Foros ›
Autor
Mensaxe
roberto1975

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/08
0 Carreiras
145 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 19:19
Asunto: Re: X Vig-Bay

yo creo que la organizacion no ha podido estar mejor, lo unico que no me ha gustado ha sido lo lejos que de las duchas y no encontre indicaciones para llegar a ellas.Por el resto genial ha sido mi primera media, agradecerles a poeta y manuel leiracha su compañia que gracias a ellos supere con mucho mis objetivos por cierto poeta que pasa siempre me vas a quitar 4"? por que en doniños igual.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 19:35
Asunto: Re: X Vig-Bay

Moitas grazas Beauvais:

Grazas por volver meterme o verme das carreiras de novo no corpo. Nos últimos tres anos non tiña motivación para adestrar forte e poñerme metas novas e agora estou de subidón total adestrando e volvendo a tempos de fai uns cantos anos. Moi feliz Moi feliz

A miña crónica fareina mais adiante con calma pero adianto a miña ledicia por ter rematado a miña X Vig-Bay quedándome a tan só 8 segundos da miña marca na proba. Gozei moito da carreira en todo momento contolando de menos a mais e rematando coa sensación de poder ter dado un pouco mais e sin cansanzo, pensando en ir a por todas dentro dun més no MAPOMA. Frecha Frecha Frecha

Ademais, medalla personalizada, un reloxo e unha camiseta técnica de agasallo polas dez edicións. Bailar Bailar

en fin Grazas Beauvais e seguir dándolle duro para chegar a Madrid coas mesmas sensacións.
Satisfecho Satisfecho Satisfecho


P.D. os que decides que non houbo vento non estades certos, houbo moito.... pero a favor !!! Moi feliz

... e o dos corredores con caixas de iogures e botellas que non lle collían nas máns.... triste.......moi triste. Enfadado
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 19:35
Asunto: Re: X Vig-Bay

amigos,

antes de pasar a hacer la mini-crónica, ya que se menciona el tema de las cajas-bandeja, cuando fui a coger el yogur en el stand de Larsa, le pregunte amablemente a la chica si podía dejarme llevar la caja VACÍA,porque mi pantalón no tiene bolsillos,y así pongo el yogur,el Powerade,el plátano y la botella de zumo de limón que dieron. Es decir, con esas 4 cosas la bandeja quedaba llena, y yo vi a más de uno que hizo lo mismo, además de que a las chicas del stand les hacías un favor porque se quitaban cajas de enmedio. Hombre, yo no sé si la gente cogió para toda su familia, pero yo al menos no vi a nadie cogiendo más de una cosa en cada punto. El tema del roscón, ya pasó mismo en la edición anterior, y eso que había 500 o 600 participantes menos...

La carrera.

llegué con beauvais y Mincha a Samil, de los primeros en llegar a Samil, foto del Foro (éramos unos cuantos!), foto del equipo, preparativos, saludos por aquí, por allá...y las 10:10!! no calenté ni 2 minutos creo y ya me fui para la salida. Me puse junto a herniado, JeffXavi, Etuxia, bekeleblanco pero pronto vi que el ritmo de etuxia era imposible de seguir para mi, y a los 2 kms decido ir a mi ritmo. Como ocurriera la pasada semana en el Cuvi, dolor lumbar de nuevo...una lata, y empiezan a pasarme un montón de corredores. Bueno, así se llega al km 10 en 40 minutos, y me animo a mi mismo diciendo que "lo peor ya ha pasado"...y conste que funcionó, porque luego cogí un grupo muy interesante que fue marcando a 3:55/4' y así hasta meta. Por cierto, creo que era Bareixa que me pasó a falta de 2 kms, la verdad es que iba como un "foghete".

El tiempo final fue 1h24min y por fin cumplí lo de bajar de 1h25min. En meta me encontré a Chacal, al cual le felicité por su marca tan interesante...

un saludo a todos.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 19:51
Asunto: Re: X Vig-Bay

Pois aqui vai a miña crónica persoal.
Habia tempo que non daba tantas voltas na cama, non era capaz de durmir, que nervios, ultimamente entrenei pouco e non podia perder a cea que lle apostara a cheetos, para loitar contra os nervios non parei de comer toda a noite, o final conseguin durmir un par de horas. Cando desperto, como 2 mazás e unha tostada e paso polo servicio pero non hai maneira, que cabreo ter que correr con lastre, cea perdida pensei. As nove recolleme cheetos e vemos a Maple Leafs correndo cara praza américa onde o agardaban. Na rúa xa se respira o ambientazo VIG-BAY Recollemos a un amigo e chegamos a samil a tempo para a quedada, que ambientazo banderas empeza a chamar o personal e ali estamos todos, na fonte dos peixes de pedra, posamos pas fotos saudamos a uns e a outros, o certo e que non coñezo a case ninguén dos que ali estaban hehe, pero xa nos iremos coñecendo. Comezo a quentar con un amiguete e xa non fai tanto fresco, colocámonos no caixón de 1:35-1:45 e comeza a carreira que nervios e que ambiente, ponseme a carne de galiña, o meu aigo comeza fortisimo e paso del eu quero chegar a baiona vivo o pouco de comezar atopome a un colega o que habia tempo que non via e enganchome a él, que alivio solo pensar en ir eu solo ate baiona xa me cansaba, que alegria vaña a falar e rir toda a carreira, o meu fore iame dando un ritmo de 4:30 eu sentiame ben con moi boas sensacións km tras km ia aplaudindolle ao público para que nos animase duramente, os ánimos agradecense moito a partires do km10, chegamos a praia américa sufro un pouco baixamos un pelin o ritmo e xa non se fala, na ramallosa baiona vese lonxe pero xa falta menos hai máis xente e os ánimos fanme medrar xa non sinto nada inda asi o meu compañeiro durante toda a carreira segue tirando e eu afloxo vou a un ritmo de 4:40 segundo o fore, xa en solitario chego a baiona o eu compañeiro xa non se ve o chrono marca 1:33 falta pouco mais dun km e teño que baixar de 1:40 para gañar a cea, que presión, non sei de onde saco forzas pero comezo a subir o ritmo a xente que ánima axuda moito e as ganas de parar de correr tamen axudan canto mais corra antes acabo ánimo roi penso para min, vexo a meta e vou sobrado afloxo un pouquiño pois comeza a haber moita xente e non se pode correr máis deixome levar entre a marea, cando paso meta o chrono oficial é de 1:40:29, gañei a cea o meu tempo neto ten que ser menor que alivio, o habituallamento do final unha maravilla a organización inmellorable o ambiente espectácular e a auga da praia estaba fresquiña metinme ate as rodillas, e como mo agradecian os xemelgos e os pés, que gozada ademáis aprobeitei para charlar cun de lugo que tamen paseaba pola auga, no autobús de volta vaise ben que duro foi baixar as pernas pasan factura.
Que bonitas estaban as illas cies, non teño palabras! que ben o pasei! como disfrutei, que dia máis maravilloso! e pensar que hai tan so un ano chamaria tolos a todos os participantes dunha media maratón un domingo pola maña, pois eu alegrome de ser un tolo que madruga un domingo para correr vinte tantos km pois non poderia expresar todo o que disfrutei na miña primeira media maratón, a VIG-BAY 09 que xa nunca vou esquecer.
Tempos oficiais 1:40:29 4:46 1:39:00 48:52 1:11:28
:=D> Os meus parabéns a todalas persoas que fan esto posible e que fan que correr sexa tan apaixonante!!!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 19:59
Asunto: Re: X Vig-Bay

Bueno eu aínda estou de subidón. E é que baixei en máis de 8 minutos a miña marca. Subidón dobre ou compartido co meu "socio" Mincha. Mágoa que el non mellorara a súa marca na Big-Bay por escasos segundos. A verdade é que parece imposible mellorar as condición da carreira: bo tempo, moita participación, excelente organización. Non me "enrollo" máis que xa farei a crónica no post creado con ese obxectivo.

PD. E como non un pracer saudar aos foreiros.
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 20:34
Asunto: Re: X Vig-Bay

Hola !!!

Pues dos palabras también de crónica desde el Norte. Un día fantástico, una carrera preciosa, y muy buena organización.
Tuve, además, la suerte, de haber participado quince días antes con MapleLeafs y los demás compañeros del Marisqueiro en la Pre Vig-Bay con lo que el circuito no me era desconocido, a pesar de ser primerizo en esta carrera.
Finalmente salió todo bastante bien, a pesar de las molestias de estos días y, aunque en principio pensé que no... he batido mi marca personal. Fueron 1:34:08 el neto, 9 segundillos por debajo de la última Media de Viana do Castelo.
Un placer veros a todos, charlar y compartir un día memorable.

¡¡¡ Gracias !!!

Saludos,

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 20:35
Asunto: Re: X Vig-Bay

hola,
vexo que a gran maioria baixou as suas marcas, recortaron o recorrido Silbar ou tiñamos moito vento a favor Silbar , parabens a todos tanto os que conseguistes marca como os que non que o importante e chegar,
polo que a min respecta rebaixei a miña marca en 13 minutos e iso que tiven un pinchazo nun xemelgo dende o km10 que me meteu o medo no corpo e non puiden correr mais e iso que me sentia como nunca,
non quero olvidarme de saudar os correcolegas Lois, jose luis quintela, fapabe que ma topei no primeiro avituallamento, krrkrrktpllo, ex-chema que os coñecin hoxe encantado vemonos en proximas carreiras,


sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 21:00
Asunto: Re: X Vig-Bay

Buena mañana de deporte ,solo un par de cosas , con el paseo que hay en Bayona , no entiendo como no se corre por el y no por la carretera , hay un tramo final que es ridiculo y casi hay que ir en fila, , seria buena idea la de correr por él , y la otra y no tan constructiva , la llegada, no por la organizacion , sino por la gente , no me lo explico , habia alguno que llevaba 3 power , 2 acuarios , agua, 3 yogures , platanos , barritas , flanes ....... joder que miseria , solo espero que tengan una cagalera que no se les quite en 3 dias , hay que pensar en los que no llegan tan rapido señores , son los que mas necesitan hidratarse y beber al llegar , hay cada uno que esta semana no necesita ir al carrefur , verguenza ajena.
Un saludo y enhorabuena a todos.
Mr. Green
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 21:05
Asunto: Re: X Vig-Bay

Hola a todos. Pues un día precioso hoy en la Vig-Bay. La verdad, es que bajo mi punto de vista, se reunieron muchas condiciones para hacer una buena marca: temperatura ideal, viento leve favorable, etc.. Esta es una media homologada y como tal mide lo que atesora, así que todas las marcas hechas hoy son válidas. En cuanto a al organización, para mi estupenda; veo tan complejo organizar a casi 3000 personas en una distancia tan amplia, que casi me mareo de pensarlo: policí, cortes de tráfico, autobuses, recogidas de dorsales,etc... y la verdad es que lo hacen muy bien. En cuato a mi carrera, pues mUy sorprendido por las sensaciones viendo como me encontré toda esta semana. Corrí muy tranquilo, de menos a más y sólo al final del recorrido tuve varios amagos de calambres por la falta de kilometraje, supongo; tuve la suerte de salir delante, que con tanta gente, es muy importante. Al final 01:14:37 que no sé si seré capaz de repetir. Un saludo para todos y en especial a todos esos voluntarios de las esponjas, aguas... esa tanta y tanta gente que hace posible que está prueba se pueda llevar adelante: GRACIAS.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
adelantón

Novo foreiro
Novo foreiro
9/03/09
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 21:32
Asunto: Re: X Vig-Bay

Día estupendo para correr, ligero viento de cola salvo al final y una organización perfecta, a pesar de que hoy éramos muchos. A la llegada un verdadero atracón: mucha bebida y comida y variada. Así da gusto ir a correr.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 21:34
Asunto: Re: X Vig-Bay

Comezo:
1º En canto o do gardarroupa dicr que eu fun dos primeiros en deixar a roupa,mais vale ser previsor, e vin como algun preguntaba se podia meter a bolsa sen haber solicitado o servizo o que lle responderon que non habia problema,polo cal o final creo que a xente que si o solicitara si tivo problemas,falta de organizacion ou corredores que non fan o debido o non solicitar o servizo de gardarroupa
2º En canto o da meta dicir que o chegar no frugon de cola puiden ver persoas maiores que non sei que caraio pintaban en meta con caixas cheas de todo.Ogalla lle sente mal!!!
Pola miña parte remataron as queixas de momento.
Agora so me queda felicitar a Tara 2:32:00,vinche chegar cando ia no bus que tiña presa e a Tartarugo que coma predixen a seman pasada tio que tirar de min en praia america por culpa dun flato( xa sei o que sinte Pedro Nimo neste aspecto)
Saudos o meu equipo e felicidades a todolos foreiros que disfrutaron do dia de hoxe
jobet

Novo foreiro
Novo foreiro
16/02/09
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 21:35
Asunto: Re: X Vig-Bay

Hola a tod@s. En primer lugar felicitar a la organización, a los voluntarios y a todos los que colaboraron en la carrera. Lo único negativo y en lo que coincido con vosotros es en el tema de la gente y las cajas. Poco me faltó irle a pedir a uno un powerade creyendo que habían puesto camareros. Lamentable todo esto, pero no suficiente para empañar la carrera. Por lo demás, objetivo cumplido, mi primera media maratón, 1:34:08. Nos vemos en la próxima.

Saludos a tod@s.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 21:40
Asunto: Re: X Vig-Bay

Que envidia!!! Moi feliz no os lo podéis ni imaginar!!....lo que es oiros desde fuera y la buena pinta que tuvo todo.Enhorabuena a todos por las sensacionse recogidas y esas marcas desde Etuxia,Herniado,Sochas,Ezeq,Fapabe,Joseluis,Mousambani,Ferraduro,Pilotincomand, Derek,Chacal,Mincha y Beauvais,...y a todos en general porque parece que todos ganasteis hoy Satisfecho espero estra lo antes posible en las carreras que ya me encuentro mejor y empezaré a rodar esta semana,así que nos vemos muy pronto,que no hay como vivir las carreras en primera persona Guiño a seguir consiguiendo metas a todos los niveles!!
PD. a cuidarse los tocados y ánimo Krrkrrktpillo,Esguellao y enhorabuena a keniatablanco por poder estar donde más le gusta y compartir como tantas veces su experiencia,eres grande tío,cuidaros.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 21:48
Asunto: Re: X Vig-Bay

Moito ánimo Yonathan.

Bótase en falta a túa alegría nas carreiras. Espero que volvas pronto e a tope.
Unha aperta. Frecha Frecha
pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 21:57
Asunto: Re: X Vig-Bay

Ánimo yonathan seguro que pronto estarás a tope de carreira en carreira. :=D>

roipic www.alassolidarias.org





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos