Foros ›
Autor
Mensaxe
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xul 2013, 11:07
Asunto: controis de paso na montaña

Bos días:

Quería coñecela vosa oponión sobre este tema.

Ultimamente as carreiras de montaña estanse a deseñar con percorridos durísimos e ollando as clasificacións de moitas delas observo que os tempos dos derradeiros equivalen a practicamente andar todo o tempo.vaia por diante o màximo respeto pra todos eles ehhh ,non pretendo armar follón nen buscar mais enimigos jiji.

Coido que se deberían establecer mais tempos de corte pra salvagardala integridade física de moita xente que se apunta a un trail sen atoparse precisamente preparada.

Onte por exemplo no Pindo o derradeiro corredor acadou a meta pasadas as 12 da noitiña ( arrancamos as 17:30).

Ala xa podedes opinar e poñerme a caer dun burro jaja

Apertas
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xul 2013, 11:27
Asunto: Re: controis de paso na montaña

Yo veo que en los casos en los que a partir de tal hora, como en el de ayer, no quiero imaginar a esos últimos que llegaron ya entrada la noche supongo que sin frontal, en la última parte del recorrido con esas bajadas técnicas que malamente las bajaba de día, el riesgo que tiene.
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xul 2013, 11:36
Asunto: Re: controis de paso na montaña

callosraba escribió:
Bos días:

Quería coñecela vosa oponión sobre este tema.

Ultimamente as carreiras de montaña estanse a deseñar con percorridos durísimos e ollando as clasificacións de moitas delas observo que os tempos dos derradeiros equivalen a practicamente andar todo o tempo.vaia por diante o màximo respeto pra todos eles ehhh ,non pretendo armar follón nen buscar mais enimigos jiji.

Coido que se deberían establecer mais tempos de corte pra salvagardala integridade física de moita xente que se apunta a un trail sen atoparse precisamente preparada.

Onte por exemplo no Pindo o derradeiro corredor acadou a meta pasadas as 12 da noitiña ( arrancamos as 17:30).

Ala xa podedes opinar e poñerme a caer dun burro jaja..totalmente de acordo

Apertas

callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xul 2013, 11:40
Asunto: Re: controis de paso na montaña

Outro exemplo: Penedos do Lobo, combinación de calor ,correr en altitude e faia de sombras.eu establecería un tempo de corte nas antenas de Cabeza Grande (km 21) de coma muito 3h30min posto que dende ise punto a meta restan os piores 23km có asfixiante microclima do val de Prada ( humidade de ate o 90% ) e a infernal petada de Penedos
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 14 Xul 2013, 12:41
Asunto: Re: controis de paso na montaña

xabi, eso vai por min ?
je,je

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1021 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xul 2013, 13:10
Asunto: Re: controis de paso na montaña

O do Pindo tén facil solución, poñela as 09:00 e non as 17:30. A maior parte deste tipo de probas comezan a primeira hora da mañán e non pola tarde.
Entendo o dos tempos de corte, pero haí moita xente (coma mín) que se empeza a interesar por este tipo de probas e que nos gustan pero que por agora non estamos preparados e se nas primeiras que participamos nos poñen uns tempos de corte moi xustos e temos que abandonar ó mellor nos desanima a seguir.

callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xul 2013, 13:10
Asunto: Re: controis de paso na montaña

guti290971 escribió:
xabi, eso vai por min ?
je,je

No kike , lo sabes.un abrazo
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xul 2013, 13:13
Asunto: Re: controis de paso na montaña

Falaba de tempos de corte pero sempre asumibles rufino.evidentemente non sería xusto que si Arca pasa por Cabeza Grande en 1h40min se puxera coma tempo de corte menos do dobre de tempo (3h20min).
Repontia

Maratoniano
Maratoniano
29/11/09
0 Carreiras
107 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xul 2013, 22:39
Asunto: Re: controis de paso na montaña

Eu, onte no Pindo tiven que abandonar... e ben que me fastidiou, porque por iso quedei sen camiseta de finisher de tódalas probas, pero despois da subida, e coa deshidratación que tiña, seguir podía ser unha locura...

Eu penso que cada un ten que ter un mínimo de responsabilidade, consigo mesmo, e establecer un mínimo de seguridade para a súa saúde...

Sobre o dos cortes, na maior parte de carreiras, aínda que non teñan cortes intermedios, sempre hai un corredor escoba, que ó final, ven sendo máis ou menos o mesmo...

E no caso de establecer cortes, a miña opinión é que deberan de ser accesibles xa que, sobre o de ir andando, hai moitas partes que resulta complicado poder ir correndo...

Outra cousa é, para a xente que organiza carreiras, que tipo de carreira queren, unha onde haxa menos xente e máis "élites", ou onde haxa moita máis participación, e xente que teña menos nivel...

Pero bueno, volvendo ó do Pindo concretamente, estou dacordo que de noite sen frontal, a baixada era bastante perigosa...

Ah, e aproveito de novo para agradecer a Safardatxo e ó corredor escoba de onte (que non sei como te chamas... desculpa!!) toda a axuda prestada... Aplauso
CeNToLiNHo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/10/09
17 Carreiras
91 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 14 Xul 2013, 23:33
Asunto: Re: controis de paso na montaña

eu estou con Xabi. E non por crear polémicas. Hoxe en día na Galiza hai carreiras de abondo no monte que se adaptan a todolos gustos. O de participar nas máis duras ten que ser algo que se ten que facer paulatinamente. A min gustaria-me participar nunha ultra, pero sei que polo de agora non estou preparado. Nas carreiras de asfalto, en todas, hai tempos de corte e ninguén se queixa.
O dos tempos de corte ven ben por dous motivos:
-Seguridade para os corredores
-Que os organizadores (que non son profesionais) non demoren tempo de máis agardando e, sobre todo, preocupando-se pola integridade dos corredores.
A semán pasada corrín en Perú, un trail preto de Lima de 21km un pouco esixente (pero moito menos que o do Pindo). Eu que non son ningunha maravilla fixen 2h:23min. Pois cando marchei xa ian máis de 6 horas de carreira e algúns corredores sen chegar e un deles coñecido meu). Pois eu marche preocupado pensando que lle poidera pasar algo, e os da organización alí aínda agardando.
Ao día seguinte vin que este amigo meu foi coa súa cámara parando e sacando fotos por todolos lados cos seu compañeiros de ruta. Pois iso para min non pode ser. Un trail non deixa de ser unha carreira e imos a competir. Para iso collemos o track da carreira e imos facer sendeirismo outro dia
ferchi72

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/02/11
0 Carreiras
189 Mensaxes
Dexo - Oleiros - A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 15 Xul 2013, 8:48
Asunto: Re: controis de paso na montaña

Para mi esta claro que tiene que haber tiempos de corte, en la mayoría de pruebas las hay, y no es para ser "elitísta" y que sólo vayan los buenos y rápidos a las carreras, de ser así habría pocos inscritos, pero no se puede pretender que las organizaciones estén horas y horas esperando por una parte de los participantes.
El que se inscribe a una prueba debe de tener en cuenta a donde se apunta, si es una carrera pues se trata de "correr" aunque haya zonas donde se baje el ritmo y se ande, pero no "andar" toda la prueba, para eso están las andainas.
mrcasal

Montañés
Montañés
26/12/09
0 Carreiras
153 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xul 2013, 8:54
Asunto: Re: controis de paso na montaña

ferchi72 escribió:
Para mi esta claro que tiene que haber tiempos de corte, en la mayoría de pruebas las hay, y no es para ser "elitísta" y que sólo vayan los buenos y rápidos a las carreras, de ser así habría pocos inscritos, pero no se puede pretender que las organizaciones estén horas y horas esperando por una parte de los participantes.
El que se inscribe a una prueba debe de tener en cuenta a donde se apunta, si es una carrera pues se trata de "correr" aunque haya zonas donde se baje el ritmo y se ande, pero no "andar" toda la prueba, para eso están las andainas.
Aplauso
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1856 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xul 2013, 10:55
Asunto: Re: controis de paso na montaña

Creo que tiene que haber tiempos de corte, aunque sean amplios, pero tiene que haberlos, y sin entrar en más profundidades, sólo pensando en la salud del corredor el sentido común nos indica que debe de haber un tiempo máximo para pasar por ciertos puntos, y más en esta época calurosa.

Hay gente que con el tiempo que hace en una andaina, llegaría antes que algun participante que se apunta a la carrera, como bien indicais en este hilo.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 15 Xul 2013, 11:20
Asunto: Re: controis de paso na montaña

Xavi, asunto bien planteado.
- Sí a los tiempos de corte en las carreras
- Sí a la autoridad del corredor-escoba para decidir cuando alguien debe abandonar (al menos para entregar su dorsal y que continúe bajo su responsabilidad)
- Sí, naturalmente, a que el reglamento de carrera indique claramente esos detalles

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
Dvss

Novo foreiro
Novo foreiro
15/04/12
90 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xul 2013, 20:57
Asunto: Re: controis de paso na montaña

Alguien me puede explicar que porcentaje del recorido era acto para correr sin que la integridad física de una persona no corriera un riesgo real sin contar el intenso calor y los pocos avituallamientos naturales que tenía el recorido no quiero polemizar pero en cualquier prueba deportiva se está obligado a preservar la seguridad de los corredores y cuando se anuncia una carrera aparte de la distancia y el desnivel debería ser obligatorio que se explicaran estos porcentajes de recorido técnico y puede ser que alguna geste ya no se anote por que al final sino conces las prueba como evalúas la diferencia de porcentaje entre el pindo y el xalo


Creo que con esto ya evitaríamos esa diferenciación ente elite y el resto

Espero haberme explicado bien pues no suelo poner opiniones en el foro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos