Foros ›
III Clásica Gandeira Santa Comba 02/04/23
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4811 Posts
K-pax
Reply with quote Post Sat, 25 Mar 2023, 8:46
Post subject: III Clásica Gandeira Santa Comba 02/04/23

Opiniones y experiencias?
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
498 Carreiras
3802 Posts

Reply with quote Post Sat, 25 Mar 2023, 11:37
Post subject: Re: III Clásica Gandeira Santa Comba 02/04/23

Eu corrín a 1ª edición no 2019, non sei se seguirá sendo o mesmo percorrido, vouche poñer parte da crónica que fixen no seu momento. Eu se remato mañán a Vig Bay sen incidencias posiblemente me anote.

"Saida moi fluida xa que eramos sobre 200, eu da parte media hacia atrás, 2 primeiros Kms. moi rápidos, xa que son chans e despois basicamente en baixada. Saenme a 4'30 de media, e a xente adiantándome por todos lados, eu sei que non estou para estos ritmos e xa o pagarei maís tarde.
Despois ven unha constante de subidas e baixadas, alternando asfalto e pistas de terra moi corribles, no Km. 3 despois dunha subida, paso pola explotación gandeira, as vacas como é lóxico nen caso nos fixeron. Pensando 4'42" este km. e o seguinte en 4'39,
Km. 5 en 4'37 e toca regular, xa que non vou tan cómodo e no avituallamento aproveito para recuperar e sae en 4'48" e do 6 ao 7 unha longa subida, que ainda que non é moi empìnada, faixe notar xa que o sol empeza a facer mella 4'54".
Pero a partir de aquí xa empeza o peor do percorrido, xa que debemos ter unha subida que debe durar ben 1'500 e remata case que no 9, sendo a sua parte final moi dura, indose eses 2 kms. a 5'04 e 5'27" eu subindo bastante fundido, os Kgs. de máis e a falta de adestramentos son a miña penitencia neses 2 kms.
Pero como xa parecía polo perfil que colgaron, a distancia non se aproxima aos 10 Kms. e quedanse polo meu GPS en 9'200, e os dos compañeiros dou similar. "
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
530 Carreiras
1625 Posts

Reply with quote Post Sun, 26 Mar 2023, 7:56

Muy buena descripción del recorrido. Participé hace años, igual era otra carrera, el recorrido creo que era diferente, a dos vueltas si no me equivoco. El de ahora parece durillo. Interesante poder conocer esa explotación gandeira.
biry

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/12
4 Carreiras
75 Posts

Reply with quote Post Sun, 26 Mar 2023, 10:49

fb.watch/jvTa7jgojG/
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
530 Carreiras
1625 Posts

Reply with quote Post Sun, 02 Apr 2023, 20:59

Percorrido rural fermosísimo o desta carreira que atravesa campos agrícolas e pasa incluso polo interior de granxas de vacas.

Moi favorable na súa primeira metade, ó ser maiormente baixada, logo xa case sempre picando para arriba ainda que sen grandes pendentes pero o suficiente para facerse duro, sobre todo nese repeito do derradeiro kilómetro. Moi boa.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
498 Carreiras
3802 Posts

Reply with quote Post Sun, 02 Apr 2023, 22:23

Feita esta carreira e contento co resultado, moi boa a organización e gran despliegue coma sempre de Emesports.
O percorrido cambiarono algo respecto a edición que correra eu no 2019, sacáronlle algo de dureza cara o final, xa que a longa subida fixerona en 2 tramos, subida, llaneo de varios centos de mts. e a derradeira subida para encarar a recta de meta.
O único que botaría en falta na carreira sería que estiveran marcados os Kms., comentarono 2 compañeiros que levan o cronómetro de toda a vida, e sobre todo un bo vaso de leite o rematar, por algo é a clásica gandeira Very Happy Very Happy
adriangb25

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/13
47 Carreiras
148 Posts
Entre Narón y A Coruña
Reply with quote Post Mon, 03 Apr 2023, 18:44

Disfrutada y sufrida a partes iguales, me pareció una chulada tanto el recorrido como el cariño de la organización. No me la perderé en 2024

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum