Foros ›
Autor
Mensaxe
GUINEANO

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
0 Carreiras
430 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Mar 2024, 23:50
Asunto: Medio Maratón Donosti 2024

El primer fin de semana de abril se celebra esta prueba (junto con un 10k paralelo). Dos coruñeses estamos inscritos. ¿Algún habitual del foro lo ha corrido en los últimos años y puede aportar información al respecto?
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2024, 17:40
Asunto: Re: Medio Maratón Donosti 2024

boas,
pois eu corrín o maratón a finais de novembro, con MM e 10k alternativas. En canto a traxecto, das máis "cómodas" que me atopei, sobre todo se tes unha climatoloxía propicia (como foi o caso). Se non me informaron mal, o traxecto da media de aquel día (que eu fixen dúas veces Sorriso ), coincide co da que ides facer vós, así que nese sentido moi ben, sen estar moi exposto a ventoleras marítimas, e case totalmente plano. Outra cousa que destacaría é o apoio da xente en todo momento, dando folgos polo teu nome, e arropando de tal xeito que en ocasións pasas por "pasillos humanos". Eu fixen marca en maratón, así que se a climatoloxía axuda, supoño que volo poderíades plantexar na media. Sorte!
GUINEANO

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
0 Carreiras
430 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Mar 2024, 23:13
Asunto: Re: Medio Maratón Donosti 2024

Muchas gracias Xpab!!!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2024, 20:56
Asunto: Re: Medio Maratón Donosti 2024

Guineano, qué tal te foi por Donosti ?
GUINEANO

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
0 Carreiras
430 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Abr 2024, 9:34
Asunto: Re: Medio Maratón Donosti 2024

Kurty escribió:
Guineano, qué tal te foi por Donosti ?
Buenos días.
Pues no muy bien, la verdad. Problemas musculares y retirada a mitad de carrera.
Mi compañero Benito sí acabo la carrera, aunque sin pretensiones de marca.
Lo mejor, disfrutar de Donosti y el chuletón Moi feliz Moi feliz
Circuito bastante chulo: llano en general, recorriendo todo el paseo de la Concha y gran parte de la zona centro.
Aspectos a mejorar: poner cajones de salida, pues había 3500 personas entre el medio maratón y el 10k; y recorrido demasiado estrecho en los 2 primeros kilómetros.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Abr 2024, 20:57
Asunto: Re: Medio Maratón Donosti 2024

GUINEANO escribió:
Kurty escribió:
Guineano, qué tal te foi por Donosti ?
Buenos días.
Pues no muy bien, la verdad. Problemas musculares y retirada a mitad de carrera.
Mi compañero Benito sí acabo la carrera, aunque sin pretensiones de marca.
Lo mejor, disfrutar de Donosti y el chuletón Moi feliz Moi feliz
Circuito bastante chulo: llano en general, recorriendo todo el paseo de la Concha y gran parte de la zona centro.
Aspectos a mejorar: poner cajones de salida, pues había 3500 personas entre el medio maratón y el 10k; y recorrido demasiado estrecho en los 2 primeros kilómetros.

Lamento que non puideras rematar, esperemos que sexa pouca cousa a lesión e estés pronto nas carreiras outra vez.
Un saudo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos