Foros ›
IV Carreira do Espiritu Santo, Muros (19/05/13)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
friedman

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Mai 2013, 22:25
Asunto: IV Carreira do Espiritu Santo, Muros (19/05/13)

Xa vos podedes inscribir na IV carreira do Espiritu Santo, carreira que se disputará o 19 de maio, no lugar de campo de cortes, en Muros.
Carreira corta, (6400 metros) pero bastante dura, e cunhas espectaculares vistas da ría.
Destacar que este ano a a organización colabora con "Caritas", e por eso o precio da inscripción é dun kilo de comida non perecedeira que se entregara no momento da retirada do dorsal.
Bo ambiente, completo avituallamento, camiseta técnica, medallas para os pequenos... Animadevos a correr en Muros.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Mai 2013, 19:29
Asunto: Re: IV Carreira do Espiritu Santo, Muros (19/05/13)

Non podo faltar xa que o ano pasado estaba lesionado e non puden correr ,ainda que fun a ver a carreira e mais levei o meu kg de pasta,seguro q este ano ainda vai a ser millor q o ano pasado,con solo mirar os organizadores xa non hay fallo posible...
chuchiño

Novo foreiro
Novo foreiro
9/05/12
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Mai 2013, 12:41
Asunto: Re: IV Carreira do Espiritu Santo, Muros (19/05/13)

Ali estaremos, e con esta xa iran 3 das 4.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2013, 14:07
Asunto: Re: IV Carreira do Espiritu Santo, Muros (19/05/13)

Bonita carrera hoy en Muros. Mucho más agotadora de lo que esperaba (el perfil que subieron en el calendario no se correspondía en lo absoluto con la realidad). Muerto Mr. Green
Las subidas eran, a mi modo de ver, bastante duras y tendidas, y las pendientes descendentes también tenían su punto de dificultad, ya que en varias hubo que activar el freno de mano y extremar la precaución, porque de lo contrario te estampabas en el suelo. Ríndose
Respecto a la organización, para mí estuvo perfecta. Me pareció una magnífica iniciativa lo de la cuota de inscripción. Asimismo, disfrutamos de un completo avituallamiento final y un agradable ambiente familiar. Aplauso
Me gustó mucho la experiencia, las maravillosas vistas y el entorno en general. Si es posible, volveremos para la siguiente edición.

Por cierto, ¿se publicarán las clasificaciones en algún sitio?
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2013, 14:22
Asunto: Re: IV Carreira do Espiritu Santo, Muros (19/05/13)

Un día perfecto para correr...hasta salió el sol. La carrera muy dura, con cuestas contínuas y bajadas para despeñarse...aún así, preciosa. Muy buenas vistas y la gente lo mejor. Gracias a Mercedes por abrirme las puertas de su casa, a Marta, con quien entré en meta, y por supuesto, a mis compis de viaje. El avituallamiento genial, mejor que en muchas de pago. Se ve que la organización lo dio todo. Yo repetiría si logro ponerme en forma, ahora que sé lo que hay... Mr. Green


Última edición por PequeñaCriatura o Lun, 20 Mai 2013, 18:36; editado 1 vez
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2013, 18:07
Asunto: Re: IV Carreira do Espiritu Santo, Muros (19/05/13)

Solo me queda darlle as gracias a xente de muros q organizou a carreira era a primeira vez pero quedei moi contento ,algo durilla pero mismo tempo agradable polos estupendos paisajes,e tamen dacordo q hay moitas carreiras que pagas e non hay nin agua,para o ano repetirei seguro.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2013, 18:49
Asunto: Re: IV Carreira do Espiritu Santo, Muros (19/05/13)

Parabens pra Organización desta carreira que penso eo estan en extinción por desgracia pros corredores..
Non fai tanto as carreiras eran así, apuntando a mao os chegados, o tempo cadaquen xa leva se quere o seo trevello i sen cota de incripción. O avituallamento caralludo i se non desen camiseta pois cartos e traballo que se aforraban. O importante é pasar unha maña de atletismo en boa compaña i todo " enxebre " como debe ser pro meo gusto. Pro ano se podo volvo, de 10 Bailar Bailar Bailar .
tiriclon

Novo foreiro
Novo foreiro
1/12/09
20 Carreiras
31 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2013, 21:49
Asunto: Re: IV Carreira do Espiritu Santo, Muros (19/05/13)

Noraboa para a xente da organización, todo atención e detalles cos participantes.
A carreira moi dura, pero igual co ano pasado, merece e moi moito a pena, cada vez mais xente imos a ela, e o ano que ven voltaremos outra vez.
Gracias
BUJI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/09
0 Carreiras
52 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 6:36
Asunto: Re: IV Carreira do Espiritu Santo, Muros (19/05/13)

NORABOA tamén á organización, de luxo penso eu este tipo de probas, nun entorno espectacular e cunha organización perfecta. Reúne todo o que ten que ter unha carreira para ser de dez, percorrido, orden na inscripción e no circuíto, atención ós participantes e por riba solidaria.
Saúdos e gracias polo sacrificado esforzo
zaskid

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/13
2 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 12:55
Asunto: Re: IV Carreira do Espiritu Santo, Muros (19/05/13)

Moi boa organización da carreira...enhorabuena...
gustaríame saber si vay haber algún album de fotos?
Gracias
friedman

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 19:39
Asunto: Re: IV Carreira do Espiritu Santo, Muros (19/05/13)

Gracias a todos polos felicitacións, ainda que na miña opinión cometeronse alguns erros que para as vindeiras edicións tentaremos correxir.
As clasificacións, e un completo albun de fotos, subiranse a esta páxina nos próximos días.
Moitísimas gracias a todos os que vos animastedes a participar na carreira, porque sin a vosa participación todo o traballo realizado non valeria a pena. GRACIAS.
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Mér, 22 Mai 2013, 18:27
Asunto: Re: IV Carreira do Espiritu Santo, Muros (19/05/13)

Grazas por todo¡¡ Eu xa estiven vendo as fotos e son preciosas¡¡ pero a min interesaríame baixar as da miña familia (dorsais: 206-256 e nenas 10-4). A ver se alguén me pode dicir ou poñerme en contacto coa persoa que as quitou -outes-.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos