Foros ›
Autor
Mensaxe
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Xov, 05 Mar 2009, 21:25
Asunto: Joma Marathon 3000

Hoy he visto estas zapatillas en una tienda a muy buen precio y me gustaría saber si alguno las tiene y me puede comentar con que ritmos las utiliza y sus sensaciones, porque son muy ligeras (225 g) y no se si me irían muy bien, para 10000 seguramente pero para una media no se no se, gracias y un saludo!
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mar 2009, 21:36
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

Ian escribió:
Hoy he visto estas zapatillas en una tienda a muy buen precio y me gustaría saber si alguno las tiene y me puede comentar con que ritmos las utiliza y sus sensaciones, porque son muy ligeras (225 g) y no se si me irían muy bien, para 10000 seguramente pero para una media no se no se, gracias y un saludo!

Lo que esta claro es que hoy has ido a Alcampo , Guiño , un abrazo fiera.
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Xov, 05 Mar 2009, 21:40
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

jajajj es correcto Killoke
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mar 2009, 22:06
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

Lo que si te puedo decir que esas zapas pesas 225 gr, si pero en un talla muy pequeña. Echale en un 42 275 gr mas o menos.
Un saludo
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 05 Mar 2009, 23:21
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

Pois eu vouche dar miña opinion pois son as que uso para a carreira dende fai dous anos e tamen as uso para as series e en outras ocasion cando o outro par ta moi mollado.
Eu as nto moi lixeiras e moi comodas inda que ai xente que di que son moi duras de suela pois se te fixas levan un plastico algo duro.
Eu adapteime a elas moi ben pois foron miñas primeiras zapas despois dunhas kalenji de 9€ e inda que as Jomas estas son baratas amin compensaronme e vou moi comodo con elas
Pero para iso cada un ten o seu gusto
Eu recomendariachas pois vaime ben a outros o mellor non lles foi tan ben.

You´ll never run alone
HADES

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/04
0 Carreiras
40 Mensaxes
BOIRO
Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2009, 8:56
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

Eu comparto opinion con fleky. Teñoas dende hai dous años e ata o cross de coruñña que me reventou unha polo lado tiñan 300km en competicion.Agora merquei outras iguais.A min vanme moi ben .Dende que as uso acabei cos problemas de xemelgos que tiña.Recomendaronme as joma pola media suela que e blanda e a suela dura, xusto o que necesitaba.Para entrenar teño as joma carrera VI neutras e xa teñen 610 km e ainda aguantan ben polo menos 200 km mais. en relacion calidad precio para min o mellor.
So unha pregunta ¿ en que alcampo as vistedes?pois eu o final merqueinas en ranning.
un saudo
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2009, 12:54
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

Gracias por los comentarios, Hades Alcampo de Ferrol en sí no las vende, es en Decimas una tienda de deportes pero que está en el centro comercial, tienen todas las marcas pero sobre todo Joma. Yo hasta ahora siempre compré zapatillas Mizuno, pero pillé unas Joma Hispalis para darles tralla en entrenamientos por tierra y parecidos y me van perfectas, muy ligeras
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1491 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2009, 18:43
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

esas mismas Joma Híspalis las tengo yo. Al principio me costó adaptarme a ellas, las notaba muy duras (y todavía sigo pensando que su suela es más dura que cualquier otra Adidas, Nike...) aunque ahora, con 5 meses que tienen (y calculo que unos 400 kms) ya las noto mejor, y las uso para todo...

lo que me ha sorprendido lo bien que van para hacer series en pista de atletismo, creo que precisamente por lo dura que tienen la suela, que hace que en un terreno como el tartán parezcan muelles.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2009, 20:43
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

Si, me lo habías comentado, a mi me gustan por eso mismo, la suela dura, pero supongo que para gustos
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2009, 20:43
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

Si, me lo habías comentado, a mi me gustan por eso mismo, la suela dura, pero supongo que para gustos...
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2009, 20:49
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

Ian escribió:
Si, me lo habías comentado, a mi me gustan por eso mismo, la suela dura, pero supongo que para gustos...

Yo las tengo tb, Mr. Green .
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Sáb, 07 Mar 2009, 9:46
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

Eu tamen as teño dende fai dous anos e as uso a diario para adestrar incluso agora que estan sen suela van ben pero o fallo e que o non ter suela xa as vou ter que ir retirando jejeje

You´ll never run alone
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Mar 2009, 19:26
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

FleKy escribió:
Eu tamen as teño dende fai dous anos e as uso a diario para adestrar incluso agora que estan sen suela van ben pero o fallo e que o non ter suela xa as vou ter que ir retirando jejeje

40 EUROS por ferrol fleky , si las quieres dime el numero que te las cojo te las doy en la Vig -bay .Saludos.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Mar 2009, 19:30
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

Que quede claro que no le gano nada , esta rebajadas a 49euros pero me las dejan en 40 , yo no me dedico a esto de vender zapatillas por internet , ese negocio para los de ourense, bueno para jevatix que no hay que generalizar. Mr. Green .
Saludos.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2009, 0:22
Asunto: Re: Joma Marathon 3000

Killoke grazas pero amin as joma R3000 me costan 51€ e as Hispalis 42€ pero quedanme mais rebaixadas inda ca iso por resulta un cruce de estras bipolares ou tripolares saenme uns 2 ou 3 € mais baratas esa marca e as meco ben pois miñas r-3000 primeiras foron moi baratas e miñas hispalis algo menos de 30 e o que ten levarche co xefe da tenda que me fai rebaixa amin e algun compañeiro se o aviso e pode facelo.
Grazas polo ofrecemento pero tamen as consigo eu de ganga pois o dono da tenda foi meu xefe noutro lugar e aparte colega e o sigue sendo colega e ex-xefe e sempre me consegue prezo para min
Moitas grazas de todos modos(que ninguen me pida ou se quere si pero non creo que me fagan moita mais rebaixas[pero ai ascis joma reebok e adidas por se interesa]

You´ll never run alone





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos