Foros ›
Queridos Reyes Magos(en papa noel non creo)escribir carta
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Mér, 27 Dec 2006, 12:52
Asunto: Queridos Reyes Magos(en papa noel non creo)escribir carta

Queridos Reyes magos:Este año como he sido muy bueno Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado bueno vale he intentado ser un poco bueno Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado bueno he sido malo y travieso pero eso que importa Demo vuestra obligacion es traerme mis regalos y como todo lo que pido no es para mi,dios os libre de dejaros caer por ourense sin mis regalos que os mando a la guardia civil a que os revisen los papeles y a la sociedad protectora de animales por los camellos Demo sorrindo .Bueno a lo que ibamos os pido carreras para todos en suficiente abundancia, que se recuperen los lesionados, zapatillas nuevaas para todos, muchas quedadas y cañas post-carrera, humor y cachondeo para todos,un cuentakilometros conectado via satelite para Xan de Ris, unas gafas supersonicas con retrovisores para ferrolano y asi podra ver los que van detras, que Keniatablanco se vuelva negro eso de ser keniata y ser blanco en Kenia no esta muy bien visto.Ah y mucho cachondeo en este foro....

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 05 Xan 2007, 16:04
Asunto:

Lo más bonito del día de Reyes es la carita que se les pone a los niños cuando ven sus regalos Mr. Green




Tamariz

Novo foreiro
Novo foreiro
5/01/07
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Xan 2007, 20:41
Asunto:

Queridos reyes magos:

Apelo al colegueo que nos une a los magos para trataros de tú, y acto seguido paso al meollo de la cuestión: Vosotros sabeis que he sido realmente malo, por eso en un acto de completo arrepentimiento os voy a pedir que me castigueis permitiendome ir a las populares este año. Para eso quiero que me traigais lo que sea para que pueda correr cinco kilómetros al menos a un ritmo mínimo de 6'/km (por ahora ni siquiera puedo dedicarme a la pastelería). Es más, he sido tan malo que quiero conocer a la temida marea azul...

Sinceramente

Tamariz

P.S. Ya que estáis, me apuntais al foro de correrengalicia Sorriso
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 05 Xan 2007, 21:01
Asunto:

Hola Tamariz, bienvenido al foro Moi feliz Moi feliz Moi feliz No tengas prisa por mejorar los 6'/km que necesitamos más pasteleros en la «marea azul»
Moi feliz . Oye, ¡muy bueno el avatar! Moi feliz


Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Ven, 05 Xan 2007, 21:27
Asunto:

Khene no te dejes engañar que este debe de llamarse Tamariz porque es de los que los ves en la salida y desaparecen, hasta que llegas a la meta, y el ya hace diez minutos que llego, no lo vuelves a ver.

Bienvenido Tamariz Moi feliz

Saludos a todos.

P.D. Por cierto admin ¿este ya firmo el contrato ese que firmamos todos por el cual correrengalicia.org no se hace responsable de los posibles daños físicos y sobre todo psíquicos que el uso del foro pueda ocasionarle?

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 05 Xan 2007, 21:33
Asunto:

Vouamodo escribió:
P.D. Por cierto admin ¿este ya firmo el contrato ese que firmamos todos por el cual correrengalicia.org no se hace responsable de los posibles daños físicos y sobre todo psíquicos que el uso del foro pueda ocasionarle?
Ríndose Ríndose Ríndose

No seas malo, Vouamodo, que hoy no es 28 de diciembre Ríndose Ríndose Ríndose

Tamariz, la marea azul no es «temida». Es «temible» Ríndose Ríndose


Tamariz

Novo foreiro
Novo foreiro
5/01/07
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Xan 2007, 21:35
Asunto:

¡Muchas gracias por la bienvenida!

Daños, me temo, los que van a sufrir vais a ser los miembros del foro. Como se deduce de mi primer post, soy un completo novato (sí, puede que desaparezca en la salida pero es para irme al bar ;)) así que mi intención es "utilizar" el foro como oficial de moral antes de poder correr la primera popular.
[/b]
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 05 Xan 2007, 21:55
Asunto:

Estaaaaá bieeeeen:

¡Ãnimo, Tamariz, tú puedes! Moi feliz

¿Algo así te vale? Mr. Green


Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Ven, 05 Xan 2007, 22:24
Asunto:

No Tamariz si lo que esta claro es que en este foro vas a coger moral para correr populares, luego a lo mejor te pasa lo que a mi que en el medio de la carrera se te va toda la moral a los suelos.

Saludos y ya nos veremos en alguna carrera.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Xan 2007, 23:07
Asunto:

Hola a tod@s:
Eu tamén son novo neste foro... Avergoñado aínda que levo un tempo lendo as opinións que se verten nel (vamos unha especie de "voyeur"!!!, jeje), asi que vou a aproveitar que estades en plan animar ós megasuperpasteleiros para darme a coñecer....Teño que recoñecer que son de eses ós que lles aburría correr, pero vendo o ánimo que emitides desde este foro, funlle collendo o gustiño a esto de gastar zapatillas, e levo uns meses "arrastrándome" polas estradas do Barbanza....Solo podo falar da estupenda experiencia da Pedestre de Santiago (cun posto...por encima do 2.000 Avergoñado Avergoñado Avergoñado e das colaboracións en algunha organización para ver que este mundiño das populares ten "algo"...Así que vou a tomar o slogan dun dos foreiros como tamén un pouco meu: era algo así como "participar como aliciente para entrenar"....bueno, pois a min fanme moita falta os alicientes... Ríndose .veña, "tudo pra fronte"....
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xan 2007, 1:00
Asunto:

Pois eu pidolle os Reis Magos....

-Que teña sorte coa organizacion da IX Carreira Pedestre Lestrove-07
-Que me volvan a poñer fino para o veran.
-Que manteña a amistade con todos os foreiros de Correr en Galicia. Moi feliz

!! Ah,e que non me metan mais multas !!. Guiño
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xan 2007, 1:36
Asunto:

QUERIDOS REIS MAGOS:

Antes de empezar a pedir teño que agradecer. Agradezo que cada pouco entre nova xente neste foro (por certo, benvidos Tamaríz e Urko... se levades un tempo cotilleando no foro saberedes que eu son dos que teñen un humor bastante "baboso" pero non mordo, así que a primeira reflexión xa vai para queimarme un pouco con vós... Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo ... Debedes ser feos de car***o porque mira que elexir ó "juapo" de Tamariz e aos horrorosos dos Urkos como nick... e ademáis avatar... estou empezando a correr para non mirarvo-las caras Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo )... xa estades bautizados... agora xa nada vos pode amedentar Guiño Guiño Guiño

Pois ao que estaba... agora a pedir. Pidovos:

- Unha morea de carreiras que poida rematar cun mínimo de dignidade

- Baixar ainda que sexa uns segundiños o meu ritmo medio de carreira ao longo do ano

- Conseguir que o CARMA non faga perigar o meu matrimonio (algún xa sabe por qué o digo) Guiño Guiño

- Seguír podendo escribir no foro e pasalo ben cos meus amiguiños

- Que non me collan os "amigos de Lestrove" en pecado mortal Demo sorrindo Demo sorrindo

- Non ter lesións de consideración

Bueno... xa está ben de pedichar... AGORA A DURMIR, NENO!!!! (e que teño dupla personalidade Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado ) Molón Molón Molón Molón
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xan 2007, 1:43
Asunto:

Tamariz,Urko,¡bienvenidos al foro!,tranquilos que aquí hay de todas las marcas,gacel@s,pasteleir@s,superpasteleir@s y supermegapasteleir@s (entre l@s que me incluyo Avergoñado Avergoñado Avergoñado ),lo importante,independientemente de la marca que obtenga cada uno,es disfrutar de esto,de correr,y del superambientazo que se vive en este foro y con la gente de este foro (soy foro-adicta,¿se nota mucho? Disimulando Disimulando )
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xan 2007, 16:37
Asunto:

Pois Lestrove como é un chico bueno,os Reyes Magos trouxeronlle uns calcetins brancos de puño corto Adidas,e un pantalón corto vermello New Balance...!! Toma !! Razz Moi feliz
¿¿ E a vosoutros que vos trouxeron os Reyes ??. Guiño ¿¿ Un cronometro,un polar,unhas mallas ??. Sorriso !! Ou simplemente carbons !! Guiño
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xan 2007, 17:13
Asunto:

A min troúxome Papá Noel un mp4 moi chulo que xa enchei coas cancions de min grupo favourito (Maná) e algunas outras que me fan vibrar,eso sí coma o encargado de descargámelas foi o meu fillo mais vello (o velocista),púxome también unha de Eminem Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Iso si,agora nas carreiras cando queide en terreno de ninguen nunca mais irei sóa Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos