Foros ›
Autor
Mensaxe
jumadiga

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/01/07
0 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2012, 12:04
Asunto: Re: Barritas energeticas

seak escribió:
tomo agua con las barritas?
un poco de de agua es aconsejable tras tomar la barrita
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2012, 22:13
Asunto: Re: Barritas energeticas

Para despois de carreras longas unhas con proteínas para evitar o cansancio muscular.
Os xeles tamén son bos, e os hai con cafeína e sen ela. Segundo a parte na que te encontres na carreira. Para 10km ou menos non precisas nada.
www.powerbar-europe.ne...e.powerbar
en productos te pone antes, durante y después.
Saludos
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2012, 22:31
Asunto: Re: Barritas energeticas

VICTORALVAREZ escribió:
seak escribió:
Y una cosa, independientemente de la marca, cualquier tipo de barrita la tengo que comer con un poco de agua, verdad?

Yo te recomiendo geles que es lo que he probado en tiradas largas y en maratón. Concretamento los Isostar Endurance. Los puedes pillar en el Decathlon.

En cuanto te tomes el gel, te metes unos 200 ml de agua.

Pruébalos en los entrenos para ver qué tal te sientan al estómago.

Saludos

Jijijjiji, como se nota que somos maratonianos ...... de esto Víctor y yo hemos hablado largo y tendido ....... yo lo mismo que él, y no tuve problemas ninguna vez tanto en maratones, MM y rodajes largos ...... aunque hay otras marcas que también dicen que funcionan muy bien ..... todo es que te den buen resultado y no te sienten mal, así que a experimentar en los entrenamientos, nunca en competición ..... un saludo y salud

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Ven, 28 Set 2012, 20:32
Asunto: Re: Barritas energeticas

sochas escribió:
Eu non me complicaría coas barritas "deportivas" xa que moitas non distan moito as típicas do Mercadona, Eroski... eu uso as Hero que aínda sendo máis caras que as do Mercadona e compañía son infinitamente máis baratas que as Powerbar, Nutrisport...

Para correr non as utilizo xa que non me vai a larga distancia. Utilizoas cando salgo coa bici.

Unha boa alternativa son os plátanos e os dátiles.

Na última proba que fixen coa bici nun dos avituallamentos metinlle un bocata de chourizo e queso que cando levas tempo coas barritas quedas ata o carallo!!!

Un saúdo

Comparto contigo, eu prefiro as barriñas de cereais do super, para todo, medias, maraton, tiradas largas, .... Os plátanos cómoos antes.
Custoume beber e comer en ruta pero todo se entrena.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos