Foros ›
Cross veteranos galego, Monte do Gozo
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
aeiou

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/09/12
0 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2013, 19:51
Asunto: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

Ola a todos.
Quero facer unha reflexión : Un campeonato de veteranos galego podía estar algo mellor organizado.
Hoxe pola mañá no monte do Gozo non había nin un so letreiro que indicara o aparcadoiro , ou o lugar onde deixar os coches ( todos tiñamos que chegar en coche ). Varios de nós , que eramos de diferentes lugares de Galicia , atopámonos dando volta cos coches uns detrás dos outros, sen saber por onde entrar, porque a entrada que todos coñecíamos estaba pechada con vallas.Supoño que a categoría do evento merecía certa información deste tipo.
Despóis tiñamos a única cafetería que hai no recinto pechada ,e co día de cans que estaba ,moitos teríamos tomado algo quente, e ao mesmo tempo as persoas que nos acompañaban terían onde esperar por nós.
Por último decir que si hai 29 pabellóns ,no monte do Gozo, para habilitar baños e duchas,sería mellor non ter que se desplazar ata o último de eles: o número 29, o que estaba máis lonxe do circuíto.Ademáis o habitáculo onde nos aseamos era insuficiente en todos os sentidos.
Saúdos de un corredor veterano.
Kristina

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/12
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2013, 20:39
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

Totalmente de acordo. Tamén dimos voltas e voltas para atopar a entrada e acabamos deixando o coche lonxe e cargando coas bolsas a través do barro, ningunha indicación para chegar. E o das duchas e os aseos non ten nome....o pavillón era o de máis lonxe e casi te pedían o DNI para ducharte en un par de duchas das que casi non saía auga.
Se nos animamos, co día de perros que facía, a desprazarnos 100 kilómetros e a intentar nos ser engullidos polo barro, a lo menos que a federación, ou quen corresponda a organización nos trate un pouquiño mellor, que sacan as ganas de volver.
tartaruga

Maratoniano
Maratoniano
18/10/09
0 Carreiras
271 Mensaxes
ourense
Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2013, 21:39
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

De acuerdo completamente, parece mentira que nos traten de este modo, duchas insuficientes para los corredores y agua fria, con lo cual te tienes que ir para Ourense sin duchar, de pena en organizacion.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2013, 21:44
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

Sumome os comentarios vertidos, puntualizando que as duchas de pena i tras pasar un control que non sei a que viña posto que eramos todos corredores, non ía ir nengun alleo a proba pra ducharse nis pabellón.
Pero que suffridores somos Silbar Silbar .
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2013, 21:50
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

Respecto o tema da cafetería , tíñamos unha a pe de circuito, xusto na continuación de un toldo de varioas metros que puxeron para cubrirnos da choiva.
Ë certo que non estaba indicado, eu cheguei e pasei co coche polo lado das vallas que comentades, e aparquei o ladiño da entrada ó circuito sen ningún problema. E non baixei do coche para apartar as vallas nin nada parecido, había sitio de sobra para pasar, e con mirar ó lonxe podíase ver que estaba cheo de coches aparcados.

Non cabe duda de que se pode mellorar todo o que criticades, pero quero agradecer tamén a toda a xente que pasou tantas horas preparando este evento o seu esforzo nun día tan desapacible.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2013, 22:30
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

mac-ray escribió:
Respecto o tema da cafetería , tíñamos unha a pe de circuito, xusto na continuación de un toldo de varioas metros que puxeron para cubrirnos da choiva.
Ë certo que non estaba indicado, eu cheguei e pasei co coche polo lado das vallas que comentades, e aparquei o ladiño da entrada ó circuito sen ningún problema. E non baixei do coche para apartar as vallas nin nada parecido, había sitio de sobra para pasar, e con mirar ó lonxe podíase ver que estaba cheo de coches aparcados.

Non cabe duda de que se pode mellorar todo o que criticades, pero quero agradecer tamén a toda a xente que pasou tantas horas preparando este evento o seu esforzo nun día tan desapacible.
.
+ 1.
Temos que ver tamén os pobres sufridores baixo a auga para que nos poidamos correr. Non so criticar. Está claro que todo e mellorable, pero non van a abrir unha cafeteria que non e da sua propiedade. E tampouco teñen culpa do tempo. Ademáis un cross e un cross que ca....jo.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2013, 22:52
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

aeiou escribió:
Ola a todos.
Quero facer unha reflexión : Un campeonato de veteranos galego podía estar algo mellor organizado.
Hoxe pola mañá no monte do Gozo non había nin un so letreiro que indicara o aparcadoiro , ou o lugar onde deixar os coches ( todos tiñamos que chegar en coche ). Varios de nós , que eramos de diferentes lugares de Galicia , atopámonos dando volta cos coches uns detrás dos outros, sen saber por onde entrar, porque a entrada que todos coñecíamos estaba pechada con vallas.Supoño que a categoría do evento merecía certa información deste tipo.
Despóis tiñamos a única cafetería que hai no recinto pechada ,e co día de cans que estaba ,moitos teríamos tomado algo quente, e ao mesmo tempo as persoas que nos acompañaban terían onde esperar por nós.
Por último decir que si hai 29 pabellóns ,no monte do Gozo, para habilitar baños e duchas,sería mellor non ter que se desplazar ata o último de eles: o número 29, o que estaba máis lonxe do circuíto.Ademáis o habitáculo onde nos aseamos era insuficiente en todos os sentidos.
Saúdos de un corredor veterano.
Hola.

Siento discrepar totalmente con lo que dices.
En primer lugar, creo que el Monte de O Gozo está y bastante bien señalizado. De hecho en la entrada existe un cartel que pone MONTE DE O GOZO, exactamete en la Carretera que va hacia el aeropuerto y en la entrada al recinto. Yo sinceramente, cuando me desplazo a una carrera miro antes como llegar y no suelo ver carteles que me indiquen donde está un lugar tan visible y tan conocido como el Monte de O Gozo. Pongo un ejemplo similar; el circuito de la Torre de Hércules; si llego a Coruña no veo carteles que ponga donde está porque es un sitio muy conocido.
La entrada no estaba cerrada con vallas. Había 2 vallas que colocan los que gestionan el recinto pero por su lado se pasaba sin ningún problema; de hecho el recinto estaba lleno de coches arriba y no se impidió absolutamente a nadie acceder al recinto (de hecho, es la primera queja que veo).

El tema de la cafetería que comentas no es cosa de la organización. Simplemente el recinto está cerrado durante meses y como comprenderás, y no será porque no sé solicitó, pues sí se hizo por parte de la organización, no pueden abrirla para un cross, contratar al personal, comprar el material, contratar la limpieza, arrancar máquinas y con todo el gasto que supone, pues es normal que si hasta marzo o abril no abren, pues no se abra. La ORGANIZACION de hecho, SÍ se preocupó de que alguien pusiera un servicio de cafetería ambulante que hubo y del que todos, me incluyo, pudimos disfrutar (café, bollería,...).

El tema de duchas, pues lo mismo. La ORGANZACION se puso durante más de un mes en contacto con la gestora para que abriese el pabellón 27, que es el pabellón del recinto para las duchas. Recibimos la negativa por lo mismo, porque no tienen personal y no pueden; ellos nos ceden la pradera gratuitamente y bastante agradecidos estamos. Teniamos entonces 2 opciones:

1.- Ir a San Lázaro, un Estadio de fútbol que está a 2 km del recinto. Si hubiesemos optado por eso, ni te comento lo que hoy escribiriais aquí.

2.- Hablar con el Xacobeo que se ha portado de cine para que nos habilitase y nos cediera gratuitamente el pabellón 30, que es del albergue de peregrinos. Yo lo he visto a mi no me ha parecido nada extraño ni nada raro, bueno, no tenía jacuzzi, es cierto. Evidentemente cuando acuden a ducharse tanta gente a la vez, pues claro que es insuficiente, pero no sé que puede albergar a 100 atletas duchandose a la vez, porque a mi esto me pasa en cada carrera que voy, que me tengo que esperar para duchar, en todas; y que me suelo duchar en pabellones y otros donde sólo caben 6-8 personas a la vez.

En definitiva.

Los circuitos de cross ya son de por sí duros y con este clima, pues es lo que hay. Ya bastante lo padecemos los que estamos días y días trabajando, poniendo carpas, clavando estacas, poniendo lonas para que la gente se pueda resguardar, podios, tarimas, arcos, cinta, portando vallas, llamando aquí y allá para poner duchas, cesión de pradera,etc... .

Debo ver las cosas con otros ojos, porque a mi me han enseñado a valorar lo que tengo y lo que me dan, no ha criticar sin saber. Y te aseguro que hoy he visto un cross con una organización fantástica; el mejor de los que se han hecho aquí desde hace tiempo. No ha habido una sola reclamación, hemos tenido todo atado, ambulancia, médico, protección civil, resultados sin reclamaciones,...

A ver si empezamos a saber definir organización; hay cosas que no son organización ni las lleva una organización. Como las que aquí se nombran.

Un saludo de otro atleta veterano.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).

Última edición por derek o Dom, 17 Feb 2013, 23:00; editado 1 vez
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2013, 22:53
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

Germanmd escribió:
Sumome os comentarios vertidos, puntualizando que as duchas de pena i tras pasar un control que non sei a que viña posto que eramos todos corredores, non ía ir nengun alleo a proba pra ducharse nis pabellón.
Pero que suffridores somos Silbar Silbar .

El control se ha debido a un requisito legal que nos ha exigido el que ha cedido las duchas. Le hemos pasado las listas (más trabajo aún).

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2013, 23:04
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

Si ha alguien se le ha tratado mal, cosa que dudo, que lo reclame por los conductos oficiales, no abriendo un tema en un foro que ya estaba abierto, por cierto.
Yo tengo la conciencia muy tranquila. Creo que ha todo el mundo se le ha tratado con educación y respeto.

Y para concluir, he hablado hoy con atletas que han competido a un nivel altísimo y que han estado en mil y un crosses y les ha encantado el cross. No me han comentado nada de lo que aquí decís.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5646 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2013, 23:29
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

Sencillamente ESPECTACULAR, de esos q se sufren tanto como se disfrutan, valga la ambiguedad...
Pero vamos, q una verguenza q no pusieran alfombras cubriendo las zonas de acceso al circuito porque nos manchábamos los tenis de paseo, y secadores y calefacción en los baños............................................ Disimulando Guiño
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2013, 23:53
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

Ja.ja.ja. grande yomismo dentro y fuera de circuito. Estas como una moto, enhorabuena por el carreron.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Feb 2013, 7:57
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

Sorprendeme a acritude por ambas partes xa que sempre presumo do bo ambiente das competicions de veteranos. As duchas facianse insuficientes: Si. Co dia que facia e o barro que levavamos enriba eramos moitas ( e non quero pensar ao acabar os homes) duchandonos ao mesmo tempo. A auga estaba fria: non, condo nos duchamos as veteranas (e xa ibas unhas cantas duchas )estaba fantastica. O resto: para min perfecto, amabilidade, puntualidade, carpas para protexerse da chuvia, aparcamentos, baños... Eu personalmente non podo pedir mais, bueno si...para o ano non volvo a intentar facelo sen clavos. Protexin o metatarso pero casi perdo a cabeza...jiji.
Rafiki76

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/12
71 Carreiras
175 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 18 Feb 2013, 9:50
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

Participé en el Cross Popular, magnífica manera de vivir "casi" las mismas sensaciones que el federado a coste 0. Vivo cerca de Santiago y eso ayudó a no sufrir incomodidades, ya que terminé , me puse una chaqueta , cambié las zapatillas y cogí mi coche camino de vuelta. Me hubiera quedado de buena gana a ver el espectáculo del campeonato oficial pero la agenda no lo permitía. Creo que un campeonato de esa categoría merece estar mejor cuidado pero no por parte de la federación y su gente, que como dice Derek, hacen lo que pueden con sus mejores ganas y saber. Me parece de traca que una instalación pagada con los impuestos de todos los gallegos ponga tantas trabas a la organización. Y no me extiendo en los detalles, creo que queda claro por donde van los tiros. A la federación solo decirle que su speaker deberia ser más discreto con su adicción al tabaco y que no fume en público, no me parece un buen ejemplo estar con la uniformidad oficial fumando mientras se ejerce su labor a la vista de niños y jóvenes. Que fume, si así lo desea, pero de forma más discreta, no me parece lugar ni forma como lo hace y ya se lo he observado en más carreras. Un saludo a todos.
aeiou

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/09/12
0 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Feb 2013, 10:12
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

Bos días a todos:
En ningún momento tratei de decir que todo estivera mal organizado.Creo que os compañeiros veteranos comenzan a engadir detalles (do Monte do Gozo) que eu nin mencionei, e claro est tema inicial faise unha bola cada vez máis grande.
Pola miña parte quero felicitar á organización (aínda que sigo opinando o que refexionaba onte) e aos participantes en todas as probas.
Non fagades de esto unha crítica máis alá do que foi.
Saúdos e a por outra carreira.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 18 Feb 2013, 10:19
Asunto: Re: Cross veteranos galego, Monte do Gozo

O que está claro e que hoxe en día cada vez acude máis xente as carreiras, e claro, sempre aparecen señoritos que pensan que esto é como ir xogar unha pachanga de futbol sala entre dez persoas a un polideportivo. Quizáis sexa a falta de experiencia, se non medo me dan certas criticas.
como ben di Derek, antes de ir a unha carreira, ou a calqueira sitio, infórmate de a donde vas, si tes internet para criticar teralo tamén para mirar un mapa.
Cantas carreiras ten habido sen ter duchas.. levas roupa para cambiarte e sobre todo abrigarte ben, unha toalliña para secarte un pouco e listo.
E si eres de moi lonxe e queres quedar a visitar a catedral, si a encontras claro, pois búscaste a vida e vas a un hotel, albergue, polideportivo municipal etc etc.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos