Foros ›
Autor
Mensaxe
jms7

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/07
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Xuñ 2008, 14:36
Asunto: Re: Carreiras de orientación

para mi la estrategia a llevar en un scoring es ir a por las mas lejanas (las q tienen mas puntuacion) y luego en el tiempo q me quede recoger las q menos puntuacion tienen.

estoy triste debido a q me pierdo el sprint de pontevedrta, pero estaremos dandolo todo en el campeonato de españa escolar en asturias, suerte a todos en pontevedra y ya me comentareis q tal estuvo la carrera
jms7

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/07
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Xuñ 2008, 9:07
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Ayer tocó entrenamiento para el campeonato de españa esolar.
el entrenamiento se realizó en el campus.
primero teniamos en 10 seundos q memorizar la baliza a la que ivamos, cogerla y volver,pero habia qsaber exactamente cual cogias porq habia varias cerca,al volver te confiraban si esa era la correcta y ivas la siguiente, eran 3 balias.
segundo toco memorizar en 30 segundos todas las baliza que eran 3, si te cofundias en una a volver a repetir todas,yo repeti el recorrido 3 veces por fallos ya que habia también balizas trampa.
tercero toco memorizar tambie el mapa en 30 segundos pero en este cso eran 4 balizas.
luego noa fuimos a otra zona del campus y toco ir a rumbo con brujula eran mapas q tenian una baliza y habioa q ir exactamente hasta ella sin fallos, hicimos unas 7 balizas asi.

Asi se termino el entrenamiento d ayer y el viernes qe viene toca el entrenamiento en el parque del restollal,donde se celebró este a el campeonato gallego universitario un parque con zona de parque y con zona de bosque.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xuñ 2008, 21:53
Asunto: V Open Ori Montes e Vales

Hola:
aquí estamos de novo, estiven este sábado en Montalegre, unha vila preto de Xinzo de Limia, onde como xa tiña dito neste foro se celebraba unha competición de orientación (nun principio ían ser dous días de competición, pero logo por coincidir con festividades locais e ademais por problemas coa fpo, tivo que reducirse a un só día)
Unha vila bonita, nunca estivera alí. Acolledora, un castelo que a preside e un río que pasa preto, rodeando a zona nova. A zona vella esta toda restaurada e coas rúas empedradas. Un complexo deportivo multiusos impresinante. Xeograficamente é un monte no medio dunha chaira a medio camiño entre Chaves e Braga.
Na carreira había pouca participación, pois é a última carreira da Liga Norte e os equipos do Centro quédalle moi lonxe (segundo eles, dende Porto eran tres horas), así que só estaban os de Melres, catro atletas do Orimarao de Vila Real, non estaban do Estarreja, nin do Catro camiños, nin do COC, etc. así que moi familiar todo, pero moi ben organizado, saída nas aforas e meta na praza do concello.
Cheguei cedo e fun comer algo, todo a un precio algo distinto ós que temos nas nosas vilas, para exemplo un café 0.5 €. Logo saída, ando medio lesionado e fun sen forzar procurando afinar na orientación propiamnete dita, así que ía pensando ben as cousas e efectivamente todas as balizas sen cometer fallos de bulto. Logo revisando o pèrcorrido na casa como máximo en erros técnicos, por erros de navegación ou por eleccións erróneas de percorrido, terei perdido, como máximo, dez ou quince minutos, é dicir, moi ben.
Un día estupendo, carreteras moi boas e ningún, absolutamente ningún tráfico (pensei que xa non quedaban sitios así por Galicia).
Un bó día de orientación.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xuñ 2008, 21:59
Asunto: CTO GALEGO DE ORIENTACIÓN-SPRINT. CIDADE DE PONTEVEDRA.

Hola amigos e amigas:
Volvo poñer aquí a información da carreira que vai ter lugar en Pontevedra o vindeiro sábado día 28, pola cidade é moi divertido, xa que a orientación e mo fácil e nin hai que usar brúxula. Ademais é mo doado correr polas rúas. Animo a ver que bo grupo de foreiros nos xuntamos en Pontevedra o 28 ás 5:00 do serán na praza da Ferraría.

O vindeiro día 28 de xuño o Clube Montañeiros de Pontevedra a través da súa sección A ROELO celebra no casco urbano da cidade, con saída na praza da Ferraría o Cto Galego de Sprint de orientación.
Para achegarse haberá sinalización dende o Gremio de mareantes:
A inscripción será como sempre a través dos clubes ou facendo o pago en Musgo Aventura ou Chema Sport en Pontevedra. Tamén se pode facer a inscripción en aroelo @ hotmail.com con xustificante de ingreso, Nome, DNI, Categoría, Data nacemento e Teléfono de contacto.
CAIXANOVA: 2080 0403 55 0040114637
PRECIOS:
Categorías con licencia: 3€
Categorías oficiales sen licencia 7€ (licencia de día)
Iniciación curta 4€ (licencia de día)
Iniciación longa 5€ (licencia de día)
Inscripcións fóra de prazo só con licencia e +1€
Remitir a inscripción a aroelo @ hotmail.com
A competición comeza ás 17:00h.
Procurarase remitir o listado de saída pola mañán ós clubes.
Máis información no correo electrónico anterior ou nos teléfonos: 607685013/636214618


¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡VÉMONOS EN PONTEVEDRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jms7

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/07
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2008, 18:47
Asunto: Re: Carreiras de orientación

ayer tocó entrenamiento en el restollal para preparar el campeonato de spaña escolar en asturias, sali el primero delos cuatro seleccionados. habia 31 balizas de las cuales 25 estaban en el parque del restollal y 6 en el monte, al principio sali muy rapido y hice las 5 primeras muy rapido.
al final cerré la carrera en 15:06 q no estaba nada mal ya q la gente estaban haciendo de 18 a 26 minutos, miguel salio segundo hizo 18:48, bellon salio tercero e hizo 22 y alejandro salio cuarto e hizo 24 minutos.
mi carrerala vi muy buena y hice un buen tiempo para afronta el campeonato d españa




saludos
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2008, 22:20
Asunto: ENTRENO EN LAGO CASTIÑEIRAS

Mañana día 16 domingo a las 10:00 entreno en el Lago Castiñeiras.
Libre libre para aprender de que va esto de la orientación todo el que quiera que sepa que el lugar de concentración a las 10:00, 50 m. después del primer kiosko que hay llegando al Lago a la izquierda, al lado de una edificación que está a medio hacer desde hace años.
Un saludo.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xuñ 2008, 21:51
Asunto: II Cto Ori-Sprint Pontevedra.

INFORMASE A TODOS OS CLUBES QUE UN ANO MÁIS O CAMPIONATO GALEGO DE ORI-SPRINT É MÁIS LONGO DO QUE NORMALMENTE DEBERÍA SER UNHA PROBA DESTAS CARACTERÍSTICAS (PARA EVITAR TRASLADARSE A PONTEVEDRA PARA LOGO CORRER SÓLO DURANTE 10' ...). POLO ANTERIOR, AS DISTANCIAS POR RECORRIDOS VAN SER AS SEGUINTES:
RECO1 (APROX 2 KM)
RECO2 (APROX 2,4 KM)
RECO3 (APROX 3 KM)
RECO4 (APROX 3,8 KM)
RECO5 (APROX 4,7 KM)
RECO 6 E TAMÉN RECORRIDO "EUROPOLYB" (APROX 5,3 KM)
RECO ÉLITE MASCULINO (APROX 6,2 KM)
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2008, 23:19
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Dame rabia, Bugarín, xa que cando hai algo de orientación en Galicia, tócame estar traballando fora. A ver se me cuadra algunha prova cerca e aprendo un pouco, xa que é un deporte moi bonito.

Saúdos.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 24 Xuñ 2008, 13:45
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Hola bugarín y demás correlegas (cuánto tiempo sin escribir por aquí),
yo me apunté hoy (esperando confirmación) para esta mi primera carrera de orientación. Me dijeron por teléfono que se pagaba allí, pero leo en lo que pones que se paga en chema Disimulando o en musgo.
A ver si me lo aclaran cuando me respondan al correo.
Con esto espero empiezar en esto de la orientación, que me atrae mucho pero siempre me entero tarde o no me coincide.

Por cierto, el domingo cita "salvaje" en la extreme vikinga de policías y bomberos.
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xuñ 2008, 14:35
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Yo a Pontevedra he decidido no ir. No estoy para hacer una carrera de orientación a menos de 7'/km; creo que no la disfrutaría tanto como hago con las carreras en monte.

El año que viene, si todo va bien, sí espero estar.

Un saludo a todos los foreros que se acerquen a Pontevedra.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Xuñ 2008, 21:04
Asunto: RESPOSTA A TELMOCHO

Efectivamente se eres de Pontevedra ou cercanías, podes facer o pagamento nestes sitios, sen embargo se eres de lonxe nos vas vir só para pagar, non é lóxico.
Así que se te anotaches por libre (non a través de ningún clube)cando chegues á saída e recollas a tarxeta para poder saír, cobraranche a inscripción, por iso nos vas ter problema ningún.
Tamén podes facer o pagamento a través dunha conta que aparece na información da proba.
Creo que non te coñezo, espero coñecerte en Pontevedra.
Se tiveses algún problema por non estar afeito a participar neste tipo de probas e eu te podo axudar non dubides en buscarme.
Un saúdo e vémonos en Pontevedra.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Xuñ 2008, 21:13
Asunto: CATCHING FEATURES

Hola de novo:
Existe un xogo de ordenador de orientación, moi divertido e ás veces un pouco raiante, é o "famoso" CATCHING FEATURES. Na páxina deste xogo existe a posibilidade de instalar unha demo que xa vos aporta gran cantidade de mapas, algúns sinxelos e outros máis difíciles. Recoméndovos que os interesados na orientación e que xa controlades algo, probedes.
Existe unha versión comercial, parece ser que mellor, pero eu non a coñezo.
Un saúdo a todos.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2008, 6:52
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Esta tarde miro el juego, gracias.
Yo sé quien eres. ( Silbar )
A ver para cuando un entrenamiento de esos del lago.
Nos vemos mñn, = paso a pagar la inscripción por Chema así pregunto alguna cosilla y no tengo que llevar euros a la prueba.
gracias
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xuñ 2008, 18:56
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Ya estoy de vuelta,
casi no voy (con el día que hizo por aquí....) y al final fue divertido. Me gustó bastante, conocí a bugarin y urko y ¡me tocaron unas zapatillas!
Experiencia buena. No hacía falta brújula, pues el mapa era excepcional. La verdad es que yo corrí con "un poco" de ventaja, con esto de correr en casa.
Una pena el tiempo perdido en la primera baliza, que resulta que no tenía pinza y yo me empeñé en buscarla, novatada supongo.
Mañana humor amarillo en pontevedra en la extreme.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Xuñ 2008, 22:19
Asunto: III CTO GALEGO ORI-SPRINT CIDADE DE PONTEVEDRA

Hola amigos e amigas:
efectivamente vimos de correr a carreira de ori-sprint en Pontevedra un día de calor cun mapa moi bo, agás o do percorrido 7 que tiña o inconveniente de que os números de control e de código non se notaban ben dado que a cor usado para controis, números e liñas de dirección era moi escuro e coincidía coa cor dos edificios.
Corremos, Urko, Telmocho, Andrea, Sara, Jacobo e Eu, o noso foreiro jms7 está no Cto de España escolar en Asturias onde ven de quedar 3º de España na proba de sprint e 4º nos relevos co equipo galego, aínda está por terras astures, pero o éxito é extraordinario.
Andrea gañou na súa categoría, Sara gañou en Iniciación curta correndo acompañada, Jacobo foi quen de, con 9 anos correr só, aínda que tivo algún despiste, Telmocho foi 3º na súa categoría, Urko non sei a súa clasificación e eu quedei quinto, un posto por detrás do conseguido o ano pasado. Este ano o maior contratempo foi que perdín a tarxeta e tiven que voltar sobre os meus pasos uns 200m. ata atopala, e alá se me foron as miñas escasísimas posibilidades de podio.
As probas sprint son moi rápidas e moi doadas por tratarse de cidade,e é moi divertido correr mentras a xente que fai a súa vida normal na cidade te mira abraiado sen acertar a comprender que raios andan facendo tantas persoas con papeis na man, correndo como tolos dun lado para outro.
Pena que en Galicia teñamos tan poucas probas deste tipo, son moi frecuentes noutros lugares. Tamén son moi divertidas este tipo de probas sprint cando se fan de noite coa axuda dos frontais, cando saiba dalgunha deste tipo xa avisarei.
Un saúdo moi afectuoso a tódolos foreiros participantes na proba de Pontevedra e os meus parabéns a Urko, Telmocho, Andrea, Jacobo, Sara e demais triunfadores deta carreira.
Espero a crónica de Urko, a ver que lle pareceu a el





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos