Foros ›
MEDIO MARATÓN SANTA POLA (ALICANTE) 19 DE ENERO
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
658 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2020, 12:36
Asunto: MEDIO MARATÓN SANTA POLA (ALICANTE) 19 DE ENERO

Voy a correr esta media el domingo
Parece ser que es una de las medias mejor valoradas a nivel nacional, buena organización, excelente feria del corredor, llana, buen tiempo, trayecto paralelo a la costa, bastante animación...
Alguien la ha hecho?
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 14 Xan 2020, 11:07
Asunto: Re: MEDIO MARATÓN SANTA POLA (ALICANTE) 19 DE ENERO

Hola.
Eu fixena no 2016 e gustoume moito. Todo o que comentas e certo. Pero sobre todo o que mais se agradece e correr con bo tempo no mes de enero,jeje.
Saludos.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 14 Xan 2020, 11:35
Asunto: Re: MEDIO MARATÓN SANTA POLA (ALICANTE) 19 DE ENERO

Todos los años estoy para ir y al final nada (básicamente por los vuelos). Suerte y ya contarás.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Xan 2020, 19:14
Asunto: Re: MEDIO MARATÓN SANTA POLA (ALICANTE) 19 DE ENERO

Eu non a fixen, pero acordome de leer nalgúns foros hai anos, que era una media moi boa e ben organizada, o que pasa que creo que tivera un crecimento en corredores demasiado grande en pouco tempo e perdera un pouco de calidade.
Pero polo que vexo corredores hai de sobra, xa que teñen 8000 dorsais disponibles.
Estou no que di koala, unha gozada correr nestas datas nun sitio que previsiblemente faga bo tempo.
Eu en menos de 3 semanas espero estar en Almería, tamén nun sitio cálido correndo a sua media.
Un saudo e xa contarás.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
658 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 15 Xan 2020, 16:46
Asunto: Re: MEDIO MARATÓN SANTA POLA (ALICANTE) 19 DE ENERO

Ya os contaré
Almería también la miré e iré el año que viene, espero
Buen clima y tengo ganas de ver la zona del cabo de Gata
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
658 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 27 Xan 2020, 13:29
Asunto: Re: MEDIO MARATÓN SANTA POLA (ALICANTE) 19 DE ENERO

Breve crónica de la carrera
La feria del corredor, normalita, a nivel de un maratón medio
Amenazaba la de Dios, pero afortunadamente el tiempo nos respetó, 10 grados, nubes y claros y apenas viento
Al final nos juntamos unos 4.300 corredores. La gente salió bastante ordenada por cajones
Ambientazo en la salida, rock a tope, muchos grupos musicales y bastante animación a lo largo de toda la carrera
Carrerón de los élite, 2 bajaron de la hora
Buena organización, recorrido llano al lado del mar
En lo personal, flojito, algo de fiebre y una tos que llevaba incubándose una semana me noquearon, pero pude acabar en 1:38 h, mi peor marca en muchos años, pero contento de haber podido correr
Terminada la carrera, y dado que amenazaba borrasca de las de película, me pillo el coche y acabo en Cádiz, a disfrutar de unos días de playa y buen tiempo. Hice bien, pues las imágenes de esa zona del levante en los noticiarios fueron dramáticas
Animaros a probar esta carrera, puesto que por algo está considerada una de las mejores de Europa, excluidas las grandes ciudades
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Xan 2020, 13:43
Asunto: Re: MEDIO MARATÓN SANTA POLA (ALICANTE) 19 DE ENERO

Ok, lucusrunner, gracias pola cronica. Estiven pensando en inscribirme pero vendo os comentarios de que estaba indo a peor en comparacion con outros anos desanimaronme. Polo que dis volven polo bo camiño... asi que poderia contemplarse de cara a anos posteriores...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Xan 2020, 17:06
Asunto: Re: MEDIO MARATÓN SANTA POLA (ALICANTE) 19 DE ENERO

Boa carreira para estar medio enfermo. Agora a disfrutar deses días de relax por Cadiz.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Xan 2020, 17:12
Asunto: Re: MEDIO MARATÓN SANTA POLA (ALICANTE) 19 DE ENERO

Simom escribió:
Ok, lucusrunner, gracias pola cronica. Estiven pensando en inscribirme pero vendo os comentarios de que estaba indo a peor en comparacion con outros anos desanimaronme. Polo que dis volven polo bo camiño... asi que poderia contemplarse de cara a anos posteriores...

Eu puxen que perdera calidade, pero refiriame a que sobre o 2013/14/15, tivera un auxe desmesurado, pasando dos 8000 chegados nalgunhas edicións, e que a organización daquela parecía desbordada por semellante aluvión de corredores.
Onte remataron 4303, caseque a metade que neses anos que comentei eu.
asermar

Montañés
Montañés
31/12/14
168 Carreiras
131 Mensaxes
Naron/ Cartagena
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2020, 17:12
Asunto: Re: MEDIO MARATÓN SANTA POLA (ALICANTE) 19 DE ENERO

Al parecer durante unos años la dejó de organizar (no se porque motivos) el club de atletismo de Santa Pola, que era quien tan bien la organizaba. Este año volvieron ellos, y la vi mejor organizada que el año pasado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos