Foros ›
25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2024
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CYCLONES_SPORTS

Novo foreiro
Novo foreiro
26/12/15
5 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Out 2023, 18:52
Asunto: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2024

Ya están abiertas las inscripciones para la 25ª Media Maratón Manuela Machado - Viana do Castelo.
Tendrá lugar el 21 de enero de 2024, a las 10:30 horas (hora de Portugal).
La inscripción se puede realizar en www.mmviana.com
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Out 2023, 19:17
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2

Está ben que se saiba con antelación as datas das carreiras para facer as previsións.
A media maratón que máis veces corrín, cusiosamente en Portugal, así que agardo correr por 15 vez, para celebrar as bodas de prata desta gran carreira.

Parabéns.
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2023, 19:15
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2

Kurty escribió:
Está ben que se saiba con antelación as datas das carreiras para facer as previsións.
A media maratón que máis veces corrín, cusiosamente en Portugal, así que agardo correr por 15 vez, para celebrar as bodas de prata desta gran carreira.

Parabéns.

Qué tal é circuito?
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
134 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Nov 2023, 15:55
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2024

Boas, eu levo 3 participacións e está volverei de novo. O circuito son 10km ida e volta os 11km restantes, os km 6/7 son con algo de subida pero pouco mais. A salida primer km e unha liada non hay caixons e todos a granel...paciencia e listo. Boa organización, ambiente e publico en bastantes zonas. De bolsa corredor mochila, camiseta e planta(menta, albahaca, etc) e bonita medalla. Eu aproveito e paso o fin de semana en Viana. Un saudo
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Dec 2023, 20:20
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2

Chogori, a media ata o Km 5 é moi chanciña, tan só ten unha subida para deixar o tramo de autovía e encarar a estrada pola que discurre o resto da media, despois ten sobre 2 kms. de subida levadeira e o que queda ata o 10 onde damos o xiro e todo favorable, a partir de ahí invertimos a marcha ata o km 20 no que pasamos polo lado da meta, pero ainda nos queda algo máis dun km. ata rematar a proba.
Non é un percorrido duro, sendo unha das medias mási numerosas do centro norte de Portugal e moi boa organización.
O problema que se queres facer marca, tes que situarte na saida con moita antelación, xa que non hai ningún tipo de control e a xente colócase onde quere.
Un saudo.
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Dec 2023, 12:41
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2

Gracias pola info, @MICHOLOX e @KURTY.

A ver se a familia se anima a pasar o fin de semana por Viana.
luisfeito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
10 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Dec 2023, 0:11
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2

Ola , estou tendo problemas coa inscrición...como fixestes para facer o ingreso. O meu banco para unha transferencia internacional pide o nome do banco... e non o atopo. Muro
Graciñas
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
134 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Dec 2023, 22:17
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2024

Yo he pagado con PayPal sin problema. Un Saludo
luisfeito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
10 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Dec 2023, 23:55
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2024

micholox escribió:
Yo he pagado con PayPal sin problema. Un Saludo
Gracias
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 31 Dec 2023, 13:33
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2

Me he inscrito, pero creo que no he completado la inscripción. Me pone inscrito, entidad de pago 10611, cantidad 12,50 €
sabéis cómo puedo pagar?
no veo ninguna página de pago, más que la de inscripción y no me deja continuar para pagar, quería intentarlo por paypal, porque me dice que estoy inscrito
gracias
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Dec 2023, 20:37
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2

lucusrunner escribió:
Me he inscrito, pero creo que no he completado la inscripción. Me pone inscrito, entidad de pago 10611, cantidad 12,50 €
sabéis cómo puedo pagar?
no veo ninguna página de pago, más que la de inscripción y no me deja continuar para pagar, quería intentarlo por paypal, porque me dice que estoy inscrito
gracias

E que son com 2 pasos, cando te inscribes, saeche unha páxina na que che da a opción de pagar a través de Multibanco, un sistema moi usado en Portugal e a outra opción e con paypal, eu fixen así 2 inscripcións en días distintos.

Ademáis mañán cambia a tarifa e sube a 15€
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 04 Xan 2024, 10:32
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2

arreglado
me puse en contacto con la organización y me mandaron forma de pago. Pagué por paypal
nos vemos en Viana
luisfeito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
10 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2024, 18:13
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2024

Moi boa experiencia nesta MM. A cidade que non estivera nunca é moi chula. A organización da carreira moi boa.
O circuíto ten no km 6 unha subida ata o 7,5 + ou - . Se ben é certo, despois baixas á volta, pero aínda así para facer marca creo que non é. Eso si, é unha MM que paga moito a pena. Queda apuntada para o ano.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
827 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Ven, 26 Xan 2024, 11:35
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2024

Otra vez más en Viana y ya van 7; quien me lo iba a decir cuando empecé con esto del mal correr.
La cuesta del km 6 cada año me parece con mas pendiente.
Más corredores y público este año que en las últimas ediciones (+1750 llegados a meta).
En mi opinión a parte de no haber cajones de salida otro pero es la casi carencia de contenedores para tirar las botellas de agua tras los avituallamientos; todo al suelo, aunque eso ya es cosa de los propios corredores.
Sin embargo y pese a todo es una carrera estupenda y si uno está en forma incluso rápida.
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
134 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Xan 2024, 21:23
Asunto: Re: 25ª MEDIA MARATÓN MANUELA MACHADO - VIANA DO CASTELO 2024

Esta fue mi 4°participación y de paso aprovecho para pasar el fin de semana. Mañana de Domingo fresca perfecta para correr, buen ambiente y como siempre muchos conocidos...esta vez para la salida le eche "jeta" y salte la valla poniéndome 3 tercera fila (primera vez que no empiezo saltando los setos) todo perfecto... Sin agobios ni golpes ni medio tropezones... A los 300m ya estamos a ritmo, acabando fuerte con mi mejor marca en Viana, mucha mas gente animando que otras veces y yo si vi y use los contenedores despues de los avituallamientos para tirar las botellas. El año que viene mas y mejor.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos