Foros ›
XXIII MEDIO MARATON ALMERÍA (02/02/20) CRÓNICA
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Dec 2019, 19:36
Asunto: XXIII MEDIO MARATON ALMERÍA (02/02/20) CRÓNICA

Pois imos continuar o reto dunha media por provincia, como quería facer unha media a primeiros de ano, nas capitais de provincia que ainda no corrín só tiña o 19/01 a de Castellón, pola que case que me decido, pero coincide ca media de Viana, a que faltei estes 2 derradeiros anos, e despois tamén o día 02/02 a Media de Huelva, pero como había moita máis información de Almería, foi o motivo de ser escollida.
Así que se todo vai ben correremos esta multitudinaria media maratón que xa vai pola sua 23 edición, o ano pasado a remataron 2425, e ademáis fan un 9 Kms. 5' despois da saida da media con 1061 corredores .
Eu acábome de inscribir e xa me asignaron dorsal 1247, (que vai en concordancia co nº de inscritos), xa que a inscripción vai por datas, aumentando progresivamente, escomenzou en 12+3 da licencia de día, eu paguei agora 14+3, e o luns xa sube a 17+3 ata o 12 de xaneiro e despois, ata o 21 de Xaneiro21+3 e de remate disque, fora de prazo 12 días antes da xa pasa a 30+3.

Percorrido a unha soa volta, chanciño polo que lin e que pasa por gran parte da cidade e por suposto por zonas con pouco encanto, xa que o lin nun blog dun corredor que a fixo o ano pasado.

Información moi completa na páxina web que xa leva meses en funcionamento: www.mediomaratonalmeria.com/


Última edición por Kurty o Mar, 04 Feb 2020, 21:52; editado 1 vez
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Xan 2020, 19:55
Asunto: Re: XXIII MEDIO MARATON ALMERÍA (02/02/20)

Pois rematado hoxe o prazo de inscricpción, aumentarono máis días do que tiñan posto no Rgto. Na media 2705 inscritos, e na de 9 kms. son 1105, pero como saen 5' despois, non estaremos xuntos na saida.
O Sábado pola mañán xa tiro para alá, regresando o martes.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 30 Xan 2020, 21:53
Asunto: Re: XXIII MEDIO MARATON ALMERÍA (02/02/20)

Boa viaxe Kurty

You´ll never run alone
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2020, 7:08
Asunto: Re: XXIII MEDIO MARATON ALMERÍA (02/02/20)

Carreira feita en modo conservador polo sóleo, pero un caloraso que papamos.
Outra para a saca. Aplauso
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2020, 13:17
Asunto: Re: XXIII MEDIO MARATON ALMERÍA (02/02/20) CRÓNICA.

Ya de regreso de Andalucía. Llegada a Almería el Sábado por la tarde, visita por la ciudad, no tiene grandes monumentos que visitar (basicamente catedral y alcazaba) y como curiosidad los refugios subterraneos de la guerra civil.
Domingo, me desperté temprano, desayuno en una cafetería, tostadas con aceite y tomate (mi desayuno siempre que voy al Sur).
Y me desplacé andando hasta el lugar de la salida, Estadio de los Juegos Mediterráneos, a 3 Kms. de distancia, el servicio de bus, los Domingos tiene menor frecuencia y las lineas que llevan a esa zona, o anuladas o alteradas (ya que el alojamiento preferí tenerlo cerca del centro, para realizar las visitas.)
Mañana fabulosa pero no para correr, ya hacía bastante calor, recogida de dorsal, entrega en el guardarropa, unos pequeños trotes por la sombra y para mi cajón, de 1h30/1h40.
Idea, intentar hacerla suave para no forzar el sóleo, así que allá vamos, taponados logicamente por lo de todas las carreras, la mala colocación de la gente. 1º en 4'40, así que me decido hacerlos entre 4'30'/4:35", recorrido muy plano sobre todo al principio, aunque carente de vistosidad, ya que por el centro de la ciudad, casi ni lo tocamos.
El calor conforme pasan los Kms. va en aumento, con el añadido de que hay muchas zonas descubiertas totalmente, yo siempre que puedo busco la sombra y en todos los avituallamientos (muy bien la organización, entre esponjas y aguas/fruta debió haber más de 6) me hidrato y refresco la nuca
Voy muy cómodo adelantando gente, ya que llevo un ritmo muy regular en los tiempos antes mencionados, aunque la temperatura cada vez es más alta.
A partir del 12, pequeña señal de alarma, noto el sóleo, pero nada molesto hasta el 15, a partir de ahí bajo algo el ritmo por precaución, un par de Kms. el 17 y 19 se van a 4'41", aunque este último va picando todo el tiempo para arriba y el sóleo ya molesta más, 20 en 4'37 y el 21 en 4'31", apretando algo más los 300 mts. finales.
Tiempo neto de 1h36'47" y carrera en cuanto a puestos en progresión, ya que el paso por el 10 iba de 535, en el 15 de 501 y acabé de 417, de 2198 llegados a meta.
Gran avituallamiento final, estaban haciendo una paella, pero no me quedé y me fui a duchar al hotel, ya que los vestuarios estaban colapsados por la gente de la carrera de 8 Kms. y los que ibamos llegando de la media.

Resumen, muy buena carrera en cuanto a organización (muchísimos voluntarios) y perfil de la misma.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos