Foros ›
8ª Carrera popular GRATUITA Dolmen de Dombate
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
880 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Set 2023, 13:38
Asunto: 8ª Carrera popular GRATUITA Dolmen de Dombate

He visto que no había hilo abierto y como dice el refrán: "Más vale tarde...".
Nunca había participado en esta carrera y destacar la impecable organización de la misma. Todo ello por 0€ para el corredor. Un auténtico lujazo en los tiempos que corren y en que sobran los dedos de las manos para contar las que quedan así.
En el desvío hacia el Dolmen cortaron la carretera pero no supuso ningún problema porque en la finca de enfrente habilitaron un parking que fue más que suficiente para los coches de los que nos desplazamos hasta allí.
Carpa con recogida de dorsales (súper fluída), guardaropa y servicio de fisioterapia. Una guagua para acercar a los participantes de la zona de meta/salida hacia el parking y los autobuses (se puso un servicio bus para todos los corredores locales que lo necesitasen). Y podría seguir.
En cuanto a la carrera en sí destacar la amplia afluencia en categorías inferiores que al final es de lo que se trata, de crear cantera.
En cuanto al recorrido se puede decir que es prácticamente llano salvo algún repechito que te hace apretar los dientes y subir pulsaciones, que se compensa con su correspondiente bajadita para recuperar aire.
Avituallamiento a mitad de carrera y final muy notable (fruta, agua y barritas).
Y encima camiseta conmemorativa de regalo. Más no se puede pedir Aplauso
Se la recomiendo a quien no la haya probado porque el que lo haya hecho seguro repite. Hasta el año que viene!
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 24 Set 2023, 17:29
Asunto: Re: 8ª Carrera popular GRATUITA Dolmen de Dombate

Carreira nas que o trato ao corredor e coidado con moito moito mimo, trofeos para os gañadores dos máis fermosos de todas as carreiras ademáis do xa exposto, e coa posibilidade obviamente de poder visitar o impresionante Dolmen !!
E dúas distancias, 3 e 10k !

www.youtube.com/channe...subscriber
roohes

Novo foreiro
Novo foreiro
24/07/23
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Set 2023, 12:32
Asunto: Re: 8ª Carrera popular GRATUITA Dolmen de Dombate

Ola. Eu tamén quedéi gratamente sorprendido con esta carreira. O percorrido moi chulo e a organización un 10. Totalmente recomendable.
Parabéns ós organizadores.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Set 2023, 15:13
Asunto: Re: 8ª Carrera popular GRATUITA Dolmen de Dombate

Pasouseme abrir o tema, eu esta carreira, dende que fun por primeira vez no 2019, sempre acudín, non hai nada máis que engadir o dito por Ajacast, moi ben detallado todo, só discrepo con él nunha cousa no de que é practicamente chan, non é dura, pero ten varias costiñas. (como él é un corredor de montaña non nota as subidas Moi feliz Moi feliz ).
Respecto a miña carreira moi contento, saida de caseque atrás de todo e con boas sensacións en 45'47" neto, que deberían ser uns cantos segundos menos, xa que antes do Km 4, tiven que parar para atar unha zapa, erro de principiante, pero ten a sua exlicación, xa que traía o chip amarelo posto de casa e como non facía falta levalo saqueino xa que corrín cunhas zapas que non uso habitualmente e parecía que me molestaba mentras estaba quentando, así que en vez de darlle as 2 lazadas de sempre, so lle debín dar unha. Muro
Este finde estou dubidando a que carreira acudir, Ribeira o sábado, esta si que é chanciña de todo ou a Brión o Domingo, ésta con bastante dureza.
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 25 Set 2023, 17:17
Asunto: Re: 8ª Carrera popular GRATUITA Dolmen de Dombate

Encantado de volver a esta carrera. Todo perfecto como siempre. Aplauso Aplauso Aplauso
m12021958

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/14
12 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Out 2023, 20:47
Asunto: Re: 8ª Carrera popular GRATUITA Dolmen de Dombate

Hola!
Eu, tamen encantado de un ano mais poder participar e disfrutar do exquisito bo trato e tempo soleado.
Son exemplo de organizacion: estar mellorando a CARREIRA ano tras ano sin cobrar inscripcions.
Gracias por invitar a "CABANEAR".
Sabes donde ver as fotos da 10km. ?? hasta a proxima.
GRACIAS.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos