Foros ›
SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
886 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Abr 2023, 20:45
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

alquiva escribió:
Boas tardes, no seu día mandaron o correo electrónico para aqueles que querían solicitar a devolución dos cartos da carreira, a carreira xa se celebrou tamén. A día de hoxe alguén dos que solicitou a devolución dos cartos tivo o ingreso?. Gracias
Yo solicité y sigo esperando Demo
alquiva

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/13
0 Carreiras
46 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 10 Abr 2023, 7:01
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

AJACAST escribió:
alquiva escribió:
Boas tardes, no seu día mandaron o correo electrónico para aqueles que querían solicitar a devolución dos cartos da carreira, a carreira xa se celebrou tamén. A día de hoxe alguén dos que solicitou a devolución dos cartos tivo o ingreso?. Gracias
Yo solicité y sigo esperando Demo

Ok, a seguir esperando logo. Un saudo.
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
886 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2023, 12:12
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

Un mes después de haberse celebrado la prueba aplazada me pasé por la Federación (en el Complexo Deportivo Elviña). La chica que me atendió me dijo que Carlos es el que llevaba el tema y no se encontraba en ese momento. Quedó en pasarle el aviso a este. A ver si se mueve algo la cosa porque a este paso enlazamos con el año que viene...
alquiva

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/13
0 Carreiras
46 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 17 Abr 2023, 5:49
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

AJACAST escribió:
Un mes después de haberse celebrado la prueba aplazada me pasé por la Federación (en el Complexo Deportivo Elviña). La chica que me atendió me dijo que Carlos es el que llevaba el tema y no se encontraba en ese momento. Quedó en pasarle el aviso a este. A ver si se mueve algo la cosa porque a este paso enlazamos con el año que viene...

Moitas gracias pola información, xa nos contarás que che din. Un saudo.
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
886 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Abr 2023, 19:05
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

Hoy estuve en el despacho de Carlos Castro Vicente, Director del Departamento de Carreiras Galegas de la FGA. Me pidió un poco de paciencia y me dio su palabra de que todos los que así lo solicitaron serán reembolsados a la mayor brevedad. Le insistí en que la falta de información es lo que pone a la gente nerviosa, sobretodo en temas monetarios (aunque en este caso tampoco estamos hablando de una inscripción cuantiosa) y él reiteró sus disculpas. Espero no tener que volver allí por este tema
alquiva

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/13
0 Carreiras
46 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 28 Abr 2023, 20:03
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

AJACAST escribió:
Hoy estuve en el despacho de Carlos Castro Vicente, Director del Departamento de Carreiras Galegas de la FGA. Me pidió un poco de paciencia y me dio su palabra de que todos los que así lo solicitaron serán reembolsados a la mayor brevedad. Le insistí en que la falta de información es lo que pone a la gente nerviosa, sobretodo en temas monetarios (aunque en este caso tampoco estamos hablando de una inscripción cuantiosa) y él reiteró sus disculpas. Espero no tener que volver allí por este tema

Moitas gracias pola información. A verdade e que non hai máis crispación por este tema porque a inscripción son poucos cartos e non votas moita conta de eles. Pero tamén e certo que o que non gusta do tema e que non din nada, e a organización do evento no seu día tivo moitos peros con eso de avisar a última hora e nunha data tan señalada. O importante é que polo menos reconozan os erros, e esperemos que melloren na xestión dos mesmos. Reitero o agradecemento pola información, se queres o meu reembolso que Cho de a ti en man e tomas un café polas xestións feitas jejeje
Un saúdo
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
302 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Abr 2023, 20:15
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

AJACAST, gracias por la información. Cualquier solución ya llega tarde, además al no tener noticias da la impresión de dejadez, de que no tratan con personas. Que tengas que andar tú moviéndote para que estemos "algo" informados dice mucho a tú favor y deja a algunos... Bueno, ya casi Dan las fechas para la inscripción de la de este año ????????. Seguiremos esperando.
m12021958

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/14
12 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Abr 2023, 17:33
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

Hola !
"Mal de muitos e consuelo de bobos"
Gracias compañeiro, por pasar a info de que : o que leva o tema das devolucions non esta.
Eu xa cansei de contactar, mediante o mesmo e-mail..... Resposta cero.
Cabreeime conmigo mismo !!!! (porque de segundas) volver a confiar en quen non e responsable, nin coñecen as boas maneiras.
Teño pendientes tres inscripcions (familiares), pero tamen SIGO ESPERANDO.
Ainda que estou por Santiago e gustame muito correr ahi, recortarei o posible as inscripcions (na cidade).
Salindo a correr a calquer aldea, tratan muitisimo millor(con poucos recursos) e non teño mais que ganas de volver a siguiente....
Un saludo foreiros.
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
302 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Xuñ 2023, 18:04
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

Boas!!! E cando abren as inscricións para a San Silvestre 2023?? ???????????????? parece ser que xa teñen moito inscritos, bulide, non vaiades a quedar sen praza...????????????????
alquiva

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/13
0 Carreiras
46 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 07 Xul 2023, 20:46
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

Enquisa de nadal:
Que pensades que farán cos cartos da San silvestre 2022?

1- Quedan con eles.
2-Devolvenos ( Como prometeron)
3-Agardan a San silvestre 2023 para facer un canxe.
4- Mandan un email dicindo que os Reises Magos quedaron con eles.

Jajajajaj lembreime do tema por un correo que tiña olvidado e pensei no fío aberto o respecto. Un saúdo
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
886 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Xul 2023, 12:07
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

Pues no lo sé Alquiva, pero el Carlos este me va a oír. Le dije textualmente: "espero no tener que volver por este tema". Él me aseguró que no lo haría y visto lo visto tocará hacerle otra visita. Ahora ya no por la pasta sino por puro orgullo, parece que se ríen de uno... Me recuerda al Admin... Pensando
alquiva

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/13
0 Carreiras
46 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 08 Xul 2023, 18:48
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

AJACAST escribió:
Pues no lo sé Alquiva, pero el Carlos este me va a oír. Le dije textualmente: "espero no tener que volver por este tema". Él me aseguró que no lo haría y visto lo visto tocará hacerle otra visita. Ahora ya no por la pasta sino por puro orgullo, parece que se ríen de uno... Me recuerda al Admin... Pensando

Boas gracias por informarnos sempre do que che ían dicindo, pero de todas formas cando a forma de actuar dunha administración e deste estilo, non merece a pena botarlle moita conta, polo menos neste caso que a cuantía non e moi elevada. O que si e verdade é que dá pena que non fagan as cousas mellor. Pero bueno, o caso é ter saúde para ir facendo uns kilómetros. Un saudo
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
886 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Xul 2023, 12:27
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

Hoy volví como prometí por la Federación y volví a hablar nuevamente con Carlos. Realizó la devolución en apenas dos minutos conmigo allí delante. Eso sí, sólo la mía. Le pregunté que cómo tendría que hacer el resto sin tener que hacer lo que hice yo. Me respondió que todo aquel interesado debe volver a responder el correo que nos llegó conforme se daba la posibilidad del reembolso. Se ve que o no todos lo mandaron, o uno lo mandó por varios (lo que no es válido), o simplemente no encuentra los correos en una bandeja de entrada a la que le llegan todos los días infinidad de mails con diferentes y muy dispares asuntos (me inclino por esto último, la verdad).
En resumen, que todo aquel interesado en el reembolso debe volver a responder al mail que nos mandaron en su día (el 2 de marzo para ser exactos, por si os cuesta encontrarlo).
Y sí os pido a los que leáis esto que corra la voz, por favor, es el único medio en el que he informado de este asunto. Toda la difusión que le podáis dar será buena para que se entere el máximo número de interesados posible.
Gracias a tod@s



whatsapp image 2023-07-20 at 14.15.01.jpeg
Descrición:
Visto: 779 veces
whatsapp image 2023-07-20 at 14.15.01.jpeg

pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
302 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Xul 2023, 12:47
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

Muchas gracias!! Yo voy a solicitar la devolución de mi inscripción. Háblando las cosas creo que podrían evitar este ridículo, hay carreras que guardaron inscripciones de un año para otro y sin problema. A mi me fastidia la falta de transparencia y de información.
Nosotros por que te tenemos a ti, AJACAST, pero un montón de gente no sabe ni a quien recurrir ni a quien reclamar y todo ese dinero va a quedar ahí para?? .
Si fueran claros e informaran yo aún vería bien que utilizasen ese dinero para mejorar la de este año, pero...
Lo dicho, muchas gracias por moverte y por la información.
Un saludo
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
886 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Xul 2023, 15:12
Asunto: Re: SAN SILVESTRE COMPOSTELÁ' 22 [31/12/2022]

pantasma escribió:
Muchas gracias!! Yo voy a solicitar la devolución de mi inscripción. Háblando las cosas creo que podrían evitar este ridículo, hay carreras que guardaron inscripciones de un año para otro y sin problema. A mi me fastidia la falta de transparencia y de información.
Nosotros por que te tenemos a ti, AJACAST, pero un montón de gente no sabe ni a quien recurrir ni a quien reclamar y todo ese dinero va a quedar ahí para?? .
Si fueran claros e informaran yo aún vería bien que utilizasen ese dinero para mejorar la de este año, pero...
Lo dicho, muchas gracias por moverte y por la información.
Un saludo
Fue una de las preguntas que le hice. Me respondió que Carreiras Galegas no se queda con un duro, que la pasta la tiene el Concello de Santiago (organizador del evento). Las decisiones con respecto a devolución y demás fueron de este último





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos