Foros ›
Autor
Mensaxe
PATATA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/11/06
0 Carreiras
173 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Feb 2024, 17:09
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

JuanBellas escribió:
O regulamento fala de poñer avituallamentos líquidos cada 5 quilómetros, soamente líquidos.
Os sólidos van na meta.
O que me chama a atención e que poñan: "Calquera avituallamento realizado fóra da zona marcada para tal efecto,
poderá supoñer a descualificación da carreira da persoa infractora."....¿Qué pasa...que non se pode beber noutros quilómetros?
En ninguna prueba federada se permite recibir nada fuera de carrera, otra cosa es que lo lleves tú o cojas de los avituallamientos de la organización.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2024, 8:33
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

PATATA escribió:
JuanBellas escribió:
O regulamento fala de poñer avituallamentos líquidos cada 5 quilómetros, soamente líquidos.
Os sólidos van na meta.
O que me chama a atención e que poñan: "Calquera avituallamento realizado fóra da zona marcada para tal efecto,
poderá supoñer a descualificación da carreira da persoa infractora."....¿Qué pasa...que non se pode beber noutros quilómetros?
En ninguna prueba federada se permite recibir nada fuera de carrera, otra cosa es que lo lleves tú o cojas de los avituallamientos de la organización.
Non me refería a tomar nada "fora da carreira", senón fora da zona de avituallamento, como di o regulamento.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2024, 8:35
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

Rufino escribió:
Boas, en moitas probas, tanto asfalto como trail está prohibido avituallarse ou recibir avituallamiento/axuda fora das zonas marcadas pola organización.
Saudos.
¿Seguro?, estamos a falar de beber, simplemente. ¿Non se pode beber no quilómetro 17, por exemplo?
mssu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/06/12
1 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2024, 8:41
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

JuanBellas escribió:
Rufino escribió:
Boas, en moitas probas, tanto asfalto como trail está prohibido avituallarse ou recibir avituallamiento/axuda fora das zonas marcadas pola organización.
Saudos.
¿Seguro?, estamos a falar de beber, simplemente. ¿Non se pode beber no quilómetro 17, por exemplo?
Lo que no se puede es coger una botella de agua que te den fuera de las zonas de avituallamiento. Beber puedes beber en cualquier parte del recorrido.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1020 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2024, 9:41
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

mssu escribió:
JuanBellas escribió:
Rufino escribió:
Boas, en moitas probas, tanto asfalto como trail está prohibido avituallarse ou recibir avituallamiento/axuda fora das zonas marcadas pola organización.
Saudos.
¿Seguro?, estamos a falar de beber, simplemente. ¿Non se pode beber no quilómetro 17, por exemplo?
Lo que no se puede es coger una botella de agua que te den fuera de las zonas de avituallamiento. Beber puedes beber en cualquier parte del recorrido.

Exacto, faltaria mais que non se puidera beber durante o percorrido.
Saudos.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2024, 10:30
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

mssu escribió:
JuanBellas escribió:
Rufino escribió:
Boas, en moitas probas, tanto asfalto como trail está prohibido avituallarse ou recibir avituallamiento/axuda fora das zonas marcadas pola organización.
Saudos.
¿Seguro?, estamos a falar de beber, simplemente. ¿Non se pode beber no quilómetro 17, por exemplo?
Lo que no se puede es coger una botella de agua que te den fuera de las zonas de avituallamiento. Beber puedes beber en cualquier parte del recorrido.
En realidade, eu non pensaba en coller botellas de auga fora da zona de avituallamento.
Máis ben ía polo tema de che leve moito tempo beber e sigas facéndoio noutros quilómetros.
PATATA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/11/06
0 Carreiras
173 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2024, 12:19
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

En eso no tienes problema podrías ir con la botella los kms que quieras. Veremos si dan más información y dorsales donde?
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2024, 15:16
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

PATATA escribió:
En eso no tienes problema podrías ir con la botella los kms que quieras. Veremos si dan más información y dorsales donde?
Supoño que para o tema dos dorsais estará algún Corte Inglés.

Espero que non volva a ser no Marineda City. O ano que foi alí (antes da pandemia) a pouco máis e non dou saído dalí…. Moi feliz
Atrapaleguas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/23
30 Carreiras
25 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2024, 22:02
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

Yo el año pasado vi a muchos corredores llevar sus propios geles, aunque teóricamente va contra el reglamento. En los últimos avituallamientos había geles con cafeína y glucosa/fructosa de la marca Vitaldin. Yo lo recuerdo perfectamente porque tomé uno y al no estar acostumbrado a tomarlos nunca, me sentó como un tiro y casi tuve que detenerme porque me dieron arcadas. Este año he aprendido la lección, he realizado el entrenamiento nutricional y me llevaré mis propios geles, espero que nadie me diga nada, porque tendrían que descalificar a muchísimos corredores entonces.

Creo que lo justo y lo apropiado, es que si no permites que se usen recursos propios o externos, es anticipar que es lo que vas a proveer en los avituallamientos, para que los corredores puedan entrenar su nutrición en consecuencia. No todos los estómagos soportan igual productos parecidos de distintas marcas, por no hablar de intolerancias/alergias. Porque la verdad es que lo de entregar el avituallamiento personalizado una hora antes para tenerlo disponible en los puntos km concretos solo funciona porque lo hacen solo unos pocos élites y algunos populares, pero si lo hiciéramos casi todos sería un cachondeo para el que no estarían preparados. Y aún así no es el primero al que otro le coge su avituallamiento por equivocación. El reglamento está muy bien en esos temas para élites y federados, pero pasa lo mismo con las zapatillas, que ves a populares con zapas "ilegales" para pruebas homologadas, o con los controles anti-dopping.

Juan Bellas, el Corte Ingles de Marineda City ya no existe Moi feliz

Por cierto, os imaginarias que pasaría si todos los que hemos corrido alguna vez el C42 llevaremos una camiseta de alguna de las ediciones. Yo me lo estoy pensando, a ver si conseguimos penetrar en alguna testa dura que hay por ahí en María Pita, que para el año que viene no hay elecciones ni excusas.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2024, 22:55
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

Atrapaleguas escribió:

Juan Bellas, el Corte Ingles de Marineda City ya no existe Moi feliz

Pois mellor así...:-D

Sería a primeira media maratón na que vexo que se sanciona por levar xeles.

Eu, dende logo, non concibo correr sen eles nestas distancias.
GUINEANO

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
0 Carreiras
430 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2024, 23:43
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

Atrapaleguas escribió:
Yo el año pasado vi a muchos corredores llevar sus propios geles, aunque teóricamente va contra el reglamento. En los últimos avituallamientos había geles con cafeína y glucosa/fructosa de la marca Vitaldin. Yo lo recuerdo perfectamente porque tomé uno y al no estar acostumbrado a tomarlos nunca, me sentó como un tiro y casi tuve que detenerme porque me dieron arcadas. Este año he aprendido la lección, he realizado el entrenamiento nutricional y me llevaré mis propios geles, espero que nadie me diga nada, porque tendrían que descalificar a muchísimos corredores entonces.

Creo que lo justo y lo apropiado, es que si no permites que se usen recursos propios o externos...
No van a descalificar a nadie por llevar sus propios geles, fundamentalmente porque está permitido. Lo que no está permitido es recoger avituallamiento fuera de las zonas preparadas por la organización y facilitado por personas ajenas a dicha organización, y aún así es bastante raro ver una descalificación por tal motivo. Es más, habitualmente tampoco descalifican a atletas populares por llevar auriculares cuando deberían hacerlo (suele estar estipulado en el reglamento), pues puede provocar un percance en carrera.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1856 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Feb 2024, 8:50
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

A ver, un poco de cordura, que se os está yendo la conversación a cosas un poco absurdas. Pues claro que cada uno puede llevarse su propio avituallamiento y claro que se puede coger una botella de agua e ir bebiéndola durante el recorrido. Venga, a entrenar........ Molón
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 16 Feb 2024, 12:23
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

Non penso eu que falte cordura. Simplemente cada un expón as súas dúbidas.
Nada máis.
aresano

Maratoniano
Maratoniano
22/08/11
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Feb 2024, 21:16
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

Se sabe ya donde y cuando entregan dorsales ?
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Sáb, 17 Feb 2024, 15:32
Asunto: Re: Coruña 21 - 2024

aresano escribió:
Se sabe ya donde y cuando entregan dorsales ?

En Carreiras Galegas

Cita:
Recollida de dorsais

Poderanse recoller no Departamento de Deportes do Corte Inglés de Ramón y Cajal (5.ª planta) nos seguintes días e horarios:

Venres 23 de febreiro, das 17.00 ás 21.30 horas
Sábado 24 de febreiro, das 10.00 ás 21.30 horas. Ao peche irá o transporte para recoller o material.
De maneira extraordinaria, facilitarase a recollida dos dorsais o mesmo día da carreira desde as 8.45 horas na zona de saída/meta no Obelisco.


A camiseta recollerase conxuntamente co dorsal, por orde de entrega.






Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos