Foros ›
CORRE CON NÓS: NOCTURNA DE REIS 13 XANEIRO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
138 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xan 2007, 19:33
Asunto: CORRE CON NÓS: NOCTURNA DE REIS 13 XANEIRO

Comunicamos dende a organización do CCNOS que para tentar manter o mínimo nivel organizativo tanto de cara ós atletas xa inscritos, coma para aqueles que se poideran querer inscribir de cara a esta carreira, faremos unha modificación no regulamento e non deixaremos inscribir a ningún adulto no día da carreira nin presencial nin por internet posto que está prevista unha numerosísima participación, que no caso de ter que facer novas inscricións ese mesmo día podería alterar considerablemente os horarios das carreirasasí como o discurrir normal do sistema organizativo, polo tanto para os que xa estades inscritos e corréstedes a 1ª carreira só chegar a liña de saída e a votar fume, os que esteades inscritos pero non recolléstedes o voso dorsal e o voso chip na primeira carreira tedes ata 1h antes da 1ª carreira dos rapaces (19:00h saída da categoría A ) e os que queirades inscribiros para o circuito teredes ata o Mércores 10 para facelo. Se tedes calqueira dúbida xa sabedes donde estamos. Gracias
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xan 2007, 22:58
Asunto:

¿hora da saída da carreira dos adultos, por favor?

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
138 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xan 2007, 23:11
Asunto:

HORARIOS PREVISTOS:
1ª CARREIRA CATEG A: 19:00 h
2ª CARREIRA CATEG. B : 19:10 h
3ª CARREIRA CATEG C-D : 19:25 h
CARREIRA DE ADULTOS : 19:40 h

A PARTIRES DO MARTES 9 MÁIS INFORMACI�N SOBRE PERCORRIDO E DISTANCIAS NA PAXINA WEB DO CCNOS.

RECOLLIDA DE DORSAIS E CHIPS DOS PREINSCRITOS DE 17:30 ás 18:30.
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 07 Xan 2007, 3:36
Asunto:

Pois si todo vai ben,participarei nesta segunda proba do"Corre Con Nos".Sen dúbida unha boa iniciativa a proba "nocturna",seguro que ten un grande éxito de participación...Saudos...
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Xan 2007, 10:55
Asunto:

Intuyo que esta carrera va a ser una gran fiesta, así que no me la pierdo por nada.
Os animo a que vengáis, que lo vamos a pasar de rechupete. Como dice CCNOS, sólo hay que venir preparados para colocarse en la salida y "votar fume", y es que los que nunca habéis venido a una carrera del Circuito ya veréis como quedáis alucinados de a la velocidad a la que se sale (peor que en una milla, creo yo Disimulando ) Ríndose Ríndose Ríndose .
Así que, ahora queda saber el recorrido y....¡¡a prepararse!! Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 07 Xan 2007, 13:05
Asunto:

SORTE NO INVITE A ORGANIZACION E OS PARTICIPANTES. Moi feliz
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Dom, 07 Xan 2007, 23:00
Asunto:

Ahí estaremos acompañandoos una vez más PITY.salvo fuerza mayor
nosotros no nos perdemos esa carrera por nada,llevamos tres temporadas
y estamos encantados con el circuito y con el trato que recibimos en Lugo.
Lo que si no logré ver todavía es el recorrido que van a realizar, pues no
recuerdo haber corrido nunca por ahí.
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 17:14
Asunto:

eu xa estou que boto fume jejeje, con moitas ganas despois de recuperarme da gripe do nadal

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 19:12
Asunto:

xa me tardaba en chegar a segunda proba do Corre con Nós...
por suposto, que alí estaremos, eu e as miñas "zapas", que levan dende a Lugo Monumental sen botar fume...
xa lle teño ganas.
saúdos

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
jandrolitas

Novo foreiro
Novo foreiro
24/03/06
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 19:52
Asunto:

El recorrido es de tres vueltas a la Avenida Ramón Ferreiro, 1550 metros por vuelta (4650 metros, más o menos)
Sussy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/09/05
0 Carreiras
314 Mensaxes
As Pontes
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 22:35
Asunto:

Que envidia, con lo bien que me lo pasé en la primera..tengo ganas de ir a esta!! Pero me temo que me viene mejor algo rapidillo en pista, si hubiera un control en Lugo por la mañana sería lo ideal,jeje Disimulando Pero bueno...espero que a la próxima Corre con Nós pueda ir, que tengo aquí el dorsal con ganas de marcha!

Pasadlo muy bien todos!! Que supongo que no hace falta que lo diga... Ríndose
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 22:40
Asunto:

Ah! Vale. Buf!! Imagino que nos doblaran, triblarán y yo que sé....¡! Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
Para los que no sois de Lugo ni conocéis la zona, deciros que si el circuito es por la Avda de Ramón Ferreiro, es totalmente llano, así que los que le tienen respeto a las cuestas no tienen excusa para no venir Moi feliz . Para los que habéis venido a la Monumental, para que os hagáis una idea del circuito, es por la zona de la primera parte de esta carrera, en aquella Avenida por donde salíamos, que tenía dos carriles para cada lado y árboles plantados en la mediana que separaba los dos sentidos. Imagino que daremos la vuelta un poco más adelante de la glorieta donde estaba el ancla, en donde girábamos en la Monumental para volver hacia el punto de la salida, pero bueno, la zona es ésa.
Circuito llano y todo por asfalto.
Y creo que Sunsury y Yosi van a cumplir sus deseos de que las zapatillas les echen humo....que zapatillear va a haber que zapatillear de lo lindo... Ríndose Ríndose Ríndose .

Y ale!! Nos vemos el sábado por la tarde..
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 22:43
Asunto:

Sussy escribió:
Que envidia, con lo bien que me lo pasé en la primera..tengo ganas de ir a esta!! Pero me temo que me viene mejor algo rapidillo en pista, si hubiera un control en Lugo por la mañana sería lo ideal,jeje Disimulando Pero bueno...espero que a la próxima Corre con Nós pueda ir, que tengo aquí el dorsal con ganas de marcha!

Pasadlo muy bien todos!! Que supongo que no hace falta que lo diga... Ríndose

Sussy: ya viste la velocidad a la que la gente corría en la otra....Es como un control en pista, pero en asfalto Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Bueno, ahora en serio: es una pena que no vengas, ya contaba contigo fijo Triste . Pero bueno, esta es una época de trabajo para ti, así que hay que hacer caso de los objetivos. De todas maneras, ya sabes que si cambias de opinión aquí te recibiremos con los brazos abiertos, que hay que revalidar ese podium... Guiño Guiño
Mazoy

Novo foreiro
Novo foreiro
26/12/06
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Xan 2007, 11:05
Asunto:

Mima vaia se sera rapida, só 4.5 km non da tempo nin a quentar. Sunsury traete o gel ese maginifico se non......

A volta darase dende a Fonte do Rey ata diante da Maitines, asi que como dice Piti todo totalmente llano, unha verdaderia pena.

Bueno pos nada vemonos ali e a volar
VINYARD

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/12/06
0 Carreiras
97 Mensaxes
RIBADEO
Respostar citando Envío Mar, 09 Xan 2007, 14:06
Asunto:

ESTA O CIRCUITO DA CARREIRA (RAPACES E ADULTOS) NA PÁXINA DE CCNOS:

deportes.lugo.es/CorreConNos/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos