Foros ›
Dorsal con número fixo para os chips marelos
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5663 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Nov 2012, 15:23
Asunto: Re: Dorsal con número fixo para os chips marelos

Yo no digo más, sólo digo q con el tiempo (y no muy lejano) estoy convencido de que la parafernalia de la entrega de dorsales y chips será historia, con un sistema parecido o mejorado, en el q el corredor sólo tenga q estar en linea de salida, esa es la idea. Todas las pegas son muy susceptibles de solucionar y buscar alternativas, yo apuesto por ello, estoy convencido.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 29 Nov 2012, 16:46
Asunto: Re: Dorsal con número fixo para os chips marelos

yomismo escribió:
Yo no digo más, sólo digo q con el tiempo (y no muy lejano) estoy convencido de que la parafernalia de la entrega de dorsales y chips será historia, con un sistema parecido o mejorado, en el q el corredor sólo tenga q estar en linea de salida, esa es la idea. Todas las pegas son muy susceptibles de solucionar y buscar alternativas, yo apuesto por ello, estoy convencido.
Para eso corremos sólo con chip y asunto arreglado Guiño


MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Xov, 29 Nov 2012, 20:16
Asunto: Re: Dorsal con número fixo para os chips marelos

safardatxo escribió:
Dorsales tirados por la casa? entonces no los aprecias,o los guardas bien o los tiras al contenedor azul (Papel)
Menos papeles tirados en carrera? y si se te cae el dorsal que llevas tu de casa?
Y ese sistema esta muy bien,pero te has parado a pensar,que aparte de la publicidad de muchos anunciantes que quieren aparecer en el dorsal de Championchip,tambien hay mas sistemas actualmente de cronometraje:
Cronotec,FGA,y alguno mas.Y en muchos casos,es dorsal con chip desechable,que por cierto,es el futuro en el cronometraje
Estaria bien,para casos especificos,circuitos de carreras:Ya lo hace GMTA,lo hizo CorreSan,pues seria bueno para el Corre con Nos,Correndo por Ourense,Circuito de VIgo,y el Circuito de Coruña
Lo de falsificar el dorsal,claro que lo puede hacer la gente habiendo cogido el dorsal original el dia anterior,pero si se hace como se plantea aqui,con la de caraduras que hay en Galicia,habria mas gente corriendo gratis,que pagando
O de dorsais tirados pola casa, me refería a que, eu por lo menos, levo 15 anos correndo nas populares e SI teño dorsais, non tirados, pero que non valen para nada. O de tiralos no contenedor azul, serán os de papel e que xa o fago, pero hainos doutros materiais. E cando me refiro ós papeis tirados na carretera, quero dicir que dando os dorsais son autoadhesivos, esas "tiritas"ou chámalle tí como queiras, en moitos dos casos van para o chan. Ou non? Con respecto ao de falsificar e o de non pagar: Eu refírome ás carreiras controladas polos chips.É dicir para darte de alta en cada carreira, ainda que teñas chip en propiedade tés que pagar, pois o mesmo pero ademais coa salvedade de que levas xa da casa o dorsal. Bueno, era unha proposta como sería no seu día a do chip. O único distinto, que o chip saiu a diante porque hai queno "traballa" e o do dorsal non interesa. Eu realmente non vexo tantos inconvintes, pero...tempo ao tempo, vamos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos