Foros ›
Correr, deporte de risco en Acea da Ma
Foros de debate / Otros temas de interés
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Ven, 05 Abr 2013, 13:43
Asunto: Correr, deporte de risco en Acea da Ma

Correr estase convertindo nun deporte de risco no complexo de Acea da Ma no Burgo.Hoxe as duas da tarde roubaron outra taquilla que tiña candado, levaronlle todo; movil, carterira, "chaves do coche e da casa". Coma sempre ninguén viu nada. E a Guardia Civil pideche que vaías o cuartelillo a formular a correspondente denuncia. "E que o coche está, pero non teño chaves, si marcho igual mo levan". Eu xa non levo nin movil, pero chaves si.
Estase creando moi mal ambiente, e calquera dia vai a haber un liazo. Ojo morado
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 05 Abr 2013, 14:43
Asunto: Re: Correr, deporte de risco en Acea da Ma

Susinho escribió:
Correr estase convertindo nun deporte de risco no complexo de Acea da Ma no Burgo.Hoxe as duas da tarde roubaron outra taquilla que tiña candado, levaronlle todo; movil, carterira, "chaves do coche e da casa". Coma sempre ninguén viu nada. E a Guardia Civil pideche que vaías o cuartelillo a formular a correspondente denuncia. "E que o coche está, pero non teño chaves, si marcho igual mo levan". Eu xa non levo nin movil, pero chaves si.
Estase creando moi mal ambiente, e calquera dia vai a haber un liazo. Ojo morado
¿ É que teñen que ver eses feitos con que "correr estese convertindo nun deporte de risco" ? Pensando Guiño

Friends forever
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2013, 10:39
Asunto: Re: Correr, deporte de risco en Acea da Ma

corroseguro escribió:
Susinho escribió:
Correr estase convertindo nun deporte de risco no complexo de Acea da Ma no Burgo.Hoxe as duas da tarde roubaron outra taquilla que tiña candado, levaronlle todo; movil, carterira, "chaves do coche e da casa". Coma sempre ninguén viu nada. E a Guardia Civil pideche que vaías o cuartelillo a formular a correspondente denuncia. "E que o coche está, pero non teño chaves, si marcho igual mo levan". Eu xa non levo nin movil, pero chaves si.
Estase creando moi mal ambiente, e calquera dia vai a haber un liazo. Ojo morado
¿ É que teñen que ver eses feitos con que "correr estese convertindo nun deporte de risco" ? Pensando Guiño

Riesgo de que te roben tu casa, tu coche, tus bienes materiales....
Ponte

Novo foreiro
Novo foreiro
27/04/10
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2013, 15:36
Asunto: Re: Correr, deporte de risco en Acea da Ma

Ola Susiño

Quitanto estes feitos que non deixan de ser un problema, que tal está ese ximnasio parece ser que está moi masificado pero polo que ti comentas
hai mal ambiente?
Saúdos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos