Foros ›
Autor
Mensaxe
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 11 Set 2013, 23:16
Asunto: Desertores del Crono

¡Hola!

Abro tema para los Desertores del Crono, equipo novel que logró el primer puesto en la tercera división de la temporada pasada. Ahora nuestro objetivo es ascender a primera división. La tarea será sin duda más complicada, sin embargo, confío en la calidad deportiva de este equipo y sé que lo lograremos. Moi feliz

En principio, seguiremos los mismos componentes. De cualquier forma, habrá que firmar contratos, así que exhorto a mis compañeros Secaiv (flamante ganador de la clasificación individual del circuito 2012-2013), Lecop (en representación suya y de Weder), Vacatola y Angelus, para que hagan acto de presencia aquí.

Para finalizar, quiero agradecer a las personas que hacen posible la existencia de este circuito y del foro en general, ya que con su estupenda labor hacen que el mundo de las carreras sea mucho más ameno e interesante. Aplauso

Un saludo a todos.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 12 Set 2013, 6:53
Asunto: Re: Desertores del Crono

Enhorabuena por esa primera posición en la 3ª división y mucha suerte para esta nueva edición del circuito. Seguro que váis de cabeza a primera.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Set 2013, 8:30
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!

Confirmo a miña continuación neste pedazo equipo,despois de estudia-las ofertas do supermercado (e que outras non teño).

Esperemos que esta tempada teñamos máis sorte cas lesións.

A pola primeira Desertores!!!

bboimorto.net63.net

Agardo o mellor, e adestro pro peor.

Última edición por secaiv o Xov, 03 Xul 2014, 10:28; editado 1 vez
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
713 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Set 2013, 11:17
Asunto: Re: Desertores del Crono

Ala imos!!!!

Nueva temporada, nuevos retos!! a primera!!

Confirmación ambos corredores!

Primera carrera a la buchaca Weder(2),lecop 16 y secaiv creo q 18 o 19. Carreira do demo en riveira, creo que es puntuable..


Vamos desertores!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 12 Set 2013, 17:09
Asunto: Re: Desertores del Crono

maxi. escribió:
Enhorabuena por esa primera posición en la 3ª división y mucha suerte para esta nueva edición del circuito. Seguro que váis de cabeza a primera.

Gracias, Maxi. Mucha suerte a ti y a tu equipo igualmente. Por cierto, seremos rivales en la lucha por el ascenso. Demo sorrindo Mr. Green Ríndose

secaiv escribió:
Boas Desertores!!!

Confirmo a miña continuación neste pedazo equipo,despois de estudia-las ofertas do supermercado (e que outras non teño).

Esperemos que esta tempada teñamos máis sorte cas lesións.

A pola primeira Desertores!!!

Lecop escribió:
Ala imos!!!!

Nueva temporada, nuevos retos!! a primera!!

Confirmación ambos corredores!

Primera carrera a la buchaca Weder(2),lecop 16 y secaiv creo q 18 o 19. Carreira do demo en riveira, creo que es puntuable..


Vamos desertores!

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Set 2013, 8:31
Asunto: Re: Desertores del Crono

Confirmo que sigo en el equipazo y confirmo que este año superaremos los puntos del anterior Moi feliz Ya en el primer fin de semana metéis en el saco una buena cantidad de puntos Aplauso , así da gusto estar en el equipo Bailar

Secaiv, nadie te declaró transferible y tu cláusula era demasiado alta que ni el madrid podía hacer frente al pago Demo sorrindo A mí ni regalado me querrían Avergonzado jeje

Ánimo desertores!!

MMP:
10.000m:.............43min 20s (Coruña, 09-10-2011)
12.000m:.............52min 17s (Arteixo, 25-09-2011)
MM:.....................1h 39min 53s (Volta á ría, 16-12-2012)
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 13 Set 2013, 12:09
Asunto: Re: Desertores del Crono

Lecop escribió:
Primera carrera a la buchaca Weder(2),lecop 16 y secaiv creo q 18 o 19. Carreira do demo en riveira, creo que es puntuable..

Sí, esa carrera fue puntuable. Moi feliz

angelus escribió:
Confirmo que sigo en el equipazo...

Aplauso Aplauso Aplauso

Respecto a mí, ya estoy recolectando los primeros puntitos. El fin de semana pasado participé en San Xoan de Piñeiro y este sábado —si no hay contratiempos— haré doblete Tordoia-Ferrol. Ya os contaré.

¡Vamos, desertores!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 18 Set 2013, 7:37
Asunto: Re: Desertores del Crono

Entón todos a puntuar outra vez, pola miña parte San Xoán de Piñeiro (Mugardos) e Ferrol (carreira bonita e curiosa esta nocturna)...ahí, comezando a colleita de puntos e collendo a forma pouco a pouco (meigas fóra, lesións fóra Chupete Chupete Chupete )...así que rumbo á primeira, ten boa pinta, Mr. Green

Vamos desertores!!!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 20 Set 2013, 12:21
Asunto: Re: Desertores del Crono

vacatola escribió:
Entón todos a puntuar outra vez, pola miña parte San Xoán de Piñeiro (Mugardos) e Ferrol (carreira bonita e curiosa esta nocturna)...ahí, comezando a colleita de puntos e collendo a forma pouco a pouco (meigas fóra, lesións fóra Chupete Chupete Chupete )...así que rumbo á primeira, ten boa pinta, Mr. Green

Vamos desertores!!!

Aplauso Aplauso Aplauso

Empieza la recolecta de puntos. Demo sorrindo
Por mi parte el sábado pasado hice doblete Tordoia y Ferrol. Y este fin de semana estoy apuntado para Corcubión (21/09) y Boimorto (22/09). Ya os contaré.

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Set 2013, 15:23
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!

Esta fin de semana fun á Campañó e Boimorto. A carreira de Campañó foi moi dura. Xa a correra o ano pasado, e xa sabía as costas que tiña, pero e que, se o ano pasado foi calor, este ano foi moita calor. Tamén foi moita calor hoxe en Boimorto, pero alo menos había sombriña que se agradecía moito.

Hadroq, ó final, non falamos nada hoxe en Boimorto, foi un hola e Adeus. Que tal a carreira de Corcubión? Din que é moi bonita, coido que o ano que ven, vouna correr en vez de campañó.

A pola primeira Desertores!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Set 2013, 21:18
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola, compañeros.

Al final hice doblete, el segundo del mes, y el último en mucho tiempo con toda seguridad. El sábado corrí en Corcubión. Carrera muy dura desde mi punto de vista. Tenía algunas cuestas importantes, sobre todo la primera, que prácticamente era una rampa durísima que ya quisieran para sí las de la carrera de Carral. Luego estaban las bajadas, bastante pronunciadas igualmente. De hecho, estas me dejaron tocado y hoy lo noté en Boimorto. Y también estaba el calor, claro. Por otra parte, no puedo obviar las maravillosas vistas a la Ría de Corcubión. En resumen, una carrera bonita, dura y con magnífico trato al corredor. Totalmente recomendable. Lo único malo es que está un pelín lejos de Coruña.
Por cierto, en esta carrera coincidí con Vacatola y Lecop, quienes tuvieron un espléndido desempeño.

Y hoy corrí en Boimorto. Muchísimas molestias en el calentamiento, pero como ya estaba ahí y la carrera no superaba los 7 km me terminé animando. Craso error, porque desde el primer kilómetro me acompañaron las molestias en el hueco poplíteo de la pierna derecha, las cuales me impidieron ir al ritmo deseado. En fin. Bien dicen que sarna con gusto no pica. Lo bueno es que ya conozco cómo va esto y con descansar unos días las cosas volverán a la normalidad.

La próxima semana, y si no hay novedad, haré el medio maratón Palas de rei - Melide. Ya os contaré.

¡Vamos, desertores!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 7:05
Asunto: Re: Desertores del Crono

Moi boas desertores.

Hadroq dixit: "Por cierto, en esta carrera coincidí con Vacatola y Lecop, quienes tuvieron un espléndido desempeño." Home, Lecop fixo tan ben que de feito acabou primeiro na categoría e entre os dez primeiros da absoluta, pero eu simplemente acabei e o único bo que podo dicir da miña participación e o toque de atención que levei coas tremendas costas e co calor que debería de servirme para poñerme as pilas. Muro Muro Muro

Ti, no teu “duelo” particular co Pin, volviches a gañar, co que xa lle tes medio comida a moral. Bailar

Pero, sexamos optimistas seguimos en modo –sume e sigue cara a primeira.

Vamos desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Out 2013, 9:26
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!

Estamos moi parados!!! entrei no foro e estamos na segunda páxina!!. Eu esta fin de semana pasada fun á carreira de Moraña e de Ribeira. A de Moraña estivo moi ben, xa fora o ano pasado e xa me gustara, é algo durilla pero moi amena. A de Ribeira non está mal, inda que non fomos moitos pero faise moi ben, porqé é prácticamente plana.

E vos que tal? Hadroq, Que tal a media de Palas - Melide?. E o resto que fixestes?.

Vamos Desertores, a pola primeira!!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
713 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Out 2013, 10:30
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola,

Eu estiven en Riveira tamén, de feito pasastesme coma un raio, o problema estivo na saida nocturna que me deixou sen forzas, pero bueno sumei puntos que foi o importante.

Este fin de semana, intentarei baixar o rexistrode riveira(38:54) en Coruña 10, a ver q tempo nos agarda.

A ver se nos vemos, un saudo rapaces!

pd: cando empeza o circuito de grupos?
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 9:27
Asunto: Re: Desertores del Crono

¡Hola, compañeros!

La semana pasada participé en el medio maratón de Palas – Melide. Una carrera muy bonita con un recorrido muy interesante. Eso sí, bastante durilla, no obstante, me gustó mucho la experiencia. Respecto a mi desempeño, me quedé satisfecho. Fui de menos a más y al final pude obtener un puesto aceptable dentro de mis humildes posibilidades. Gracias a eso calculo que conseguiré unos 236 puntos, siendo esta la primera vez que obtengo tantos puntos en un medio maratón. Mr. Green

El próximo domingo participaré en la Coruña 10. Me gustaría bajar o al menos acercarme lo máximo posible a los 45:43 que hice en Padrón (02/03/2013), pero con la aglomeración y lo poco fluida que es la salida lo veo un tanto complicado. De todos modos, intención no faltará.

Entonces en Coruña 10 estaremos Secaiv, Vacatola, Lecop, Angelus (lo vi en la lista de inscritos) y yo. A ver si podemos hacer foto grupal. Exceptuando ésta y la Pedestre de Santiago, creo que será complicado que volvamos a coincidir cinco de nosotros en una carrera.

Lecop escribió:
pd: cando empeza o circuito de grupos?

Supongo que en el transcurso de este mes empezará. Así fue el año pasado.

¡Vamos, desertores!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos