Foros ›
Evolución participación carreras populares Galicia
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
NandezFR

Novo foreiro
Novo foreiro
13/12/15
1 Carreiras
39 Mensaxes
Mos
Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2022, 23:41
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

Yo en mi caso he dejado de ir a varias directamente por el precio y servicios que prestan(avituallamiento final, bolsa del corredor...etc) o que el circuito sea atractivo por el precio que pagas. Cada vez suben mas los precios y lo que te llevas a cambio no mejora, o incluso empeora; y para la gente que no olemos un podio ni a kilómetos por lo menos llevarnos un buen recuerdo o un avituallamiento final que merezca la pena.
Yo creo que también influye que la burbuja haya reventado y mucha gente que se sumó en esos años del boom ya no siga, y haga que las inscripciones se vayan estabilizando.
Veremos en los próximos años cuantas organizaciones aguantan con la bajada de inscripciones que se va notando..
charliebueno

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/05/13
0 Carreiras
148 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2022, 8:01
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

Bueno a mi personalmente lo de subir o no al podium me importa muy poco, de hecho los quitaría en categorías inferiores y casi en todas salvo 3 primeros mujeres y hombres, respecto a camiseta y demás lo mismo, en los 80 llegabas corrías y te marchabas, el placer de correr y compartir, lo que si me parece que está influyendo son los precios porque hay que sumar los desplazamientos, yo mido hay carreras a las que me apetece ir, quedan cerca, solidarias y en fechas especiales. Seguirán bajando y será la realidad en los próximos años.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1021 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2022, 12:31
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

Buenas, entonces con lo de quitar las categorias inferiores que quieres decir? Que a partir de cierta edad es mejor olvidarse del espíritu competitivo y de entrenar? pq ya me dirás tu como una persona de 50/55 años puede competir con una de 30. Que ánimo va a tener esa persona para entrenar?
Saludos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2022, 22:54
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

Este tema xa se abordou alá polo ano 2019, así que a cousa non vai tan mal cando a finais do 2022 fálase outra vez do mesmo.

www.correrengalicia.or...=afluencia
PATATA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/11/06
0 Carreiras
174 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2022, 12:32
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

Hola categorías inferiores creo que se refiere a niños. Yo personalmente no entreno o corro para subir a un podium y mucho menos para ganarle a nadie tenga 30 o 60 años, soy popular y disfruto si quiero o no mejorar es por mi, no por un puesto o clasificación. Llevo 30 años corriendo quizá por eso y espero muchos más
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1021 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2022, 18:03
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

Boas, totalmente de acordo, pero como bén indicas é unha opción persoal tua. Da mesma maneira que hai persoas que teñen unha maneira de pensar diferente.
Pero do que se trata e que tanto uns coma outros teñan as suas opcións e non intentar impoñer unha maneira de pensar que só favorece a uns cantos.
Saudos.
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1043 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 05 Nov 2022, 9:55
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

Moi bo traballo de recopilación de datos!

Para min hai dous factores: subida de prezos e que cada vez hai máis carreiras. Eu creo que cando comecei neste mundillo había fins de semana en que non había ningunha carreira (ou polo menos a unha distancia razonable) e agora hai todas as que queiras e algunha máis. Vamos, que o calendario está moi moi saturado.

En canto ao de Porriño de este ano creo que se explica tamén porque non abriron novas inscricións, mantiveron as de 2020 pero non avisaron á xente...de feito eu quería inscribirme, non puiden, e 3 días antes, de pura casualidade, decateime de que tiña feita a inscrición de 2020. Teño varios colegas que tamén a tiñan feita pero, como non avisaran ou enviaran un recordatorio, non puideron ir.

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
Javi_fer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/19
5 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Nov 2022, 11:55
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

Los datos ya sabéis que son orientativos porque hay muchos matices. Como dice ZeusOurense la caída de inscritos en Porriño se debe a que no se abrieron nuevas inscripciones y a los típicos líos post-covid. En la media de Pontevedra bastantes de los 144 inscritos en el campeonato no figuraban entre los que terminaron la carrera (en cualquier caso este año la participación muy inferior a los años anteriores) y el descenso de la participación de la Sin Son en el 2019 se debió a un temporal que a punto estuvo de obligar a suspender la carrera (esto lo sé porque estuve buceando entre las publicaciones de este foro de años anteriores, la verdad se aprende muchísimo). Si no fuese porque en la Sin Son hay un límite de 1500 inscritos creo que esta carrera podría llegar a ser la tercera más numerosa de Galicia, por detrás de la Vig Bay y la San Martiño pero por delante de la Coruña 10 y la Pedestre de Santiago que están cayendro en picado. Tiene un mérito enorme.

La Vig Bay creo que también tuvo límite de inscritos este año (3500) que luego debieron de ampliar un poco, así que este año muy bien. Acabo de entrar en su web y veo que el próximo año se adelanta al 26 de marzo y no veo anunciado el maratón, así que este año no creo que haya tercera edición. Es una pena pero no creo que en Galicia haya cabida para 2 maratones.

Sobre las causas del descenso de la participación en las carreras, se están dando las mismas razones que se dieron hace 3 años en el hilo que rescató Kurty, así que no creo que fuesen desencaminadas.
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Nov 2022, 16:24
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

Primeiro de todo agradecer a Javi_fer por abrir este fío tan interesante e aportar os datos.
Eu como moitos dos que aquí opinades, pensaba que o prezo era, si non a principal, unha das mais importantes causas do descenso nas participacións. Pero xa non o teño tan claro. E poño un exemplo:

- A 24ª Media Maratón de Vigo “La 21” que se celebra mañá. Importe de 19 € cando abreu o prazo en abril (a mais de 6 meses vista), ata 30 € no tramo final. Inscritos 901.
- A 36ª Volta a Ría “Memorial Adolfo Ros” que se celebrará o 11 de decembro. Importe solo 4 € todo o tramo de inscrición desde o 29 de outubro (pouco mais de 1 mes vista). Ogallá me equivoque pero dada a evolución descendente (962 chegados no 2015 e 566 no 2021) calculo este ano que poderá rondar os 600.

Imos coas diferencias:

- No primeiro caso temos unha organización privada que “tiene que currarselo”, con patrocinios importantes incluso institucionais (Concello e Deputación). Anúnciase con antelación, ten unha web oficial, RRSS activas, vías de contacto, etc. Ainda que sorprendentemente sendo CenG unha referencia importante para moita xente, e no me consta fío da carreira aquí estando solo a entrada no calendario, conseguiu “seducir” a participación. Evidentemente buscase rentabilidade, de ahí o prezo. Pero con 901 apuntados non parece un fracaso para os organizadores. Habería que saber unha vez celebrada, a opinión xeral dos participantes sobre o desenrolo da proba e trato ao corredor, fundamental para o éxito en sucesivas edicións.

- Na “Volta a Ría”, a organización recae nos concellos polos que pasa o percorrido. Non se busca rentabilidade, de ahí tamén o prezo, pero tampouco “tiene que currarselo” como no caso de “La 21”. Non se anuncia con antelación, non hai patrocinios importantes, non hai web nin RRSS... Digamos que deixase ir todo rodado dun ano para outro, de feito incluso con copia-pega no regulamento... Da a impresión de que faise un pouco como un “marrón” que os concellos deben asumir, ainda que en honor a verdade, as veces que participei nunca tuven de que queixarme, posto que nos requisitos esenciales dunha carreira sempre cumpliron. Pero vista a evolución dos últimos anos, non están conseguindo “seducir” aos corredores. É unha lástima, porque cun recorrido bastante chulo, coido que tería potencial non para chegar as cifras dunha Vig-Bay, pero ostras, cun pouquiño mais de curro e ainda que duplicasen o prezo, debería superarse o milleiro de participantes.

Miña conclusión: e mais importante currar e saber vender a carreira que o prezo da mesma, a efectos de número de participantes.
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Nov 2022, 20:55
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

En el caso que comentas, diría que tiene bastante que ver con número de habitantes de Vigo vs número habitantes zona de neda-fene-ferrol-narón.

En las de las ciudades grandes, como por ejemplo Coruña o Vigo, es raro carreras con baja participación. Eso sí, particularmente siempre me han gustado más las de sitios menos poblados, suelen ser menos comerciales y más curradas y cercanas.
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2022, 21:45
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

Discrepo con que o número de habitantes teña "bastante que ver" na participación. Algo influye, pero non tanto. Ahí temos "Os 21 do Camiño", donde a poboación da zona Palas - Melide debe ser bastante menor que a de Neda - Fene - Ferrol - Narón. Abren o prazo para incribirse e os dorsais literalmente "se los quitan de las manos". Si non houbera limitación no número de participantes, coido que superarían sobradamente o milleiro. Pero claro, hai moito traballiño de nuestro Señor detrás para ter ese éxito. No caso da "Adolfo Ros", tamén pode ser que non interese que medre moito e se manteña arredor dos 600. Sempre será mais facil para os concellos controlar a carreira e dispoñer de medios para unha carreira en esas cifras que si fora mais multitudinaria.

A min personalmente gustanme as carreiras con canta mais participación mellor. Polo ambiente que se crea e porque para correr moito tempo solo, xa me chegan os entrenos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2022, 22:50
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

Baralloco escribió:
. E poño un exemplo:

- A 24ª Media Maratón de Vigo “La 21” que se celebra mañá. Importe de 19 € cando abreu o prazo en abril (a mais de 6 meses vista), ata 30 € no tramo final. Inscritos 901. .

O dos 901 inscritos eu non o teño moi claro, xa que na páxina web de championchip , pon que son eses, pero mirando na clasificación só hai 428 chegados a meta, 15 abandonos e 86 non presentados, e a numeración dos dorsais rematan no 500 e pico. Onde están os 300 e pico inscritos que faltan?.
Eu dubidei moito se ir despois de rematar en condicións a de Santiago, (corrín as edicións do 2021 e 2019 da Vigo 21), pero ahí a inscripción xa eran 25€, máis 3€ do bus ata a saida (polo que cobran, xa debería ir incluido) e tería que engadirlle o traslado ata Vigo, estou a máis de 100 Kms., polo que a broma non me ia sair por menos de 50€, e como dende o 02 de Outubro, fun a un total de 7 carreiras, cas suas conseguintes inscripcións, (ainda que en moitas destas compartindo coche), así que case mellor descansar este finde.
Eu creo que os prezos da maioria das medias maratóns son desorbitados en comparación cas de 10 Kms e pode ser ese un motivo da gran baixada de corredores que están a ter.
xoanxose78

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/18
12 Carreiras
12 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2022, 23:03
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

O dos 901 será contando a media maratón, os relevos de 2 e 4, e a 10k.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2022, 23:12
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

xoanxose78 escribió:
O dos 901 será contando a media maratón, os relevos de 2 e 4, e a 10k.
Que va, en Championchip pon un total de 1778 inscritos entre todas as que dis ti por eso é a miña extrañeza.
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2022, 6:32
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

O dos inscritos na media de vigo e algo curioso.... A falta de 2 semanas había cerca de 300 para a media e de supeto(nos tramos +caros) chegaron a 901 creo recordar.
O final os datos non minten 428 chegados a meta e 102 entre non presentados e abandonos, non sei se xa non sei sumar ou se hay inscripcions grupales. Na de 10k algo parecido.
Un Saudo a todos.... ????????





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos