Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 19:48
Asunto:

Charly , espero no dejarte solo en la tirada larga del Domingo,(25Km?) mañana me conecto y te lo confirmo, es que ando un poco liado y no he podido conectarme .
Un saludo

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
SIN-CHAN

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
140 Mensaxes
Coiano
Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 21:09
Asunto:

Pues uno que se apunta para este fin de semana :lol:,,,,,,, CHARLY, prohibido explotar a los nuevos Mr. Green Mr. Green
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 1:53
Asunto:

Pois hoxe a última hora houbo novidades e igual se suspende o tema que me impide (polo de agora, claro) asistir a esta nova edición do CARMA. Mañan resolveráse o dilema Demo sorrindo Demo sorrindo :twisted:... e eu estou ansioso por saber a resposta... porque a verdade é que vou á forza a estoutro compromiso Demo Demo Demo Demo

Khene ¿cómo non sacaches ainda a decoración navideña?... claro, tanta festa e tanta batalliña!!!!!!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 9:49
Asunto:

Banderas, ya conoces mi horario de trabajo. Aunque el resto de los habitantes de mi madriguera han recogido los ornamentos navideños, es mi deber cargar con ellos (con los ornamentos, no con los habitantes) y guardarlos en el trastero. Y francamente, querido, no he tenido tiempo.

Lo de la Batalla de O Burgo estuvo genial Moi feliz . Los actores lo bordan Moi feliz . Para muestra, un botón Guiño :










Última edición por khene o Ven, 19 Xan 2007, 11:21; editado 1 vez
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 11:12
Asunto:

Ahí che quería ver eu... poñendo algunha desas fotos marabillosas que tiveches a ben tomar mentras nós parloteabamos tontamente con PedroNimo subindo e baixando por corredoiras absolutamente encantadoras aló polas terras de O Pino... ¡¡¡Ondiá!!! ¡¡¡Cómo me quedou o texto!!!! Se ata parezo o pedorro de Sánchez Dragó Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado ... ainda que ¡¡¡Xa quixera eu ter o seu dominio da lingua de Cervantes!!! Molón Molón Molón 8)... e de outras partes do seu corpo... así se acompaña cunha xaponesa 37 anos menor que él Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado ... para mostra o botón

Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 14:32
Asunto:

Pues entonces el Domingo a las 10:00 horas en Coia, aparcamiento hipermercado

Charly
Sin-Chan
Banderas ???
Aguita


Correcto?
Un saludo compañeros

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 15:29
Asunto:

Yo igual me apunto, le mandaré un sms a Charly si voy, para que no ocurra lo de la otra vez y esteis esperando.

Makoki 5.1
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 15:46
Asunto:

muy bien Makoki , cuantos mas mejor
El CARMA esta cogiendo carrerilla

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 23:29
Asunto:

Compañeiro Aguita carrerilla é pouco... os do CAR Betanceiro andan moscas pola cantidade de mensaxes que xa temos escritos os do Sul con tan pouco tempo funcionando... o que pasa é que eles xa teñen "solera" como dí o outro.

Charly xa o sabe porque lle mandei un SMS pero o resto non, así que actualizo lista:

Charly
Sin-Chan
Banderas
Makoki ????
Aguita


Entón quedamos igual en Alcampo Coia o domingo 21 de xaneiro. ¡¡¡¡Charly non te pases moito que hoxe me queimei un pouco coas series de costas Avergoñado Avergoñado Avergoñado !!!!
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 10:46
Asunto:

Hola Banderas y resto de CARMA....no hay mosqueo, pero si un pique sano Molón . Me alegro mucho del buen funcionamiento del CARMA y espero que el CAR de dos afiadores de ourense vaya por el mismo camino, la unión hace la fuerza, y a los corredores nos hace bastante falta...parecemos tan inofensivos y tan "monos" que no nos hace caso nadie. Abrazos.

el miedo mata a la mente
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 11:53
Asunto:

Yo esoy pensándomelo. Lo más probable que salga solo. Quiero hacer trote pastelero a tope y en ese grupo no hay nadie de mi ritmo. Además me imagino que habéis aumentado el kilometraje.

Makoki 5.1
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 13:17
Asunto:

Makoki, este domingo no puedo porque estoy de guardia, pero el próximo intentaré estrenarme en el CARMA (si me aceptais, claro) y haremos de pasteleros. ¿qué te parece?
Retomo los rodajes poco a poco y no puedo meterme mucha caña. Intento no recaer.
Banderas, Sánchez Dragó no te pega nada... es para mi uno de los personajes más repulsivos que hay en el estado español...agggg

No siempre lo urgente es lo importante
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 17:23
Asunto:

Makoki pénsao dúas veces antes de non vir este domingo ao CARMA. Eu ainda estou na fase de dous entrenos en días de semana e unha rodaxe larga o domingo (o pasado foi en O Pino, e éste toca CARMA) pero eu irei como poida... despois das costas de onte ando medio esnaquizado así que igual facemos coma os do CAR Betanceiro primeiro xuntos e logo dous grupos... un de gacelos e un de pasteleiros... e eu irei no da repostería fijo Avergoñado Avergoñado .

Mafalda dúas cousas: por un lado unha verdadeira magoa que este fin de semana ainda non esteas en condicións de vir a darlle á lingua connosco (non penses que solo corremos) Demo sorrindo Demo sorrindo e, polo que respecta a Sanchez Dragó foi un mero cúmulo de factores que fixeron que me lembrara del... pódoche xurar que tamén me parece pouco menos que abominable... sempre tan prepotente, tan arrogante, tan pedante... precisamente me lembrei del porque me saíu unha mensaxe nesa liña... e claro, o subconsciente traicionóume Avergoñado Avergoñado Avergoñado Vamos... que para nada me identifico con él... eu máis ben con Keith Richards e a banda de tolos coa que toca (de ahí o meu avatar)... pero como non me adico á música entón podería identificarme con Leo Bassi (se non sabes quén é busca e atoparás) Molón Molón Molón Molón
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 17:25
Asunto:

Mafalda esquecíame de comentar que se ves ao CARMA o vindeiro domingo (o 28) eu non estarei... mágoa doble Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado (máis para min, por non poder coñecer a toda unha Miss Correr en Galicia, que por ti... non perdes nada por non coñecerme Demo sorrindo Demo sorrindo :twisted:)
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 18:41
Asunto:

Mafalda escribió:
Makoki, este domingo no puedo porque estoy de guardia, pero el próximo intentaré estrenarme en el CARMA (si me aceptais, claro) y haremos de pasteleros. ¿qué te parece?
Retomo los rodajes poco a poco y no puedo meterme mucha caña. Intento no recaer.
Banderas, Sánchez Dragó no te pega nada... es para mi uno de los personajes más repulsivos que hay en el estado español...agggg

Agradecerte lo primero y afirmarte lo segundo, vomitivo

Makoki 5.1





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos