Foros ›
Suero oral como bebida isotónica
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
niniel

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
5 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 8:52
Asunto: Suero oral como bebida isotónica

Alguien ha utilizado alguna vez el suero oral como bebida isotónica?
Gracias
miranda

Maratoniano
Maratoniano
22/06/10
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 10:00
Asunto: Re: Suero oral como bebida isotónica

Yo lo tenho usado para recuperar,respira de alguma Carrera o algum enyreno largo,Born,pero sigo prefirienfo la cerveza
miranda

Maratoniano
Maratoniano
22/06/10
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 11:36
Asunto: Re: Suero oral como bebida isotónica

no se que le paso al teclado para escribir asi,decia que tengo probado el suero oral,y va bastante bien después de tiradas largas o alguna carrera exigente(larga)se recupera bien con el suero,pero me va mejor aun la cerveza,puede ser la bebida mas completa en cuanto a aporte nutricional,ya que es super completa.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5653 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 12:01
Asunto: Re: Suero oral como bebida isotónica

Yo la tomo desde hace año y pico después de entrenos exigentes y sobretodo en días de calor para evitar la deshidratación, va muy bien para reponer sales, elctrolitos,.. también antes de la competición.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 18:27
Asunto: Re: Suero oral como bebida isotónica

Supoño que falades da bebida de preparacion caseira con limón, bicarbonato, etc, si se fai ben está bastante bo, eu o tomo sobre todo no veran, ademais resulta económico e teño entendido que vai moi ben, os médicos recomendano cando estás de cagalera.
Agora, o que di miranda da cerveza e' certo, eu non sei si aporta sales...electrolitos... ou que carallo e', pero nada que non arreglen un par de cervezas co seu pincho de tortilla. Bailar

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
niniel

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
5 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Set 2013, 7:12
Asunto: Re: Suero oral como bebida isotónica

crap escribió:
Supoño que falades da bebida de preparacion caseira con limón, bicarbonato, etc,
Yo la que digo es la que se vende en las farmacias para la diarrea, en sobres y que ahora iene un sabor más o menos agradable a naranja
miranda

Maratoniano
Maratoniano
22/06/10
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Set 2013, 8:35
Asunto: Re: Suero oral como bebida isotónica

Yo me referia a sueroral,suele llevar sódio,potasio,magnésio,algo de almidon,normalmente de maiz o patata,son completillos,es recuperador,no es isotonico,no confundir,repito en serio que tiene más beneficios una birra después de correr que un suero.Aparte de lo que bebes hay que comer variado,de nada vale tomarte un suero y después una chuleta con patatas fritas,procura que en tu plato de comida haya por lo menos cinco colores,y el verde y el rojo son importantes.
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Xov, 26 Set 2013, 12:19
Asunto: Re: Suero oral como bebida isotónica

crap escribió:
Supoño que falades da bebida de preparacion caseira con limón, bicarbonato, etc, si se fai ben está bastante bo, eu o tomo sobre todo no veran, ademais resulta económico e teño entendido que vai moi ben, os médicos recomendano cando estás de cagalera.
Agora, o que di miranda da cerveza e' certo, eu non sei si aporta sales...electrolitos... ou que carallo e', pero nada que non arreglen un par de cervezas co seu pincho de tortilla. Bailar


Me esmendrello con tus comentarios!!! Moi feliz
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Xov, 26 Set 2013, 16:24
Asunto: Re: Suero oral como bebida isotónica

PequeñaCriatura escribió:
crap escribió:
Supoño que falades da bebida de preparacion caseira con limón, bicarbonato, etc, si se fai ben está bastante bo, eu o tomo sobre todo no veran, ademais resulta económico e teño entendido que vai moi ben, os médicos recomendano cando estás de cagalera.
Agora, o que di miranda da cerveza e' certo, eu non sei si aporta sales...electrolitos... ou que carallo e', pero nada que non arreglen un par de cervezas co seu pincho de tortilla. Bailar


Me esmendrello con tus comentarios!!! Moi feliz

A fibra, eso é pola fibra
Un bo aporte de fibra alimentaria, así como certo tipo de frotamentos Guiño axudan moito a velas cousas con mellor humor.

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos