Foros ›
Autor
Mensaxe
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 11:08
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Inscrito a Coruña 10 Satisfecho

Esta vez no estoy lesionado y espero que no haya ningún otro incidente Disimulando

tetedemencial.tumblr.com/
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 11:15
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Eu tamén estou inscrito ... pero o sábado pola noite en plenas festas do San Froilán haberá una divertida discusión interior entre o anxel e o demonio para ver si finalmente aparezo pola saída. Existen demasiadas presións y/o factores externos apoiando ao demonio e ninguén votándolle unha man ao tío ese de branco ao que nunca lle fago caso Guiño

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 19:15
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarky escribió:
Eu tamén estou inscrito ... pero o sábado pola noite en plenas festas do San Froilán haberá una divertida discusión interior entre o anxel e o demonio para ver si finalmente aparezo pola saída. Existen demasiadas presións y/o factores externos apoiando ao demonio e ninguén votándolle unha man ao tío ese de branco ao que nunca lle fago caso Guiño

El bilardo que llevas dentro hace que vayas a estar en la carrera. Seguridad al 100%.

Hace tiempo que no escuchas (escuchamos, me incluyo) al tipo de rojo con el tridente Mr. Green

The race ends, the road never does.
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 19:28
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Cómo quedamos el domingo?

tetedemencial.tumblr.com/
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 17 Out 2013, 15:05
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

jesusb escribió:
Esto está parado...

Estamos en 1ª y el objetivo es la permanencia tanto del Equipo como individualmente

Por mi parte ya he conseguido algunos puntos circuito.correrengalic...xeral.html

A qué carreras teneis pensado ir? yo iré a estas picasaweb.google.com/1...6261603394

Ola jesus, contéstoche no fío correspondente a este ano se non che importa.

Pola miña parte, estou preparando a maratona de Porto pero estou correndo 2 ou 3 carreiras ao mes como ben sendo habitual e, aproveitando q este ano puntúan para a xeral as de montaña, estou facendo bastante trail. Foi unha lástima que non puntuara o de Mugardos pero creo que o de Triacastela e Arteixo puntúan e fixen un bo saco de puntos pq eran bastantes kms. Ademais, tamén participei en Coruña10 e agora tocará acercarse ata Stgo para participar na Pedestre.

Logo da maratona (mágoa que non sexa proba invitada) espero aproveitar a forma para correr algunha carreira máis, como a de Dorneda, San Martiño ou MM Volta a Ría que sempre se me resiste e a Lugo Monumental se finalmente a organizan.

Para 2014, tocara dedicarse a outra cousa aínda que seguro que me animo a participar en algunha proba corta que quede pretiño da casa.

www.24gramos.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 17 Out 2013, 15:41
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarky escribió:
jesusb escribió:
Esto está parado...
Estamos en 1ª y el objetivo es la permanencia tanto del Equipo como individualmente
Por mi parte ya he conseguido algunos puntos circuito.correrengalic...xeral.html
A qué carreras teneis pensado ir? yo iré a estas picasaweb.google.com/1...6261603394
Ola jesus, contéstoche no fío correspondente a este ano se non che importa.
Pola miña parte, estou preparando a maratona de Porto pero estou correndo 2 ou 3 carreiras ao mes como ben sendo habitual e, aproveitando q este ano puntúan para a xeral as de montaña, estou facendo bastante trail. Foi unha lástima que non puntuara o de Mugardos pero creo que o de Triacastela e Arteixo puntúan e fixen un bo saco de puntos pq eran bastantes kms. Ademais, tamén participei en Coruña10 e agora tocará acercarse ata Stgo para participar na Pedestre.
Logo da maratona (mágoa que non sexa proba invitada) espero aproveitar a forma para correr algunha carreira máis, como a de Dorneda, San Martiño ou MM Volta a Ría que sempre se me resiste e a Lugo Monumental se finalmente a organizan.
Para 2014, tocara dedicarse a outra cousa aínda que seguro que me animo a participar en algunha proba corta que quede pretiño da casa.

El error fue mío porque tenía guardado el enlace del año pasado en favoritos. Ya he agregado el de este año.

Magnífica tu actividad en los trails. En la de Coruña10 no te ví pero luego mirando las fotos ya vi que participaste. Enhorabuena por la cantidad de puntos que conseguiste en Tricastela y Arteixo, tendrás que estar atento para enviarlos dentro de los 15 días de plazo.

Coincidiremos en la de Santiago, Dorneda, San Martiño y Volta a Ría.

No sé nada de GasMan ni de Quiquinho y esperemos que VíctorÁlvarez se recupere pronto. A Chayanne le ví en Coruña10 y me comentó que este año también tenía estudios.

En cuanto a la Maratona, fijo que no va a ser prueba invitada, lo seguirá siendo la MM de Viana do Castelo.

saludos

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 18 Out 2013, 15:36
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Anda, de casualidad he visto que hoy es el aniversario de GasMan, pues te deseo ¡¡¡ muchas felicidades !!!

No se las fechas de otros aniversarios, por lo que pude despistarme, cuando sepa mas fechas, felicitaré a todos el día que corresponda.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 21 Out 2013, 12:39
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

jesusb escribió:
Anda, de casualidad he visto que hoy es el aniversario de GasMan, pues te deseo ¡¡¡ muchas felicidades !!!

No se las fechas de otros aniversarios, por lo que pude despistarme, cuando sepa mas fechas, felicitaré a todos el día que corresponda.

saludos,

Muchas gracias Jesús Guiño

Yo sigo entrenando pero a otro ritmo diferente, sin ningún orden ni disciplina, salgo cuando puedo a disfrutar del correr y sin preocuparme del crono. Haciéndolo así me está yendo bien, mejoro algo los tiempos del año anterior aunque no tanto como el crack de Anarky que lo está dando todo Aplauso Aplauso Aplauso . Supongo que ya llegará el momento de volverse a envenenar, pero por ahora no toca Guiño

Mis últimos entrenos han sido de monte, pero hace tiempo que no hago una carrera de monte/montaña, este mes hice la Coruña 10 y espero poder hacer la pedestre el domingo. A partir de ahí no sé..., supongo que una o dos carreras al mes que sean baratas y queden cerca caerán.

A ver si nos vemos el domingo en Santiago y nos hacemos una foto

The race ends, the road never does.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 21 Out 2013, 13:44
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

GasMan escribió:
jesusb escribió:
Anda, de casualidad he visto que hoy es el aniversario de GasMan, pues te deseo ¡¡¡ muchas felicidades !!!
No se las fechas de otros aniversarios, por lo que pude despistarme, cuando sepa mas fechas, felicitaré a todos el día que corresponda.
saludos,

Muchas gracias Jesús Guiño
Yo sigo entrenando pero a otro ritmo diferente, sin ningún orden ni disciplina, salgo cuando puedo a disfrutar del correr y sin preocuparme del crono. Haciéndolo así me está yendo bien, mejoro algo los tiempos del año anterior aunque no tanto como el crack de Anarky que lo está dando todo Aplauso Aplauso Aplauso . Supongo que ya llegará el momento de volverse a envenenar, pero por ahora no toca Guiño

Mis últimos entrenos han sido de monte, pero hace tiempo que no hago una carrera de monte/montaña, este mes hice la Coruña 10 y espero poder hacer la pedestre el domingo. A partir de ahí no sé..., supongo que una o dos carreras al mes que sean baratas y queden cerca caerán.
A ver si nos vemos el domingo en Santiago y nos hacemos una foto

La mejor manera de vernos el domingo en Santiago es en la Fotokedada. Respecto a las carreras, en relación con los puntos para mantenernos en 1ª, tendremos que aportar cada uno entre 3.500 y 4.000 puntos (350-400 cada mes) y mientras se recupera Víctor, un aporte extra mensual individual de 100 puntos (400-450) porque este año Chayanne también tiene que estudiar (según me comentó en Coruña) y seremos solo 4 Olímpicos sumando.

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 18:22
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Ya están las clasificaciones de los Equipos y nos toca escalar posiciones pues descienden los 5 últimos circuito.correrengalic...eiraE.html yo por el momento no puedo hacer mas puntos, habrá que ponerse las pilas ¡¡¡ venga que tenemos un Equipazo !!!

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 22:18
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Me estoy planteando ir a la carrera de Ferrol del día 17. Ir a la San Martiño de Ourense son muchísimos Kms y es un pastizal de "chofa", peajes, etc. Pensando Pensando Pensando

The race ends, the road never does.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 23:25
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

GasMan escribió:
Me estoy planteando ir a la carrera de Ferrol del día 17. Ir a la San Martiño de Ourense son muchísimos Kms y es un pastizal de "chofa", peajes, etc. Pensando Pensando Pensando

Si la incluyen en el Circuito también iré en vez de a la de San Martiño Guiño

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 23:58
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Eu non me preocuparía demasiado pq a min aínda me kedan preto de 1000 puntos por sumar ( ou eso espero Moi feliz ). E queda moito circuito, seguro que en canto as circunstancias o permitan, remontamos postos.

www.24gramos.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 05 Nov 2013, 20:07
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Hoy es el último día para enviar los puntos de Coruña10 y veo que Chayanne no los ha enviado...

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mér, 06 Nov 2013, 0:25
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

jesusb escribió:
Hoy es el último día para enviar los puntos de Coruña10 y veo que Chayanne no los ha enviado...

jesusb que no me dieron el dorsal en coruña10...

tetedemencial.tumblr.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos