Foros ›
¿que carreira correr por primeira vez?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
25285run

Novo foreiro
Novo foreiro
22/01/09
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 10:44
Asunto: ¿que carreira correr por primeira vez?

hola! son novo no foro e tamen no mundo este do running e en xeral con todo o que ten que ver co atletismo e por eso necesitaba a vosa axuda!o certo empecei a correr ala polo veran e agora gustariame poder ir asi a algunha carreira pa irlle collendo o gustillo pero non sei por cal empezar. entreno os 10 km e a miña mellor marca e de 42:37 (espero que mellore pronto), asique tampouco kero que a "primeira vez" sexa nunha carreira cun circuito moi duro. weno, pois o dito que que carreira me recomendades??????gracias por axudarme e se podedes dademe algun conselliño!
liebre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/01/70
0 Carreiras
516 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 11:00
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

hola e benvido, por suposto que che recomendo a interrunning 2009 que se celebra en porriño o dia 15 de febreiro....polos seguintes motivos:
-e unha carreira practicamente plana
-son catro voltas a un circuito de 2.5km , no suposto que te encontres mal ou estas sufrindo moito , nun circuito sempre tendras o alento do publico.
-e tamen porque estamos traballando moito para que todos los atletas se sintan comodos e respaldados con cariño pola organizacion.

jeje tirando pa casa
saudos

www.facebook.com/inter...ng/?ref=hl
flavio

Novo foreiro
Novo foreiro
18/01/09
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 11:00
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

No se, en lo personal, pienso que es una cuestión mental y de desición, por lo que expresás, ya la has tomado. Correr 10k oficialmente.
Circuitos puede haber exigentes y menos exigentes, Carreras puede haber marketineras y competitivas.... lo importante es que los corras y los disfrutes.... podrás tardar 42:37... podras tardar mas... podras tardar menos... pero lo importante es hacerlo con alegría y la satisfacción de haber completado el recorrdo.

Abrazo,
Flavio
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 12:06
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

La de Porriño o las de Padrón pìenso que son buenas opciones en estas fechas Disimulando


Alex1983Alex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/05/07
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 13:00
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

Hola amigo! en mi humilde opinion, la primera vez debe ser especial Sorriso
creo que no deberias fijarte tanto en la "dureza" de la prueba ni en tiempos o cosas asi, creo que deberias fijarte en una carrera consolidada y a la que acuda mucha gente, y asi ver un poco el sarao que se monta....

mi experiencia fue parecida, y alfinal decidi estrenarme como popular en la vig-bay, y aunque hice un tiempo malo, quede muy contento por la experiencia, ya tendras carreras para marcarte objetivos, pero la primera siempre la recordaras con quizas mas cariño.
Ojo con esto no quiero decir que la interuning no este bien para empezar jejejej, simplemente creo que debes elegir la carrera en funcion de cual sea la que mas te atraiga, y no por marcas o por distancias, si corres un 10k podras correr tambien un 12k o un 9k.....
Por mi experiencia te comento que entrar en el Obradoiro en la pedestre de santiago es algo unico, increible y estoy seguro que para alguien que empiece, aun mas! La vig-bay tanto de lo mismo, y la maraton popular de Pontevedra esta bien, pero son 300 personas corriendo un circuito urbano cutrecillo... y para empezar no es lo mismo , ne se si se me entiende jejeje

Bueno amigos un saludo y nos vemos en Porriño!
25285run

Novo foreiro
Novo foreiro
22/01/09
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 13:31
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

pois supoño que empezarei pola de padron, que como e mais tarde dame tempo e a ir un pouquiño mais preparado. a verdade e k non aspiro a mellorar os 42 minutos,que xa sei que estas cousas levan tempo, o que quero e acabala e sobre todo disfrutar deste deporte tan fermoso! moitoas gracias, sigo aberto a novas opinions!graciñas
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 13:45
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

Eu non comezaría cunha media. Paréceme máis razoable ir pouco a pouco. Para comenzar unha carreira de 10 Km das que mencionaron pode estar ben. Eu comecei en marzo do ano pasado na da Cidade Universitaria de Vigo.


Un saúdo
25285run

Novo foreiro
Novo foreiro
22/01/09
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 15:02
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

a que se fai en vigo no cuvi tamen pensei nela pero descateina porque eu estudio ali e vendo o circuito que ten pareceme un pouco dura pas miñas posibilidades e non quero empezar por algo duro e ter malas sensacions. a de padron pareceme unha boa opcion, porque segun lin e todo llano, son 10 km e malo sexa non acabala ainda k sexa nunha hora..
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 15:38
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

Non sei cal é o percorrido da edición deste ano pero a do pasado non era moi esixente, eran dúas voltas a un circuito no que só había unha costa de 25 metros o resto era moi accesible.
25285run

Novo foreiro
Novo foreiro
22/01/09
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 16:11
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

pois enton o recorrido none por onde eu pensaba, e sobre a carreira de san blas que se celebra o dia 7 de febreiro, a verdade e que estou feito un lio porque hai moitas e non sei por cal decidirme.
Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 19:37
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

yo este año igual acudiré a la de porriño pero experiencia personal tambien te recomiendo padrón,circuito de 5km 2 vueltas,muy llana.Todos los años empiezo la temporada en esa carrera y me encanta
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 23:04
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

benvido o maravilloso mundo das carreiras populares.

Dende logo, se entrenando tes unha marca de 42:37, ten claro que nunha carreira vas rebaixar ese rexistro con total seguridade...e penso que como primeiro test, a Interruning Porriño cumple tódolos requisitos.

Razóns?

porque é llana, porque a participación vai ser moi numerosa e podo dicirche que sentir por primeira vez a sensación de correr xunto a verdadeiros campións deste deporte (P.Nimo, Elías Domínguez, Riobó, Fuentes, etc etc etc...) é algo que unha vez o descobres, colles "o gusanillo" e xa desexas que chegue cada fin de semana para acudir a unha carreira, sexa onde sexa.

sorte!

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Ven, 23 Xan 2009, 0:09
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

Se tés presa, podes optar por Padrón, e se non tés presa, podes agardar por algunha outra clásica (Leiro, Ourense, ...).

Para se enganchar o máis importante quizáis sexa o ambiente atlético que se respire.. e neste sentido a San Martiño, desde o meu punto de vista gaña de lonxe, sendo a mellor popular galega.

O que está claro é que si tés 42 minutos en 10 qms. dame a impresión que poderias rematar perfectamente a VIGO BAIONA, arredor ou por debaixo de 1,40 m.
Moita sorte
25285run

Novo foreiro
Novo foreiro
22/01/09
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Xan 2009, 8:02
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

moitas gracias polos vosos consellos, a verdade e que non pensei que a xente que hai polo fose tan atenta, esta sendo un grato descubrimento este foro. pois respecto a o tema creo que me vou decidir pola de padron, que me pilla cerca da casa, porque a de porriño, a pesares do ben que todos falades dela creo que e me vai facer algo moito pa empezar prefiro empezar pouco a pouco.
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 23 Xan 2009, 17:43
Asunto: Re: ¿que carreira correr por primeira vez?

BENVIDO:
As duas carreiras padron, porriño, son boas, eu polo ambiente e o trazado e os tempos que tes entrenando me quedaria con porriño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos