Foros ›
XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1491 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2008, 17:13
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

JEFFXAVI escribió:
Hola correlegas.Me encuentro aquejado de un principio de proceso gripal ,pero ello no me impedirá correr en Tui.Seguimos en contacto.
Mussambani, como evolucionas de tus problemas estomacales?

pues a partir del miércoles mejor,pero ayer salí a "trotar" un poco, hice 9 kms en 50 minutos y la verdad es que no me notaba muy fino. Llevé el pulsómetro para comprobarlo y de pulsaciones voy alto,debe ser culpa de la congestión nasal,tos,etc q llevo encima. Desde el martes tomando "Rinomicine".

Ya veo que somos varios los afectados. Yo creo que fue del frío que pasé en la cola de la San Martiño. Te veo allí JeffXavi

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2008, 19:41
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

Poi eu non vou participar este ano, porque non me vexo moi ben para unha media, pero para o ano que ven entra no meu obxetivo rematar unha maraton e que mellor que aqui en Tui, cerquiña da casa por si me teñen que levar nun feixe... Disimulando Tentarei estar na saida para anima e saudarvos, agora que xa coñezo persoalmente a Jeffxavi ( por certo...recuperate, xunto co amigo musambani da tua gripe ), espero que me vaias presentando a mais foreiros. E se non nos vemos moita sorte amigos Guiño
milucho

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/06
0 Carreiras
48 Mensaxes
Baixo Minho
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2008, 22:16
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

Ola a tod@s

Aínda que por motivos persoais e laborais apenas participei na organización da maratón, quero desexarvos unha boa carreira e tamén espero que saia todo o mellor posíbel, por vos e sobre todo por Tato, que o merece.

Aproveito para pedirvos que os foreiros que recollades o dorsal, que vos identifiquedes como membros do foro, dando o nick, que temos algo para vos.

Espero saudarvos este domingo (que temos bo tempo).

Saúde.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2008, 22:44
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

milucho escribió:
Ola a tod@s

Aínda que por motivos persoais e laborais apenas participei na organización da maratón, quero desexarvos unha boa carreira e tamén espero que saia todo o mellor posíbel, por vos e sobre todo por Tato, que o merece.
Aproveito para pedirvos que os foreiros que recollades o dorsal, que vos identifiquedes como membros do foro, dando o nick, que temos algo para vos.
Espero saudarvos este domingo (que temos bo tempo).
Saúde.

Lois, saío as 6.45 de Ourense.Se queres virte conmigo avísame con tempo maña.Antes das 8 hai que estar alí pra recoller o dorsal.

www.jeffxavi.blogspot.com
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2008, 23:04
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

..muchas gracias por el detalle milucho....

...y a tod@s l@s compis forer @ s.....nos vemos el domingo.....

........me gustaria hacer la maraton..pero ahora mismo seria un suicidio.....y no quisiera tener malos recuerdos.....asi que lo dejamos para el año que viene...de momento,este año probaremos con la media...de preparacion maratoniana........

...cuidaros.... Guiño
Silvestre

Novo foreiro
Novo foreiro
21/11/08
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2008, 23:21
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

2 cosas: ¿está confirmado como hora de salida las 9:00 h? ¿A que dirección debo acudir para recoger mi dorsal?
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2008, 23:53
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

Yo también estoy intentando sacarme el resfriado que pillé en Ourense. El domingo espero estar mucho mejor. Un saludo
SIN-CHAN

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
140 Mensaxes
Coiano
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2008, 11:09
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

Bueno pues que Dios me pille confesado Silbar Silbar ,voy intentar hacer la Marathon con un entrenamiento muy limitado Pensando Pensando ,( es que quiero tener una marca registrada"gallega"antes de abandonar las grandes distancias Satisfecho Satisfecho ),

volver a empezar
ramonisco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/09/06
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2008, 11:27
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

Alguien me puede decir la dirección de la salida, porque en las normas pone desde Tui, pero no lo concreta.
Un saludo
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2008, 14:17
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

Ramonisco, te pego un mensaje al respecto que puso atletismotui "hola a saida e muipreto da chegada. paseo da corredoira xunto o palco da muxica ou praza de frai rosendo salvado, onde esta a policia local,referente a o xustificante de ingreso nos teremos ua lista da caixa xo e por si non estades pero si fixeches o ingreso non abera problema ou asta aora non os hubo". Me parece que la salida desde la autovía es la que pone Gondomar.
Un saludo
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2008, 14:19
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

lois.....ó final mañá vas a Tui???

www.jeffxavi.blogspot.com
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2008, 16:19
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

Hola Jeffxavi, ó final non pode ser.
Cheguei esta mañá do viaxe que me xurdiu o martes, e como non me ainda non me inscribira por outras dubidas que tiña, ó final non teño plaza.
Terei que ir mais forte a media de Ferrol e a monumental de Lugo.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2008, 19:20
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

holaa!!vendo por 20e. un dorsal para la carrrera porque un compañero del curro,farduco,esta lesionado y al final no puede ir y se va a caer de la lista Triste asi que me quedara ir soloa Tui,vaya bajón!!lois si quieres el dorsal manadame un privado o algo,un saludo!!
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2008, 21:54
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

....bueno chic@s....

...la suerte esta echada........

...por cierto...muchas gracias a la organizacion.....ya que ha tenido un detalle para nosotr@s..l@s forer@s de correr en galicia..... :=D> :=D>

...hasta mañana !!!!!!

...cuidaros !!....
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2008, 22:14
Asunto: Re: XIV Maratón e III Media Maratón do Baixo Miño

Eu fun hoxe pola mañá a recoller os dorsáis e xa me dixeron que mañá haberá un "detalle". Pero non fun quen de sacarlles nin unha pista... Por certo, xa se respiraba un ambientillo precioso pola zona da saída/meta (bastante xente recollendo os seus dorsáis, camiseta negra de talla M e un par de revistas de benvida...).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos