Foros ›
Autor
Mensaxe
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Lun, 31 Dec 2012, 19:11
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

Para sabado? Pero esta xente, sabado xa hai unha en Ribeira. Andamos do reves e ao carallo.. Eu finalmente fun,pero ao ver que a suspenderan, xunto con 2 mais volvemos para portosin e tamen fomos facer a nosa tiradiña de 50 minutos pero mais cerca das duchas das nosas casas.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 31 Dec 2012, 19:17
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

juandertaker escribió:
Para sabado? Pero esta xente, sabado xa hai unha en Ribeira. Andamos do reves e ao carallo.. Eu finalmente fun,pero ao ver que a suspenderan, xunto con 2 mais volvemos para portosin e tamen fomos facer a nosa tiradiña de 50 minutos pero mais cerca das duchas das nosas casas.

Mándalle un fas!!! Guiño
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5659 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Dec 2012, 20:25
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

Buuuuuuuufffff menos mal que no fui a Noia, no me hubiera sentado nada bien la decisión, coño, q estamos en Galicia, q mejor forma de despedir el año!!! ¿Que somos, leones o huevones? Ríndose En Pontevedra lo pasamos de coña, no es por daros envidia, jeje Silbar
Feliz 2013 a tod@s!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 31 Dec 2012, 20:38
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

yomismo escribió:
Buuuuuuuufffff menos mal que no fui a Noia, no me hubiera sentado nada bien la decisión, coño, q estamos en Galicia, q mejor forma de despedir el año!!! ¿Que somos, leones o huevones? Ríndose En Pontevedra lo pasamos de coña, no es por daros envidia, jeje Silbar
Feliz 2013 a tod@s!!!

Coño!!.E lojo en Pontevedra non se suspendeu???.Debe de ser a chuvia diferente a de Noia. Pensando
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 31 Dec 2012, 21:18
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

O de suspendela non o entendeu nadie, pero finalmente participamos máis de 100 nunha tirada de case 10km, sen practicamente choiva e vento nulo.

Agraceder que a policia local nos cortou o tráfico en certas zonas, un bo trote en moi boa compañía.
E a ducha do final prestou xenial.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mar, 01 Xan 2013, 0:13
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

Pois podiana poñer outro a verdad. Ou polo menos que sea pola tarde
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 01 Xan 2013, 1:23
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

juandertaker escribió:
Pois podiana poñer outro a verdad. Ou polo menos que sea pola tarde
pois sí...pero sentido moito eu vou a Ribeira se coinciden as duas
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mar, 01 Xan 2013, 1:59
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

correro escribió:
juandertaker escribió:
Pois podiana poñer outro a verdad. Ou polo menos que sea pola tarde
pois sí...pero sentido moito eu vou a Ribeira se coinciden as duas
Eu penso que tamen..
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 01 Xan 2013, 2:36
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

Veña logo,todos a Riveira!!! Guiño
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mar, 01 Xan 2013, 23:04
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

eu preguntara as 16:15 e dixeronme que se "disputava" a carreira,fun tomar algo e cando volvin cambiado disposto a quentar para a carreira dinme que se suspende.
joder,para eso que mo digan antes e non esperen a escasos minutos da carreira.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Xan 2013, 23:44
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

juandertaker escribió:
Pois podiana poñer outro a verdad. Ou polo menos que sea pola tarde

Ti pola tua edade deberías saber que o día 5 pola tarde hai cabalgatas de Reis en todos os concellos.
E sendo unha S. Silvestre non competitiva ou a fan o máis cerca dese día ou mellor non facela.
Eu espero ir o sábado, xa que onte visto o temporal que había as 15 horas en Outes, nin me planteei ir correr, desplaceime ata Noia, xa que tiña cousas que facer alí e vin que a aplazaron.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mér, 02 Xan 2013, 8:28
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

Kurty escribió:
juandertaker escribió:
Pois podiana poñer outro a verdad. Ou polo menos que sea pola tarde

Ti pola tua edade deberías saber que o día 5 pola tarde hai cabalgatas de Reis en todos os concellos.
E sendo unha S. Silvestre non competitiva ou a fan o máis cerca dese día ou mellor non facela.
Eu espero ir o sábado, xa que onte visto o temporal que había as 15 horas en Outes, nin me planteei ir correr, desplaceime ata Noia, xa que tiña cousas que facer alí e vin que a aplazaron.
Ostia Kurty, pois é verdad que hai cabalgatas pero levo xa uns aniños sin ir eh Ríndose
bouzas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/08/10
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Xan 2013, 16:47
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

hola boas
sabe alguen si finalmente se celebra o sabado e si e asi a que hora
gracias
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Xov, 03 Xan 2013, 17:56
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

Qué pena, pola organización¡¡ Todos esperando a despedida do ano correndo en Noia e chegamos coa criansa, cos disfraces (este ano animeime coas fillas) e dinnos que se anula. Noutros lugares, polo menos avisaron para que non se achegaran ó lugar debido ao temporal. Pero a gran sorpresa -e que alguén me corrixa se me enganaron- foi que seica a concellala dixo que se anulaba por non haber xente¡¡¡¡¡¡¡ A miña familia eramos 4 e.... a vista gorda seríamos mais de 100 persoas¡¡¡ Deberían aclararlle a esa señora que os que fomos alí íamos a correr, a despedir o ano nun lugar onde sempre fomos moi ben acollidos polos veciños e queríamos desfrutar do fin de ano unha vez mais entre amigos¡¡ Un 0 coma unha casa para esa concellala, pero en troques un 10 para os nosos amigos os municipais (profesionais 100%, hai que dicilo) aos que lles temos que agredecer os seus desexos de evitar algún percance e axudarnos a quenes decidimos sair a dar unha volta e a despedi-lo ano correndo. Esto é unha crítica constructiva, non insulto a ninguén e menos ao clube atletismo de Noia que entendo que tamén serían afectados coma nós, só critico unha decisión de alguen (seña quen seña) que espero que non volva caer nunha cuestión coma esta. Para mín a carreira de fin de ano 2012 en Noia xa pasou.
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Xov, 03 Xan 2013, 18:15
Asunto: Re: San Silvestre de Noia

E se a aplazan? E se non hai xente suficiente? Creo que, polo menos os que estivemos alí o 31 non deberíamos voltar, porque hai que ternos en conta e polo menos consultarnos. Se estamos alí é porque queremos correr e non éramos uns desatinados porque creo que todos/as fixemos carreiras peores.
Ademais ese día saín de traballar ás 14:30h, fixen a comida para a family, comemos, fixen os disfraces, amañei a casa e marchamos apurados para Noia....e chegas alí e dinche que se cancela?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos