Foros ›
Autor
Mensaxe
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Xov, 25 Xan 2007, 22:00
Asunto: carrera de Rabade

Que pasa,es que nadie viene a correr a Rábade,había una lista abierta y ha desaparecido,debe ser que la nieve asustó a la peña,o estáis afectados de un alestrovamiento general
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Xov, 25 Xan 2007, 22:18
Asunto:

Será mellor que des mais pistas de cando e a carreira e por onde está situada Rabade...........
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 25 Xan 2007, 23:52
Asunto:

unha vez que das encontrado a autovia ou atopista como queiras denominala direccion coruña madrid pois xa toparas un letreiro que pon rabade vamos que dificil non è eu espero irlle domingo pois estou apuntado e nunca fun a rabade pero non vexo dificultad de topalo pobo

You´ll never run alone
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Ven, 26 Xan 2007, 12:06
Asunto:

Afiador,encontrar Rábade e moi sinxelo,autovía Coruña-Madrid e 15 km antes
ou despois de Lugo (segun de onde veñas).A carreira empeza as 11 con os meniños o remate destes a dos adultos,pra mais detalles www.rabade.org
pradairo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Xan 2007, 12:08
Asunto: viaje a rabade

gostaríame saber se alguen de vigo ou arredores vai a esta carreira. non teño coche e gostaríame ir, comparto gastos da viaxe. gracias


Última edición por pradairo o Ven, 26 Xan 2007, 12:34; editado 2 veces
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 26 Xan 2007, 12:17
Asunto:

Pradairo, bienvenido al foro Moi feliz Moi feliz .

Aunque en el foro hay muy «buen rollito», no es recomendable que publiques tu número de teléfono. Es un foro público y lo puede leer cualquiera. Quizá después te llamen para darte el coñazo, venderte seguros o tomarte el pelo.

Para modificar el mensaje, pincha en el botón «Editar» que hay en tu mensaje, cambia lo que quieras y vuleve a darle a «Enviar».

Saludos Guiño


pradairo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Xan 2007, 12:29
Asunto:

gracias polo teu consello khene
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 26 Xan 2007, 15:24
Asunto:

Suerte a los que vais este fin de a Rábade. Disfrutad de la carrera. Saludos. Derek.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
paulince81

Novo foreiro
Novo foreiro
4/10/06
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Xan 2007, 19:08
Asunto:

Alguien sabe la temperatura que hizo hoy en rábade a las 12? aproximadamente. Para así tener una idea del frío que hará mañana.
pradairo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Xan 2007, 21:21
Asunto:

paulince 81, parece que va a hacer frió, puedes consultar el tiempo aqui

tiempo.meteored.com/pr...pa--1.html
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 28 Xan 2007, 19:58
Asunto:

Pues hoy estuve en Rábade, fue mi carrera del año. Ahí va la crónica: salgo de casa a las 11.00 y llego a Rábade a las 11.35, la carrera empezaba a las 12.00 y vaya frio que hace!!!!!!!!Dios mio! 5º a la sombra, menos mal que pegaba algo el sol. Eramos más de 100 corrdores, salimos rapido, yo no tanto contrlando el ritmo que algo intento aprender y nejorando con cada km. 1-4,05, 2-8,05, 3-12,05, 4-16,00 y al final 5,2 km. y un total de 19,50 según mi reloj, puesto 30 más o menos.Buena organización, km. marcadospero quizá podían dar algún regalito más, solo nos dieron un detallito y una bnotella de agua. Buen ambiente, como siempre con esta gente y hasta la próxima que me imagino que será alguna en marzo ya que en febrero no hay nada. Saludos
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 28 Xan 2007, 21:09
Asunto:

Moi boas a tod@s:paso a relatarvos a miña crónica da proba de Rábade.As once xa estaba na praza do Concello pra ver as carreiras dos mais novos.Un frio coma ben comentou "chacal" que pela e costoume moito quentar en condiciós.As doce deron a saída e o ritmo foi o habitual nestas distancias cortas,moi,moi rápido...No primeiro km sentín moito frio
e non me encontraba nada ben ,pero pouco a pouco fun entrando en calor.O final fixen uns 19min polo meu reloxo, nunha distancia que según anunciaban por megefonía eran 4950m, quedei bastante contento xa que estou arrastrando unha lesión nun pe dende fai meses, que me trae tolo... coincidiume chegar ca gañadora feminina(noraboa).En canto a organización pois pra min bastante ben,bebida o chegar(aínda que só auga),un detalliño pra todos(unha carteiriña dasde levar o lombo) e duchas con auga quente(que necesitan un bo mantenimiento,algunhas non tiñan nin o grifo).En canto a participación, non foi moi alta, sen dúbida influiu o Campeonato Galego De Cros que se celebraba o mesmo tempo en Lugo.Por certo se alguén nos pode proporcionar as clasificaciós
yo agradezo xa que non tuven tempo nin a miralas.Un saudo e ata vindeira proba amig@s...
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2007, 0:33
Asunto:

Bueno pois coincido na crónica da carreira con Lucense e Chacal a-os que non recoñocin e o millor estiven falando con iles, e verdade que as duchas estaban algo mal,pero eso si quentes e limpas.Tamen e verdade que non foron moi largos cos premios(quizá fixeron mais esforzo cos premios en metalico)que o meu pensar deberan desaparecer das carreiras populares y coido que tampouco se volcaron moito nos nenos,unha liña que hay que marcar sempre moi ben,pois non e doado conseguir rapaces pra istoria ista
do correr.De todo-los xeitos felicito a orgaización pois demos un lote de voltas polo pobo e non se perdeu ningén.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2007, 4:25
Asunto:

Pienso que tienes razón Buker, el dinero en las carreras populares no hace ningún bien, eso no me parece correcto. Saludos
Eu_Vou

Novo foreiro
Novo foreiro
29/01/07
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2007, 5:52
Asunto:

Eu tamén estive na carreira e gustariame felicitar a organización polo traballo e empeño. Sou novo no foro ainda que sempre estou lendo as cronicas e loxicamente, sempre fago uso do calendario para saber das carreiras.

O tema dos premios en metálico é delicado. Eu discordaria um pouco dos colegas de foro e explico porque: Os cartos que se gañanan nas carreiras populares (que non son moitos salvo poucas carreiras mais importantes) son practicamente a unica axuda que ten un fondista ou medio fondista de nivel mediano para buscar ser algo mais no deporte.

Dacordo que os nenos e xoves ten que ser os primeiros en atención. Pero que chaval de 16 ou 17 anos vai querer seguir adestrando con ganas cando mais facil é salir de copas, xogar a play ou simplemente estar na casa vendo a tele??? E se por encima, quitamolle o unico que podia plantexar, que era chegar a ser aquele que gaña alguns cartos nunha popular, que mais lle queda que sexa recoñecido polo medio social que vive???

Queda miña opinión de que para que os chavales poidan evoluir e subir arriba, ten que mirar e ver que hai algo arriba, si non, acaban escapandose pois eso de adestrar é moi duro e pouco gañase a non ser a satisfacción persoal, cansancio e dores polo corpo.

Saludo a todos!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos