Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Abr 2012, 18:26
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

alguén que vaia dende Ourense?

www.jeffxavi.blogspot.com
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Mér, 04 Abr 2012, 19:21
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Boas!!! Un compañeiro meu quería ir a carreira, pero cando acordou xa pechara o prazo. Se hai algunha baixa d ultima hora, q se poñan en contacto conmigo x aqui ou x privado, pa ver si podemos arranxar o do cambio d nome d dorsal con championchip. Saudos. Graciñas Disimulando
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 04 Abr 2012, 21:35
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

xenosilve escribió:
Boas!!! Un compañeiro meu quería ir a carreira, pero cando acordou xa pechara o prazo. Se hai algunha baixa d ultima hora, q se poñan en contacto conmigo x aqui ou x privado, pa ver si podemos arranxar o do cambio d nome d dorsal con championchip. Saudos. Graciñas Disimulando

Non se pode correr baixo a identidade de outro atleta,esta penalizado polo código civil. Enfadado
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Xov, 05 Abr 2012, 9:11
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

lestrove escribió:
xenosilve escribió:
Boas!!! Un compañeiro meu quería ir a carreira, pero cando acordou xa pechara o prazo. Se hai algunha baixa d ultima hora, q se poñan en contacto conmigo x aqui ou x privado, pa ver si podemos arranxar o do cambio d nome d dorsal con championchip. Saudos. Graciñas Disimulando

Non se pode correr baixo a identidade de outro atleta,esta penalizado polo código civil. Enfadado

Vale amigo Lestrove jeje. Eu non dixen nada diso. Simplemente q si alguén me di q non pode ir e esta o seu dorsal libre, pois comunicarlle á organización ou a championchip q outro atleta con determinados datos correrá con ese dorsal. Mellor iso q correr sen dorsal noooo?? digo eu!!! Non se che escapa un detalle... Unha aperta!!! Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 05 Abr 2012, 9:28
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

xenosilve escribió:
lestrove escribió:
xenosilve escribió:
Boas!!! Un compañeiro meu quería ir a carreira, pero cando acordou xa pechara o prazo. Se hai algunha baixa d ultima hora, q se poñan en contacto conmigo x aqui ou x privado, pa ver si podemos arranxar o do cambio d nome d dorsal con championchip. Saudos. Graciñas Disimulando

Non se pode correr baixo a identidade de outro atleta,esta penalizado polo código civil. Enfadado

Vale amigo Lestrove jeje. Eu non dixen nada diso. Simplemente q si alguén me di q non pode ir e esta o seu dorsal libre, pois comunicarlle á organización ou a championchip q outro atleta con determinados datos correrá con ese dorsal. Mellor iso q correr sen dorsal noooo?? digo eu!!! Non se che escapa un detalle... Unha aperta!!! Guiño

En todo caso si das contactado con champion chip ou a organización,cousa que o dudo,e podes arranxalo,como ti tamén ben dís aquí,non haberia problema en solucionalo.Outras veces tense feito,pero xa che digo,tes que comunicarte con eles.Eu mais non podo facer. Guiño
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Abr 2012, 21:58
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Parece ser que correremos con el cielo muy nuboso, con alguna probabilidad de lluvia, pero muy baja. Lo que si que tendremos sera una alta humedad, asi que a sudar desde el calentamiento!!
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1308 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 05 Abr 2012, 22:45
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Pois outro máis que ten que agradecer ó gañador desta carreira, Carlos Turnes, toda a atención que dedica a moitas persoas a modo de consellos, masaxes e demáis indicacións que nos permiten mellorar como atletas e como persoas.
Moi grande este home.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 05 Abr 2012, 23:48
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Non é moita chuvia a que pronostican,pero si a eso sumamos o frio,algún vainas pasar canutas. Guiño
www.eltiempo.es/padron...v=por_hora
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2012, 10:16
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

lestrove escribió:
Non é moita chuvia a que pronostican,pero si a eso sumamos o frio,algún vainas pasar canutas. Guiño
www.eltiempo.es/padron...v=por_hora
Cierto, no me había dado cuenta de los 10ºC que vamos a tener en carrera, que con la humedad que va a haber, puede ser duro. Lo peor sera la ducha fría de despues Mr. Green Silbar
Haile23

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
353 Carreiras
87 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2012, 15:24
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Ducha fria? que vaa, no se por que lo diras Mr. Green
Yo llevo pleno de cuatro. Como diria Mourinho: Por que? Lalin... Porriño...Camariñas... Vig -bay... por que, por que? y en Alto Sil ya no habia duchas. Menos mal, si no con aquella nevada...
Mañana voto por bañarse en el rio, por lo menos evitamos colas Muro Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2012, 15:51
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Haile23 escribió:
Ducha fria?
Mañana voto por bañarse en el rio, por lo menos evitamos colas Muro Guiño

Así me gusta Haile23,un home é un home.....que carallo!!! Moi feliz Aplauso
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2012, 20:44
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Haile23 escribió:
Ducha fria? que vaa, no se por que lo diras Mr. Green
Yo llevo pleno de cuatro. Como diria Mourinho: Por que? Lalin... Porriño...Camariñas... Vig -bay... por que, por que? y en Alto Sil ya no habia duchas. Menos mal, si no con aquella nevada...
Mañana voto por bañarse en el rio, por lo menos evitamos colas Muro Guiño
Vas a por el pleno de 5, entonces?? si al final es lo que te gusta, no digas que no! Mr. Green esos gritos en las duchas, esos 3 segundos debajo del agua...... Bailar Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 07 Abr 2012, 6:27
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Chegou o dia,chegou a hora!!!! Moi feliz
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 07 Abr 2012, 12:41
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

a chuvia respetou,pero a humidade no ambiente era bestial,maneiriña de sudar,ufffff.

gustoume moito a carreira,ainda que recoñezo que desde o kilometro 8 empecei a sufrir e decaeu algo o meu ritmo cedendo algun que outro posto.

marquei un crono de 50':08'' e resulta que o primeiro fixo 43':48'' desdelogo non somos nadie,jaja.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 07 Abr 2012, 12:46
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

CesGti escribió:
a chuvia respetou,pero a humidade no ambiente era bestial,maneiriña de sudar,ufffff.

gustoume moito a carreira,ainda que recoñezo que desde o kilometro 8 empecei a sufrir e decaeu algo o meu ritmo cedendo algun que outro posto.

marquei un crono de 50':08'' e resulta que o primeiro fixo 43':48'' desdelogo non somos nadie,jaja.

Como que non eres nadie???.Eres un paquete,ja,ja,ja. Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos