Foros ›
XI Edición Lugo Monumental (07/04/2013)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 24 Nov 2012, 11:07
Asunto: Re: XI EDICION LUGO MONUMENTAL (07/04/2013)

CACHOFOUCELLAS escribió:
Pues me parece estupendo, ya que en Diciembre hacia mucho frio y en Abril el tiempo estara mucho mejor.
A mi me parece genial.
Apuntada esta...

Si por el tiempo es,creo que Abril mucho mejor,porque lo que es correr en Lugo en pleno Diciembre.Dios,que frio tengo pasado,con -4º,-2º Sorriso
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1927 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Sáb, 24 Nov 2012, 12:44
Asunto: Re: XI EDICION LUGO MONUMENTAL (07/04/2013)

lestrove escribió:
CACHOFOUCELLAS escribió:
Pues me parece estupendo, ya que en Diciembre hacia mucho frio y en Abril el tiempo estara mucho mejor.
A mi me parece genial.
Apuntada esta...

Si por el tiempo es,creo que Abril mucho mejor,porque lo que es correr en Lugo en pleno Diciembre.Dios,que frio tengo pasado,con -4º,-2º Sorriso

El frío formaba parte del encanto de la Monumental. Correr por debajo de 0º, además de subir por la muralla, la hacía especial.

De todas formas, me conformo con poder correrla, aunque sea en Abril. Que digo???...conformarme...noooo!!!....la disfrutaré!!!, como se merece.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
RAMON1966

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/11/11
101 Carreiras
114 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 24 Nov 2012, 13:22
Asunto: Re: Lugo Monumental ¿Se cae del calendario?

CCNOS escribió:
DATA OFICIAL E DEFINITIVA XI EDICION LUGO MONUMENTAL

DOMINGO 7 DE ABRIL DE 2013

UN SAUDO

Una gran noticia.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
CAVOK

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/03/12
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Nov 2012, 18:10
Asunto: Re: XI EDICION LUGO MONUMENTAL (07/04/2013)

De las mejores carreras de Galicia, una vueltecita por la muralla bimilenaria, no tiene precio... Aplauso Aplauso
Betinho

Maratoniano
Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Respostar citando Envío Sáb, 24 Nov 2012, 19:45
Asunto: Re: XI EDICION LUGO MONUMENTAL (07/04/2013)

maxi. escribió:

El frío formaba parte del encanto de la Monumental. Correr por debajo de 0º, además de subir por la muralla, la hacía especial.

Que emperrados estades con que o frío fose un punto a favor. Non consigo comprendelo... Se aínda nevase (que non sei se nalgunha edición chegou a facelo, se alguén ten fotos que as poña), entenderíao, pero ver tanto frío como algo positivo non me da entrado na cabeciña Pensando
Ollo, que eu non deixaría de participar se fose en decembro, que conste, é un carreirón!
abraham-jogs-scotland

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/03/11
0 Carreiras
111 Mensaxes
Sanxenxo
Respostar citando Envío Sáb, 24 Nov 2012, 20:05
Asunto: Re: XI EDICION LUGO MONUMENTAL (07/04/2013)

lestrove escribió:
juampa escribió:
Para mín a máis bonita de Galicia

Non creo eu eso de que unha determinada carreira sea mais bonita que outras. Nono Todas teñen o seu encanto. Guiño

Si todas teñen o seu aquel e encantos, pero para os que nacimos en Lugo e entrenamos tantas veces por riba da muralla, ten moito de especial.... Poucas carreiras poden presumir de correrse sobre monumentos de máis de 1800 anos de historia!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 24 Nov 2012, 20:10
Asunto: Re: XI EDICION LUGO MONUMENTAL (07/04/2013)

abraham-jogs-scotland escribió:
lestrove escribió:
juampa escribió:
Para mín a máis bonita de Galicia

Non creo eu eso de que unha determinada carreira sea mais bonita que outras. Nono Todas teñen o seu encanto. Guiño

Si todas teñen o seu aquel e encantos, pero para os que nacimos en Lugo e entrenamos tantas veces por riba da muralla, ten moito de especial.... Poucas carreiras poden presumir de correrse sobre monumentos de máis de 1800 anos de historia!

Pois a min tanto che me da correr sobre monumentos,autovias ou viaductos. Guiño
quetepillo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/05/10
0 Carreiras
184 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Nov 2012, 21:31
Asunto: Re: XI EDICION LUGO MONUMENTAL (07/04/2013)

esperemos a ter mais noticias, a ver si é o mismo recorrido deixándonos subir a muralla.
dosminutosveintidosenmil

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/09
801 Carreiras
402 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Nov 2012, 22:28
Asunto: Re: XI EDICION LUGO MONUMENTAL (07/04/2013)

bienvenida a esta carrera, sea cuando sea.
A los que no entienden que el frio sea un valor añadido, no lo van a entender nunca.5º bajo cero, presta correr así. Tiene un no se qué.....
los que preferis Abril, es que sois unos "flojillos", jejeje
Y yo creo que todos en general preferimos correrla sea cuando sea.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1927 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2012, 22:27
Asunto: Re: XI EDICION LUGO MONUMENTAL (07/04/2013)

Betinho escribió:
maxi. escribió:

El frío formaba parte del encanto de la Monumental. Correr por debajo de 0º, además de subir por la muralla, la hacía especial.

Que emperrados estades con que o frío fose un punto a favor. Non consigo comprendelo... Se aínda nevase (que non sei se nalgunha edición chegou a facelo, se alguén ten fotos que as poña), entenderíao, pero ver tanto frío como algo positivo non me da entrado na cabeciña Pensando
Ollo, que eu non deixaría de participar se fose en decembro, que conste, é un carreirón!

O frío non era un punto a favor, senon que era unha das características da carreira, o mesmo que correr por enrriba da muralla.

De feito era un dos temas mais comentados da carreira. Algún foreiro, o ano pasado, chegou a comentar o seguinte:

Betinho escribió:
Eu vin chegar a xente co moquillo condensado no mostacho Muerto
Pero aínda así o speaker dicía que na edición anterior o termómetro marcaba menos grados.
Silbar Silbar Silbar

Non seí, cada carreira ten as súas particularidades e correla sin frío, ainda que seña por encima da muralla faiseme estrano. Haberá que acostumarse.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
pepeangel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/11/10
50 Carreiras
154 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 9:10
Asunto: Re: XI EDICION LUGO MONUMENTAL (07/04/2013)

Si es por el frío tendremos que sopesar seriamente lo de celebrar las navidades en el mes de Agosto que seguramente acompañe un poco más la temperatura.
Hay fechas de eventos que son históricas y que salvo motivos de fuerza mayor no deben de ser alteradas.
Los corredores, también los populares, tenemos objetivos para la temporada y muchos de ellos habíamos marcado el 16 de Diciembre para correr la Monumental.
No voy a polemizar más con este tema ya que como la mayoría celebro que finalmente, y si no pasa como con la media maratón que se debía de haber celebrado en Lugo este año, podamos correr esta prueba referente del atletismo Lucense. Quizás no apruebe ni el fondo ni las formas de como se ha gestionado este asunto pero desde luego me alegro de que después de la suspensión de la prueba en esta edición, haya imperado el sentido común y podamos los Lucenses seguir disfrutando de esta hermosa prueba. Es bueno para los atletas y para los Lugueses en general.
Mi felicitación a quién corresponda por esta decisión.
Salu2 a tod@s y SÍ A LA LUGO MONUMENTAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Betinho

Maratoniano
Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 10:21
Asunto: Re: XI EDICION LUGO MONUMENTAL (07/04/2013)

maxi. escribió:

O frío non era un punto a favor, senon que era unha das características da carreira, o mesmo que correr por enrriba da muralla.

De feito era un dos temas mais comentados da carreira. Algún foreiro, o ano pasado, chegou a comentar o seguinte:

Betinho escribió:
Eu vin chegar a xente co moquillo condensado no mostacho Muerto
Pero aínda así o speaker dicía que na edición anterior o termómetro marcaba menos grados.
Silbar Silbar Silbar

Non seí, cada carreira ten as súas particularidades e correla sin frío, ainda que seña por encima da muralla faiseme estrano. Haberá que acostumarse.

Hahaha, valeee, aceptamos "frío" como característica inalienable da Lugo Monumental... Moi feliz
Xa sei que á hora de correr non inflúe pero é moi desagradable antes de saír ou cando rematas, antes da ducha. Agardemos que a nova data en abril atraia a máis "flojillos" Guiño e se repitan imaxes como as que vin onte en "Citius, Altius, Fortius" da saída da San Martiño en Ourense. Realmente impresionantes.
Fore

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/12/11
101 Carreiras
112 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2012, 21:44
Asunto: Re: XI EDICION LUGO MONUMENTAL (07/04/2013)

No se trata de que correr con frío excesivo sea mejor, creo que diciembre siempre fue la fecha de la carrera y es una fecha bonita para correr la monumental. ¿Por qué no cambiamos las "san silvestres" para el 30 de junio?.
merchibugallo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/11
5 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2012, 18:11
Asunto: Re: XI Edición Lugo Monumental (07/04/2013)

Ya la tengo anotada en mi agenda, es una de mis carreras favoritas.
aanton

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/08
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Dec 2012, 21:49
Asunto: Re: XI Edición Lugo Monumental (07/04/2013)

Y alguien sabe por que no se ha hecho como todos los años?. Tema económico?. También podían haber subido el precio de la inscripción, si era necesario....





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos