramos ¿ no creéis ?. El nivel de entrenamiento,de acuerdo a las características de la carrera, es el que nos marca la mayor o menor dureza de la misma Guiño

Friends forever
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2007, 12:26
Asunto:

A mi particularmeste, se me da mucho mejor la San Martiño que la de Santiago Molón . Es cierto, que Santiago tiene mucha cuesta abajo, pero bajo mi humilde punto de vista, esto es perjudicial a la hora de adquirir un ritmo de carrera ,ya que una gran parte de gente que corre ,lo que suele hacer es bajar muy revolucionado y después lo suelen pagar caro. Yo, las cuestas abajo, las suelo utilizar para intentar descansar, debido a eso me suelen adelantar muchos compañeros ,pero cuando la carrera vuelve a llanear o picar para arriba los vuelvo a dejar atras Demo sorrindo . Supongo que eso ira segun la forma de entrenar de cada uno ( vaya rollazo ) en fin que la San Martiño es la mejor carrera que hay y a los que vais por primera vez no vayais con miedo (ir con respeto ) que os va a encantar . Sólo una última puntualización: BUBELA, tú resumen sobre el perfil de la carrera se merece un 10 :=D> .


Última edición por albatros o Mér, 31 Out 2007, 23:41; editado 3 veces
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2007, 15:58
Asunto:

Saudos a todos, pois como describiu o noso amigo Bubela(imolo nombrar
cronista oficial das probas,q luxazo de explicacións) A carreira de Ourense pode ser traicioneira, pero sin quitarlle o seu encanto para min
tamén é das probas q deberían ser de obrigatoría presencia,pola tradición q ten e polo gran número de xente q participa.Para min ten o seu "aquel" particular xa q foi onde empecei a correr e a perder o medo a esto de correr,lembrome aquela miña primeira experiencia no San Martiño no ano 2000, pa min foi como quen fixera un IRONMAN, por eso q cada un ten a sua historia particular nas carreiras q participa,por eso non hai carreira fea. Ali seguramente estaremos mais de 25 patos blancos participando na proba,por eso animovos a q participedes desta gran festa Razz
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2007, 17:39
Asunto:

A esta carrera no iría aunque me pagasen un pastón, perdería más de tres horas viajando en lugar de aprovechar bien el timepo, saludos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2007, 19:47
Asunto:

Eu so corrín o ano anterior en Ourense,(ENCANTOUME) estaba saindo dunha lesión, e a verdade e que dura non se me fixo, máis ben exisente, polos continuos sube/baixa, pero ainda que non teño un recordo exacto do percorrido esa creo que é a impresión que me quedou.
A descripción de Celanova, ten que ser perfecta, xa que 19 edicións corridas son moitas. Conforme se acerque a data da carreira revisareina millor para ter unha idea.

Agora respecto a Santiago, o que ten de temible é a subida de Vite, hai que ter en conta que é case 1 Km. de subida dura, cando se levan 9 nas pernas. E ademais dende Sta. Isabel xa vai picando cara riba.
Santiago a parte o que ten, son unhas baixadas demasiado pronunciadas, que son matadoras para os cuadríceps, e no meu caso que tamén ando renqueante dos adutores e o psoas noto bastante.
Como resumo eu a impresión que me quedei e que ten máis dureza Santiago, o día 19 se todo vai ben voltarei a dar a miña opinión.

UN SAUDO.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Xov, 01 Nov 2007, 21:59
Asunto:

AVISO IMPORTANTE fixadevos ben onde aparcades o día da carreira que o ano pasado o concello debeu de recaudar para pagar os gastos da organización recollendo coches ca grua nos arredores do pabellón en sitios que permiten aparcar todo o ano... Nono Nono
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 1:00
Asunto: Miña primeira San Martiño

Este ano espero poder correr a miña primeira San Martiño,normalmente so corria as carreiras de 10000 ou inferiores de Vigo ou alrededores pero este ano xa me estrenei coa XXX predestre de Santiago e agora puxenme como obxetivo a San Martiño,espero poder disfrutar desa carreira coma o fixen en Santiago e poder ver cos meus propios ollos as alabanzas desta carreira,sorte a todos pra Ourense





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos