Foros ›
Autor
Mensaxe
Inklesinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/12
35 Carreiras
69 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2012, 20:52
Asunto: Ironman Lanzarote 2013

Hola a tod@s,

si Dios quiere el próximo 18 de mayo de 2013 estaré en la línea de salida del Ironman de Lanzarote. Me preguntaba si por casualidad algún finisher o superviviente de años anteriores podría aconsejarme, asesorarme etc ... ya que toda ayuda e información serán bienvenidas y nunca estarán de más. Y me refiero a todo tipo de consejos desde planes de entrenamiento, materiales, bicicleta, nutrición, consejos para el día de la carrera etc ...
Agradeciendo de antemano todos vuestros consejos y comentarios se despide un aspirante a cruzar esa línea de meta que separa a los hombres de los hombres de hierro. Gracias.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2012, 21:59
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

resa un par de padre nuestros todolos dias Mr. Green
Olobo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/09
20 Carreiras
75 Mensaxes
TEO
Respostar citando Envío Mar, 05 Xuñ 2012, 16:42
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

Yo acompañe a un amigo hace un par de años, pero a animarlo, grabarlo y todo eso que se le supone a un amigo. El era totalmente amateur y empezó a prepararlo un año antes.
Primero tienes que disponer de tiempo, porque 3-4 horas diarias las vas a necesitar.
Yo me buscaría un fisio porque con un entrenamiento de esa intensidad vas a tener algún problemilla casi seguro, y si él te puede ayudar a prevenirlo mejor.
Que alguien te recomiende un libro de como prepararla tecnicamente (a falta de entrenador)
Intenta meterte en algún club de triatlon porque tanto esfuerzo se lleva mejor acompañado, y si no en uno de ciclismo, es la prueba más importante, sobre todo en Lanzarote, que tienes una buena subida, y zonas de viento muy técnicas. Metele caña a la bici, esto te lo recomiendo 100%, te aportará fondo para la maratón final, y te provocará menos lesiones que la carrera a pie. La natación es la más sencilla(si hay alguna sencilla) porque es la que menos esfuerzo requiere proporcionalmente y además es la primera.
La alimentación es fundamental durante la prueba, eso tienes que controlarlo al máximo, porque si no comes y bebes de manera correcta, puede que tucabeza y corazón puedan, pero tus musculos no, y se acabó todo.
Bueno, de la constancia ya no te hablo, supongo que eso ya lo tendrás claro, porque sino...
La prueba es muy bonita, tanto para los que compiten por alguna categoría como para los que luchan por terminar. Hay un medio ironman en Oporto unas 6 semanas antes, más o menos, que es un buen test.
Suerte, y a por la pulsera verde.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xuñ 2012, 17:57
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

otro consejo muy muy importante: háblalo con tu familia, explícaselo, que te apoyen y te entiendan, o al menos que lo intenten.

No sé cuál es tu situación familiar pero ten claro que en cuanto te metes en un lío de éstos, implicas a todos tus allegados y o están contigo o habrá problemas...

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
ghoselito

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/09
0 Carreiras
33 Mensaxes
Exiliado en P.A.
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 21:09
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

En el siguiente enlace tienes el plan que hizo Roberto Palomar, periodista de marca, elaborado por Josef Ajram, para preparar la edición de este año y en la que consiguió ser finisher.Es de una duración de 38 semanas, así que tienes tiempo para prepararlo. Espero que te sirva de orientación.
josefajram.es/las-38-s...o-palomar/

Saludos
Inklesinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/12
35 Carreiras
69 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 22:20
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

Lo empiezo a preparar con 1 año de antelación, creo que en ese sentido voy bien, el sacrificio y las horas de entreno se verán recompensadas al cruzar la línea de meta. La familia lo entiende y lo apoya (al menos a día de hoy ja ja ja).
Gracias a los 3 x vuestros consejos !!!
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3865 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 22:34
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

Inklesinho, ¿Fixeches aljunha ves unha maraton? ¿Pedaleaches 180km? ¿Estiveches nadando aljunha ves 3,8km? E a prejunta clave ¿serás capaz de facer estas tres modalidades dunha soa tirada? Si de cabeza vas forte e mentalizado, espero que non che fallen as pernas Ríndose Ríndose Ríndose

Decirche a min gustaríame poder participar e acabar un ironman... pero non teño tempo pá tanto entrenamiento. E outra cousa, cando fixen o meu primeiro maratón tardei 4 anos en facer outro, tíñalle aljo de respeto Ríndose Ríndose Ríndose pero o facer o meu segundo maraton este ano en Coruña, acabei tan ben que xa estou pensando como vou preparar o proximo.

Moita sorte coa tua preparación e que as lesión te respeten Guiño

Saudos Gus.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3865 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2012, 22:37
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

juandertaker escribió:
resa un par de padre nuestros todolos dias Mr. Green

Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
trasno061

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/10
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Xuñ 2012, 12:28
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

Inklesinho escribió:
Lo empiezo a preparar con 1 año de antelación, creo que en ese sentido voy bien, el sacrificio y las horas de entreno se verán recompensadas al cruzar la línea de meta. La familia lo entiende y lo apoya (al menos a día de hoy ja ja ja).
Gracias a los 3 x vuestros consejos !!!

Como di o amigo Xoixe correr unha maraton despois de nadar 3,8Kmts e 180 de bici e unha bestialidade e so esta o alcance de uns poucos fenomenos tanto a nivel fisico coma psiquico. Dou fe que el si tivese tempo pra preparalo fariano perfectamente pois correndo e un autentico animal.

Eu persoalmente nin teño suficiente tempo pra preparar unha proba desa dureza nin penso que a miña maltreita rodilla aguantase a carreira a pe, pois creo que tanto a natacion coma o sector de ciclismo estan o meu alcance.

Pero se ti estas animado, e tes coma dis tempo pra preparalo e apoio na familia (importantisimo), non o dudes pois e unha experiencia unica segun din todos o que o fixeron, e ahi en Cambados tes uns cantos exemplos que seguro coñeces e xa consultaches.
trasno061

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/10
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Xuñ 2012, 13:21
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

Por certo, eu son de Cambados inda q levo uns anos vivindo en Vilagarcia.

Se necesitas algunha vez alguen que te acompañe entrenando, sobre todo en bici que e donde mais se agradece, non dudes en pedilo. Eu fago algunha tirada solo e algun Domingo salgo cos do Club ciclista Salnes de Cambados que son moi boa xente e fan unhas saidas moi guapas.

Pois o dito. se necesitas algo manda un privado.

Un saudo.
Inklesinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/12
35 Carreiras
69 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 08 Xuñ 2012, 14:45
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

trasno061 escribió:
Por certo, eu son de Cambados inda q levo uns anos vivindo en Vilagarcia.

Se necesitas algunha vez alguen que te acompañe entrenando, sobre todo en bici que e donde mais se agradece, non dudes en pedilo. Eu fago algunha tirada solo e algun Domingo salgo cos do Club ciclista Salnes de Cambados que son moi boa xente e fan unhas saidas moi guapas.

Pois o dito. se necesitas algo manda un privado.

Un saudo.



Ok, gracias.
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Xuñ 2012, 16:25
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

Hola
O Ironman merece todo-los respetos. Pero se se corre con cabeza, de menos a máis... non hai problema.
O meu primeiro Ironman foi o de Lanzarote, no ano 1.993.
Entereime que se existía esa proba na festa dos chocos de Redondela, 15 días antes.
E decidín apuntarme e participar. Non tiña nin idea de donde me metía, conseguín que me inscribiran e púxenme a entrenar.
A miña traxectoria deportiva era amplia e contaba cun palmarés impresionante, sobre todo no ciclismo.
Fun ciclista desde os 10 hasta os 18 anos.
Con duas hazañas na miña traxectoria personal.
Record mundial de Kilómetros no coche escoba e unha capacidade innata para quedar descolgado dos pelotóns as primeiras de cambio, incluso nas salidas neutralizadas. Era normal que no Km. O dalgunha proba xa fora descolgado.
Outra das miñas facetas era coller unha pájaras impresionantes.
Pois con ese impresionante palmarés e co plan de entreno que acabo de recuperar do meu archivo personal, conseguín finalizar o meu primer Ironman.
En vistas do éxito conseguido no Ironman de Lanzarote do 1.993, trazamos un plan de entreno específico a 1 ano vista, con dedicación prácticamente exclusiva e conseguindo mellorar o rexistro en casi 40 minutos.
Así que considero que un Ironman é unha cuestión mental. A única posibilidade de que seas capaz de faelo é que tu realmente creas que eres capaz.
Creo recordar que por aqueles anos había unha monxa que o faía e decía que era unha cuestión de fe.
A miña propia experiencia, polo menos a min, confírmame que para faer un Ironman sólo hai que ter fe e un tremendo respeto a proba, ós teus límites e ben sazonado con unha gran dosis de humildade.
Ingredientes que valen para Ironman e para a vida tamén.
Este foi o meu entreno para o meu primeiro Ironman.
Insisto. Entereime de que existía a proba 15 días antes.
Os entrenos empezaran en octubre para faer os duatlóns do campeonato galego que por aquela época creo que as distancias eran 7 Km. 30 Km. 3,5 km. E o reglamento non permitía chupar roda. Aquilo si que era chulo.

RESUMEN ENTRENOS 5/10/1992 A 27/05/1993 Y RESULTADOS IRONMAN
Recatados do baúl dos recordos.

A continuación voy a resumir los entrenos que realicé en los 8 meses previos a mi primer IRONMAN y que estaban planificados única y exclusivamente para competir en duatlón. En la natación los datos son exactos, en el ciclismo casi exactos, con un margen de error muy pequeño. En el atletismo el margen de error es un poco mayor al haber muchas series, calentamientos…; aún así este error no es superior a los 100 Km..
1- NATACIÓN: sólo realicé 6 entrenamientos. Anteriormente había ido a la piscina en la primavera de 1.992, en unas 20 ocasiones, ya que la piscina quedaba a 30 Km. de casa. Ese mismo año participé en un par de triatlones de iniciación y uno de distancia olímpica (saliendo casi el último del agua en Castrelo de Miño). De pequeño había ido 1 mes a aprender a nadar al Codesal , un club privado de A Guarda con piscina al aire libre. El resto de mi contacto con el agua se limitó a ir a dar el baño al río Miño en verano, aunque no era precisamente un deporte por el que sintiera debilidad por las tiritonas que me agarraba.
RELACIÓN ENTRENOS: 1.000m./1.750m./ 500m./3.000m./1.000m/1.500m
TOTAL NATACIÓN: 8.750 metros. RESULTADO el día de la competición:3,8Km. en 1h:41m:46seg.
Perdí las gafas nada más salir y tuve que ir siempre con la cabeza fuera del agua y con bastantes tramos sin poder ir a crol.
2- CICLISMO: era el deporte del que procedía y que practiqué muchos años con los resultados ya comentados anteriormente. El total de sesiones de bicicleta fueron 59 entre octubre de 1.992 y mayo de 1.993, incluyendo los duatlones. A continuación los relaciono uno por uno con sus distancias en Km.
RELACIÓN DE ENTRENOS EN BICICLETA: 55- 45- 45- 55- 40- 40- 36,4 - 27 - 20- 20- 36-50- 29- 10- 31,8- 29,7- 61- 33,7- 76,87- 47- 43,6- 55- 50- 90- 30- 52- 35- 30- 55- 30-45- 40- 50- 60- 30- 45- 22- 30- 40- 30- 30- 26- 60- 15- 25- 30- 20- 20- 40- 20- 80-40- (cambio de plan, me acabo de enterar que existe el Ironman y voy a participar; aumento las distancias, sólo quedan 14 días para la prueba)- 106- 90- 53- 110- 70- 70- 70.
TOTAL ENTRENO CICLISMO: 2.626 KM.

RESULTADO el día de la competición:180Km y las 2 transiciones en 6h:35m:01seg.
3-ATLETISMO: a este deporte no llegué hasta el año 1.989. Anteriormente sólo lo practicaba en las clases de gimnasia y alguna competición escolar. Mi estilo de correr, un tanto estrambótico, hace que este deporte sea bastante traumático para mi.
Desde 1.991 compaginé el duatlón con 4 o 5 participaciones en cross y esporádicamente en pruebas populares. Una vez había participado en una media maratón pero nada más. La realización de la lista de entrenos es lo más aproximada posible. Dada la dificultad, a la hora de extraer datos de las hojas de entrenos (hay muchas series, calentamientos…) los he agrupado por semanas, con un total 28. En estos kilometrajes van incluidos también los Km. realizados en las populares y los duatlones en los que participé mientras realizaba estos entrenos. A pesar de esta dificultad el error no debiera ser superior a los 100km, arriba o abajo, en el total de los 8 meses de entreno.
RELACION DE KM. SEMANALES:15- 20- 35- 8- 35- 12- 25- 28- 6- 25- 0-12- 23- 15- 15- 15- 30- 15- 22- 25- 15- 18- 15- 31- 15- 15- 93-30.
TOTAL ATLETISMO:613 Km. RESULTADO día de la competición: 42,2Km. en 3h:46m:29seg.
TIEMPO FINAL IRONMAN:12H.03Min.16Seg.
LO DICHO. Si quieres convertirte en un Ironman, Fe, esperanza y MUCHA HUMILDAD. Suerte.
Benito Guerreiro
Ironman finisher Lanzarote 1.993-1.994 y 1.996
Inklesinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/12
35 Carreiras
69 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Xov, 21 Xuñ 2012, 0:10
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

Gracias pola información Benito. A todo esto menudos tempazos que te marcaches!!

Por fin aparece algún finisher Moi feliz .
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Xuñ 2012, 6:31
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

Sigo pensando o mismo, que o deportista lévase dentro, que non fai falta "enfermar" para finalizar un Ironman.
A non ser que vaias a correr para ganalo, todo vale para entrenalo, subir un monte a pe, faer o Camiño de Santiago cos amigos (eu fíxeno un mes antes do Ironman, Camiño Portugués, 100 Km. en bicleta en 3 días, parando a comer churrasco e disfrutanto do viaxe).
Que naide pense que me tomo o Ironman a cachondeo, simplemente falo desde a experiencia personal.
Sendo deportista aficionado, hai cousas máis importantes que entrenar. Primeiro está disfrutar coa familia, cos amigos, entrenar cuando o corpo pida caña e pasar de todo cuando pida descanso.
Insisto en que os plans extrictos de entrenamento son para os profesionais non para os aficionados. Cóntovos.
No Ironman de 1.996, o terceiro da miña vida, entrenei máis ca nunca, unha preparación extupenda, tirando a extricta, e un bo conocemto da proba e da capacidade de resistencia do meu corpo...
Pero olvidei na casa a humildade. A miña soberbia levoume a mirar para a pancarta de salida e desde o meu interior decirlle o Sr. Ironman que ese día iba a pulverizar todos os meus rexistros personais.
E o Ironman díxome: " adiante chaval, a demostrar o que eres capaz de faer".
A miña altivez non me permitiu escoitar ó meu interior e pagueino mui caro. Os últimos 20 Km. da maratón foron unha agonía e chegar a meta levoume casi duas horas máis que na miña primeira actuación.
¿Cómo é posible que un Benito muito máis preparado, con muitos Km. a suas espaldas, experiencia...tardara 2 horas máis que o mismo Benito sin experiencia, sin preparación...?.
Xa o dice o lema do Ironman de Lanzarote: "Os límites normales non contan".
E aquel día fixen a recta de meta coa cabeza agachada e xusto debaixo do arco mirei para arriba e díxenlle: Sr. Ironman, perdón por infravalorarte ó que él contestou, veña, pasa para dentro e non me volvas a faltar ó respeto".
E todo o que conto...é certo, valeume como escola para a vida e valorar máis ainda a aquel Benito matado profesional, o mellor do coche escoba nas probas ciclistas galegas dos años 80, que no ano 1.993 se presentou no aeroporto de Lanzarote coa sua vella bicicleta dentro dunha caixa de cartón e cun chandal de oferta 2X1 e que conseguiu cumplir o seu soño: ¿ser finisher do Ironman de Lanzarote?. No, iso no.
Faer realidad un soño que tiña desde pequeno, !!FAER ALGO GRANDE!!.
E eu pensaba que iso grande era o Ironman pero anos despois apareceron couas máis grandes, pero iso é outra historia.
ANIMO a todos aqueles que vandes a participar nun Ironman, eu falo desde a noite dos tempos, do recordo da primeira expedición duns galegos ó Ironman de Lanzarote no ano 1.933, Javier Beltrán, Miguel Abreu e Benito Guerreiro, abrimos brecha e a nivel interior foi toda unha proeza.
Disfrutade do deporte, pero sobre todo disfrutade da familia, dos amigos, da vida...
Olobo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/09
20 Carreiras
75 Mensaxes
TEO
Respostar citando Envío Xov, 21 Xuñ 2012, 10:44
Asunto: Re: Ironman Lanzarote 2013

Grande!!

Pero será 1983, no? En el 33 no creo ni que hubiese la carretera del Mirador de Rio.

Enhorabuena por tus comentarios.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos